Премини към съдържание

Помощ при избор на бензинов галант?


MITKO BE

Препоръчано мнение

 

Относно оф-топика за галант-манията: Колеги, всяка крайност е погрешно схващане. Ваденето на мащабни изводи и многократното им натвърдяване, без конкретни примери и доказателства е меко казано несериозно. Галантът е добра кола, с прекрасна визия и v6 пеещ двигател, НО си има съответните проблеми и недостатъци...

 

SLX има и развива (може би) най-наточения и як 6A13tt двигател в БГ и определено разбира от това, което пише, и дава корективна и градивна обратна връзка. Дайте малко по-сериозно и отговорно към мненията, които пишете, че остават във времето, а има хора, които ги четат!

 

Относно примери и доказателства - къде са вашите реални резултати: автомобил с изчислен и измерен въртящ момент например. От колко време се занимавате с анализ на механизми.

Най-важното - ако SLX развива най якия двигател, къде ще го слага? Има ли понятие, как се куплират механизми и преизчисляват свързващи модули? ... и така нататък. Аз съм карал Galant Bi-turbo 354 hp и въпреки сериозни преработки по скоростна кутия, главно предаване и ходова част този автомобил е твърде дисбалансиран.

Някой въобразява ли си, че цялата армия от инженери на Митсубиши груп не си е заслужила заплащането и излишно са изписали топове хартия.

 

По отношение на машините и механизмите, най-вече "сметката" на технически характеристики - зад гърба си имам над 500 системи за управление на всевъзможни "изкилиферчени" машини. Ако някой си мисли, че с четене на списания ще построи нещо повече от "Ауто Юнион ДКВ в 21 век", жестоко се лъже!

За мен генерална сентенция от тази ми "занимавка" е: "От как се занимавам с машини, карам само Митсубиши"

 

Доказателства (отваряте инженеринг ревю, класации):

1. Най-доброто от автоматизацията в Европа е "Siemens" - Не може да се класира в 5-цата световни фирми за индустриална автоматизация

2. Машини за производство на машини - комплект Германия и Швейцария, считай цяла Европа, не могат да догонят 20 год. технологии на Япония, САЩ, Израел и пр. поотделно.

3. Къде се намира "Бош" с високотехнологичните си производства за автомобилостроенето? - май са познати само с играчки за монтиране на дограма.

4. Като основен елемент при управление на механизми в 21 век се явява софтуера - Европа е последна в клацииите по "производство на софтуер"; Добре, че е Българияда и повиши рейтинга.

................

Колко още примери може да се сети всеки от вас - аз с всяко начинание предпочитам да работя с Европейски продукт, поради минимални разходи, близък сервиз и пр.. НО с всяко ново "Европейско изобретение" се убеждавам, колко целеустремено техниката на Европа става все по "ДЪРВЕНА".

 

 

Наистина съжалявам за ОФТОПИКА, ама считам за необходимо да продължавам да изразявам мнение по въпроса, защото Европейските високи технологии все повече липсват!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пропусна Lucas - "господарят на мрака" или "принцът на тъмнината" :D

Наистина няма смисъл да се сложи 500 коня двигател в галант. Двигателят ще тръгне, но скоростната кутия, диференциала и раздатката ще получат силни контракции. Много скоро двигателят ще се катапултира, а купето няма да се помръдне. Мани това. Не знам как и какво са пресмятали от мицубиши, но скоростните им кутии са слаба точка в цялостната конструкция. Включително раздатъчната кутия. То и на задния диференциал не са му много ресурсите, но други възли преди него се разпадат и той няма кога да се счупи от тях. Спирачната с-ма също издиша. Антикорозионната обработка е претупана. Като КОЛА е много добър пакет за парите си на пазара към момента. Нека не му приписване качества, които той е позагубил с годините и да го определяме за машината на века. Утре някой ще ни прочете, ще вземе такава кола и ще ни споменава... Съвършената машина все още не е измислена.

 

Пак ще кажа, че разходът зависи от стила на шофиране. Дали е 2.0 или 2.5, даваш ли му газ - ще гори. Така са бензиновите двигатели, с уговорката че при по-новите разработки (с директно впръскване, променливи фази на газоразпределение и т.н.) нещата са по-добре от гл. т. на представяне : жажда. Когато купих моя галант 2.5 разходът на дълго беше 9,5-10, а градско от 16-20 до към 30. Моделът е с 5-степенна кутия, което за времето е било напълно окей. Предавателните числа са добре подбрани. Сега, ако в днешно време можеше да се куплира с модерна роботизирана кутия с два съединителя и 7-8 предавки, този 2.5 щеше да върви като луд в сравнение със сега. Не като сега на първа 60, втора към 110, трета 155, а до сто да наглобе 3 предавки примерно за хилядни.

Искам да кажа, че ако ще се дава газ с цел доускорение, то това трябва да стане на подходящата/оптималната предавка. Не става да си със 100 на пета и да тръгнеш с пълна газ да изпреварваш ТИР. Правилното е 4-тия зъб и газ. А от 80 трета е много подходяща, тъй като максимално "прави" 150+ км/ч. Един дизелджия докато пътувахме с галанта с точно 100 изведнъж ми каза - Ама не моЕш да му ръгнеш трета сега? Викам бреей - подритнах газта до малко над 4500 оборота, включих трета за под 0,5 сек, предницата се повдигна и звукът се промени. И М5, и RS6, и 991 турбо S да го включиш на 7-ма или 8-ма ръчно от 100 км, колкото и да мачкаш тая газ, ускорението ще е вяло, а разходът в космоса. Щом тези машини се тормозят, какво остава за галант с неговите крехки 223 нютона и 163 кончета по не знам вече кой стандарт...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Именно затова написах, че е много смятан и добре балансиран автомобил. Съвсем ясно си го описал. :icon_thumbup:

 

Като обобщение Галанта не харчи повече от съвременните в неговия клас, не гние повече от други автомобили при сходни условия на експлоатация, много по-рядко се сервизира, спрямо конкурентите си и на 300К км имаш чувството, че ще те вози още толкова, ... Изобщо ако някой търси Галант, хич да не му мисли, който и да избере - няма да сбърка.

 

П.П. Забравих най-важното - Звукът на двигателя му все още е неповторим!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето това се казва, да споделиш и помогнеш с личния опит, а не просто "спам". Просто трябва да се отворят ДВЕ нови теми за "Психо" и "Анализи", тъй като двете понятия са несъвместими.

Редактирано от Светльо Ангелов
Край на темата!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли само да попитам, дали това е шестака, които всички толкова хвалите - 2.5 24V (163 Hp) ?

И той ли няма демпфер? И какъв е разхода му в сравенение с 2.0ката от поста на колегата в началото, които беше обяснил всичко много подробно?

 

Също така да питам и страда ли този модел от ръжда или..?

 

Предполагам от горните постове си научил доста жизненоважни неща..

Иначе по темата.. Разхода при мен е към 9 - 15 газ според това как се кара. Това е с 15ки гуми, при 17ки варираше към 11 - 16 някъде. На бензин до литър надолу, но всичко си зависи от начина на каране.

Относно ръждата хубаво е да гледаш за запазен екземпляр, за да спестиш ранни кърпежи(особено ако взимаш вкарана от Австрия). За ръжда гледай веждите, ботушите на амортисьорите под предния капак, кухината до акумулатора, капачките на задните амортисьори и гредите отдолу.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...