Премини към съдържание

Outlander 2005 бензин въпроси


Препоръчано мнение

Накратко, след като от няколко месеца, покарвам по малко Звездичката, от няколко дни заглеждам Аутлендъри. Тъй като с дизелите не се спогаждам, гледам бензинки. Утре ще гледам един 2005г., от човек, регистрирана и т.н.

Въпросите ми са: слабите места на този джип - кои са и колко струва ремонтът им. Какво точно да огледам, тъй като джипът е извън Пловдив, няма къде да го закарам, поне не за първия оглед. Та, за да стигна до втори, кажете какво да гледам. Става дума за двигател 158кс., ръчни скорости с климатроник, кожен салон и другото не го запомних, а и не ме интересува.

 

Като цяло кой е най-здравият двигател от четирите бензинови? Задължително да се има предвид, че ще бъде газифициран, ако стигнем до покупка. Тоест трябва да държи на газ. Има ли някакви дразнещи/специфични шумово от ходова част, купе и т.н.

 

Благодаря предварително на всички, които ще се включат! Колата е на цена 7500, засега. Не е обявена в сайт, така че не мога да я покажа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Накратко, след като от няколко месеца, покарвам по малко Звездичката, от няколко дни заглеждам Аутлендъри. Тъй като с дизелите не се спогаждам, гледам бензинки. Утре ще гледам един 2005г., от човек, регистрирана и т.н.

Въпросите ми са: слабите места на този джип - кои са и колко струва ремонтът им. Какво точно да огледам, тъй като джипът е извън Пловдив, няма къде да го закарам, поне не за първия оглед. Та, за да стигна до втори, кажете какво да гледам. Става дума за двигател 158кс., ръчни скорости с климатроник, кожен салон и другото не го запомних, а и не ме интересува.

 

Като цяло кой е най-здравият двигател от четирите бензинови? Задължително да се има предвид, че ще бъде газифициран, ако стигнем до покупка. Тоест трябва да държи на газ. Има ли някакви дразнещи/специфични шумово от ходова част, купе и т.н.

 

Благодаря предварително на всички, които ще се включат! Колата е на цена 7500, засега. Не е обявена в сайт, така че не мога да я покажа.

Колега, кои са четирите бензинови мотори , че ми стана интересно?

....автомобила е много добър ,особено за цената си,.....по добре е 2.4 МИВЕК мотора,4х4 да е с ръчна кутия...това е най добрия вариант,особено ако ще е на газ...има О1 които НЕ са 4х4 ,за това трябва да гледаш внимателно отдолу дали има заден диф и кардан.....

...като проблеми ,които би могло да има са:

1. перките за радиатора се вкл когато си поискат.....дори и когато колата не е на контакт....това значи ел. управление на перките и е блок ,който се намира на самия радиатор....

2. поскърцване отзад - има проблем с втулките на задния мост, те са шарнирни и имат маншончета да ги пази от вода и т.н.....те са се скъсали и е влезнало вода...

3.скапани фарове, за съжаление само нови.....

4.при някои тропа рейка, -рециклира се...

5.понякога страдат от разход на масло - най вероятно гумички на клапаните....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Който пише и спи, вижда 4 мотора :icon_thumbup:

 

Гледах го, но не ми хареса. 136 коня беше, ръчна кутия. Или нещо не му беше наред или му натежава купето. Държах да не е палена преди мен сутринта - колко беше така не знам, но при запалването чух клапаните 4-5 секунди, което не смятам за нормално. Съединителят е нов, показаха ми документи и стария, а и се усеща, че е нов. Изключително мек, отделя ниско долу. Една идея тромава ми се стори. Спейса има повече живец за купето и мотора си. Всичките 136 коня ли се държат като 100 коня? Все едно 30 коня ги нямаше. Карал съм с малолитражки и над 200 коня и мога да преценя, че на тая едни коне ги нямаше. От друга страна - стабилни обороти, без присецкване, без да клати обороти, дори я позасилих и я пуснах на празен ход да я видя какво ще свърши, но ги закова около 800 и не мръднаха. Маслото нормално тъмно ми се видя - не много бистро, но не и черно. Казаха ми, че е на 7000км. маслото. Доста запазена, да не кажа без забележка по купе и външни. Личи леко, че са боядисвани броните, но няма как. Тоест кара ли се колата, удря се тук-там. Не ми е дерт, а и си признаха без бой :rolleyes:

Като цяло смесени чувства, но е доста тиха колицата, вози учудващо добре и отзад само чух някакво прискърцване в дясно. Вероятно това, за което говориш.

 

Та тоя мотор такъв ли е спънат или тая нещо не е наред?

Някой да продава читав Аутлендър... Баси, ще взема да си купя Аутлендър :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като бивш собственик на О1 с 136 кс мотор, да усеща се спънат, но купето тежи близо 2 тона. Имаш и посотянно зацепено 4х4, което си оказва влияние. Не ускорява бързо, но е доста стабилен и комфортен автомобил. Пламен ти е изборил слабите места, други няма. Лесни и евтини за поправка. Един приятел си продава Аутлендъра но е автомат с 2.4 мотора, скоро му сложи и газ, че разхода идва малко нагоре. Продава го именно заради динамиката, слаб му идва. Според мен за Аутлендър 1 най-добрият вариант е турбо мотора, имах удоволствието да покарам такъв. Върви си доволно и има мъгел за изпреварване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо автомат не ми е на сърце, но колко му търси, все пак? Ако има обява нейде из сайтовете, още по-добре.

