veliko Публикувано 11 октомври 2015 Сподели Публикувано 11 октомври 2015 Започна преди около година, от време на време, когато загреене или е влажно колата не пали / чек лампата не свети / на първата диагностиката в Бош сервиза ми казаха че е налице грешка – за липса на синхронизация м/у датчик за положение на колянов вал и датчик за пол. на разпределителен вал. Смених последователно датчици за полож. на коляновие вал, на разпределителния вал – проблема остана . Три седмици колата беше в сервиза на Балкан Стар / мерцедес и мицубиши / - звъняха кабелите, тестваха паленето, не откриха нищо. Смених датчик за налягане на горивото, после смених и компютъра. Проверих зацепването на ремъка, подгряващи свещи и захранването им , налягането на гориво след помпата, соленоида/бобината на помпата всичко е в нормите. Колата пали когато си иска ... Мой приятел закачи на OBDII куплонга / мисля че беше аутоком / и ми каза че дава грешка P0032 – прочетох че е грешка в ланда сондата – но такава при дизела липсва. Имам резервен двигател и без проблем подменям частите .... но за сега проблема остава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 11 октомври 2015 Сподели Публикувано 11 октомври 2015 Започна преди около година, от време на време, когато загреене или е влажно колата не пали / чек лампата не свети / на първата диагностиката в Бош сервиза ми казаха че е налице грешка – за липса на синхронизация м/у датчик за положение на колянов вал и датчик за пол. на разпределителен вал. Смених последователно датчици за полож. на коляновие вал, на разпределителния вал – проблема остана . Три седмици колата беше в сервиза на Балкан Стар / мерцедес и мицубиши / - звъняха кабелите, тестваха паленето, не откриха нищо. Смених датчик за налягане на горивото, после смених и компютъра. Проверих зацепването на ремъка, подгряващи свещи и захранването им , налягането на гориво след помпата, соленоида/бобината на помпата всичко е в нормите. Колата пали когато си иска ... Мой приятел закачи на OBDII куплонга / мисля че беше аутоком / и ми каза че дава грешка P0032 – прочетох че е грешка в ланда сондата – но такава при дизела липсва. Имам резервен двигател и без проблем подменям частите .... но за сега проблема остава.Добре дошъл в отбора :icon_thumbup: аз бях пуснал подобна тема преди известно време....Моята звездичка прави същите номера-пали когато си иска!В повечето случаи пали,но като се запъне :icon_box: Успех в намиране на решение на проблема :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pustinq Публикувано 5 декември 2015 Сподели Публикувано 5 декември 2015 Здравейте, имах подобен проблем оказа се износване на контактните клеми на контактния ключ. Получава се от лош навик при палене да се завърта ключа до край - докато опре, а не просто докато клемите се докоснат леко и даде контакт. Надявам се разбирате за какво става дума. Някой хора имат този навик и ако е продължил десетина години резултатите са на лице. Симптомите са подобни влияе се от времето, "пали когато си иска" докато съвсем не спре, и всичко друго в автомобила е изправно. За съжаление не може да се отремонтира по "Български" качествено , защото контактните клеми там където се докосват са две месингови пъпки и просто има износване на материал. Решението е изписване на нов контактен ключ и създаване на нов навик. Надявам се да съм бил полезен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 декември 2015 Сподели Публикувано 12 декември 2015 Здравейте, имах подобен проблем оказа се износване на контактните клеми на контактния ключ. Получава се от лош навик при палене да се завърта ключа до край - докато опре, а не просто докато клемите се докоснат леко и даде контакт. Надявам се разбирате за какво става дума. Някой хора имат този навик и ако е продължил десетина години резултатите са на лице. Симптомите са подобни влияе се от времето, "пали когато си иска" докато съвсем не спре, и всичко друго в автомобила е изправно. За съжаление не може да се отремонтира по "Български" качествено , защото контактните клеми там където се докосват са две месингови пъпки и просто има износване на материал. Решението е изписване на нов контактен ключ и създаване на нов навик. Надявам се да съм бил полезен......това става ,когато въобще стартера не върти при положение Старт......а те май имат въртене на стартера ,но мотора не пали.....ако е така,и мотора е F9QT то тогава има проблем с подкачващата помпа или помпата на комън рейл системата..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aisforanti Публикувано 7 октомври 2016 Сподели Публикувано 7 октомври 2016 Имам същият проблем, обаче на 1.3 86 к.с - стартерът върти, обаче колата пали когато си поиска. В повечето случаи си пали без проблем, но понякога се запъва и не иска (както тази сутрин)Наскоро имах проблем с алтернатора и от сервиза ми казаха, че дава грешка в имобилайзера, но все още не съм ходил в сервиз за този проблем. Някой колега, ако е успял да го отстрани, нека сподели опит! Благодаря предварително Извинявам се за издигането на стара тема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.