Премини към съдържание

1,9 DI-D – не пали – грешка P0032


veliko

Препоръчано мнение

Започна преди около година, от време на време, когато загреене или е влажно колата не пали / чек лампата не свети / на първата диагностиката в Бош сервиза ми казаха че е налице грешка – за липса на синхронизация м/у датчик за положение на колянов вал и датчик за пол. на разпределителен вал. Смених последователно датчици за полож. на коляновие вал, на разпределителния вал – проблема остана . Три седмици колата беше в сервиза на Балкан Стар / мерцедес и мицубиши / - звъняха кабелите, тестваха паленето, не откриха нищо. Смених датчик за налягане на горивото, после смених и компютъра. Проверих зацепването на ремъка, подгряващи свещи и захранването им , налягането на гориво след помпата, соленоида/бобината на помпата всичко е в нормите. Колата пали когато си иска ... Мой приятел закачи на OBDII куплонга / мисля че беше аутоком / и ми каза че дава грешка P0032 – прочетох че е грешка в ланда сондата – но такава при дизела липсва. Имам резервен двигател и без проблем подменям частите .... но за сега проблема остава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Започна преди около година, от време на време, когато загреене или е влажно колата не пали / чек лампата не свети / на първата диагностиката в Бош сервиза ми казаха че е налице грешка – за липса на синхронизация м/у датчик за положение на колянов вал и датчик за пол. на разпределителен вал. Смених последователно датчици за полож. на коляновие вал, на разпределителния вал – проблема остана . Три седмици колата беше в сервиза на Балкан Стар / мерцедес и мицубиши / - звъняха кабелите, тестваха паленето, не откриха нищо. Смених датчик за налягане на горивото, после смених и компютъра. Проверих зацепването на ремъка, подгряващи свещи и захранването им , налягането на гориво след помпата, соленоида/бобината на помпата всичко е в нормите. Колата пали когато си иска ... Мой приятел закачи на OBDII куплонга / мисля че беше аутоком / и ми каза че дава грешка P0032 – прочетох че е грешка в ланда сондата – но такава при дизела липсва. Имам резервен двигател и без проблем подменям частите .... но за сега проблема остава.

Добре дошъл в отбора :icon_thumbup: аз бях пуснал подобна тема преди известно време....Моята звездичка прави същите номера-пали когато си иска!В повечето случаи пали,но като се запъне :icon_box: Успех в намиране на решение на проблема :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте, имах подобен проблем оказа се износване на контактните клеми на контактния ключ. Получава се от лош навик при палене да се завърта ключа до край - докато опре, а не просто докато клемите се докоснат леко и даде контакт. Надявам се разбирате за какво става дума. Някой хора имат този навик и ако е продължил десетина години резултатите са на лице. Симптомите са подобни влияе се от времето, "пали когато си иска" докато съвсем не спре, и всичко друго в автомобила е изправно. За съжаление не може да се отремонтира по "Български" качествено , защото контактните клеми там където се докосват са две месингови пъпки и просто има износване на материал. Решението е изписване на нов контактен ключ и създаване на нов навик. Надявам се да съм бил полезен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имах подобен проблем оказа се износване на контактните клеми на контактния ключ. Получава се от лош навик при палене да се завърта ключа до край - докато опре, а не просто докато клемите се докоснат леко и даде контакт. Надявам се разбирате за какво става дума. Някой хора имат този навик и ако е продължил десетина години резултатите са на лице. Симптомите са подобни влияе се от времето, "пали когато си иска" докато съвсем не спре, и всичко друго в автомобила е изправно. За съжаление не може да се отремонтира по "Български" качествено , защото контактните клеми там където се докосват са две месингови пъпки и просто има износване на материал. Решението е изписване на нов контактен ключ и създаване на нов навик. Надявам се да съм бил полезен.

.....това става ,когато въобще стартера не върти при положение Старт......а те май имат въртене на стартера ,но мотора не пали.....ако е така,и мотора е F9QT то тогава има проблем с подкачващата помпа или помпата на комън рейл системата.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Имам същият проблем, обаче на 1.3 86 к.с - стартерът върти, обаче колата пали когато си поиска. В повечето случаи си пали без проблем, но понякога се запъва и не иска (както тази сутрин)

Наскоро имах проблем с алтернатора и от сервиза ми казаха, че дава грешка в имобилайзера, но все още не съм ходил в сервиз за този проблем. Някой колега, ако е успял да го отстрани, нека сподели опит! Благодаря предварително

 

Извинявам се за издигането на стара тема

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...