Днес, случайно, мернах в нета един Dodge Caliber 1.8 150кс., който ми беше на 2мин. път. Звъннах на човека, видях го, покарах го. Той му е първи собственик, бил е демонстрационна кола на Балкан Стар Бургас. Тези 150 коня се усещаха доволно. Отпред се чуваше някакъв накрайник/биалета или нещо подобно. На 80000 и нещо реални, поне така излиза от документите. Салона не ми хареса и са правени доста профански изпълнения - Искали са да сложат хубави дневни светлини Филипс - ОК, ама под капака едни кабели, едни чудеса. На всичко отгоре отделно копче им изрязали - грозно, та грозно. Отзад - парктроник, ама от китайските, пак с едни кабели висящи. Някой решил, че ще е добре да изреже в корите на вратите дупки и да постави "плафони" тип игрален автомат, червени. Дупчени вратите... И на всичко отгоре - некадърно направен опит за фолио на стъклата, а и на централната конзола, където са искали да стане с карбон ефект - ми станало е, ама грозно и непрофесионално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 136 коня не се притеснявай, все пак е най-слабият двигател от 1ва генерация и не трябва да го сравняваш с автомобили в друг клас с по-малко кг. Не е най-динамичната машина и на мен ми се иска да върви повече. :icon_angel: Но като надеждност зз съм много доволен от моя, скоро ще направя 100 000 км за 6те години, от както го имам. Взех го на 92 000 км, тогава го обслужих напълно, включително съединител, преди 6 000 км смених за втори път от както е в мен ангренажа с водната помпа. Съединителят има живот за поне още 20 000км. Доволни сме много от автомобила, жена ми също го кара.

 

В София ми гори 16/100 газ, извънградско е около 8-9л/100, на магистралата със 120км отива на 11/100 и нагоре заради късите скорости.

 

Моятa е 2003 и си страда от дефектните фарове, за това му сложих нови на DEPO от фейслифта. Ламарините са им слаби, при мен задните вежди са сменени, че е швейцарка и си беше тръгнала ръжда.

 

Да не помислите, че е реклама, колата не се продава. :icon_blush:

 

http://s30.postimg.org/60f2gqgel/m_o_1.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На този етап търсим втори автомобил, доста по-малък за града (Клио, 206, Корса) и Аутлендъра ще е само за по-дълъг път. Не мисля да го продавам в близките 2-3 години. Ако попаднеш на читав определено си заслужава, освен това държи и цена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте!

Нов съм във форума, а скоро се надявам да съм и нов собственик на старо Mitsubishi Outlander I(01, първа генерация или както се там казва). Извинявам се, че пиша в чужда тема, но въпроса ми е почти същия. Ориентирал съм се към този модел и ще помоля за помощ и съвети.

 

Желая да е дълга база и бензин, защото задължително искам да сваля разхода, преминавайки на газ!

Има ли вариант да е така нареченото Part-Time 4WD, т.е. 4х4 да се включва само когато аз пожелая, като естествено целта ми е пак да сваля общия разход?

Искам да подчертая, че съм пълен невежа и нищо не разбирам от автомобили, при огледите ще разчитам на познати за помощ, но тъй като и на тяхното мнение много не се доверявам, може ли да ме посъветвате на какво да обърна внимание?

Какъв разход на бензин/газ е нормално за този модел имайки предвид годините на автомобила?

С какво са свързани основните разходи по поддръжката, какви са най-често срещаните повреди и скъпи ли са частите и ремонтите?

 

Имам и други въпроси, но засега искам да се съсредоточа в основното :)

 

Благодаря Ви предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Нов съм във форума, а скоро се надявам да съм и нов собственик на старо Mitsubishi Outlander I(01, първа генерация или както се там казва). Извинявам се, че пиша в чужда тема, но въпроса ми е почти същия. Ориентирал съм се към този модел и ще помоля за помощ и съвети.

 

Желая да е дълга база и бензин, защото задължително искам да сваля разхода, преминавайки на газ! Първа генерация е само с бензинови двигатели и няма къса и дълга база.

Има ли вариант да е така нареченото Part-Time 4WD, т.е. 4х4 да се включва само когато аз пожелая, като естествено целта ми е пак да сваля общия разход? Не, постоянно зацепено 4х4 е. Има и екземпляри, които са само 2х4, но се губи смисълът от такъв автомобил.

Искам да подчертая, че съм пълен невежа и нищо не разбирам от автомобили, при огледите ще разчитам на познати за помощ, но тъй като и на тяхното мнение много не се доверявам, може ли да ме посъветвате на какво да обърна внимание? Гледаш нормалните неща като за всеки автомобил, слушаш за подозрителни шумове и търсиш да я вдигнете за да я огледате и отдолу.

Какъв разход на бензин/газ е нормално за този модел имайки предвид годините на автомобила? Извънградско до 90км - 8л/100, магистрала - 11-12л/100, градско от 13 до 16л/100. За газ прибавяш от 0,5 до 1л отгоре в зависимост от настройките на ГИ.

С какво са свързани основните разходи по поддръжката, какви са най-често срещаните повреди и скъпи ли са частите и ремонтите? Това е много относителен въпрос. Но като цяло е здрав и непретенционен автомобил в класа си. За проблемите не е писано много, това трябва да ти говори достатъчно. Ако пуснеш търсачката ще видиш от какво боледува, колкото и да е рядко.

 

Обслужването е като на всеки един лек автомобил - масла и филтри са на едни и същи пари. За ангренаж, пистов ремък и водна помпа, можеш и сам да си провериш. Моята я обслужих преди 5000км. Това са частите, които аз предпочетох:

 

http://s7.postimg.org/dw5vi6c9z/20150729_200742.jpg

 

Имам и други въпроси, но засега искам да се съсредоточа в основното :)

 

Благодаря Ви предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...