dreadx Публикувано 19 септември 2015 Сподели Публикувано 19 септември 2015 (редакция) Здравейте, някой може ли да ми каже размерите на маншона за вътрешното каре (ляво) на Галант Е52А 1.8 1993-та год. Евентуално и с какъв друг маншон може да се замести, освен с оригиналния. Благодаря предварително! // Питам, защото изборът ми е ограничен, понеже си правя колата на улицата пред нас, и все през почивните дни. За да видя по-добре и да сваля маншона трябва да я вдигна на крик и да се завирам отдолу. След това да го сваля, да я оставя разглобена и да ходя да търся по магазините, които работят утре (било това и Евро 07) и т.н. По-лесно ще ми е ако предварително се сдобия с подходящ маншон и тогава да разглобявам. Редактирано 19 септември 2015 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 19 септември 2015 Сподели Публикувано 19 септември 2015 При търсене в :mitsu-smiley: база без VIN за вътрешния маншон ми излиза - MB937998.Освен маншона, вероятно би било добре карето да се "измие" и набие нова грес т.е. да си вземеш комплект маншон, скобите и грес.Иначе и аз така лежа около кооперацията като трябва да се прави нещо :icon_thumbup: . Сърбят ме ръчичките за един гараж ... но нямам ни брада, ни гребенче още. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 19 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2015 (редакция) За маншона май има частичен напредък: "Вместо внутреннего шруса - ставится наружний от ВАЗ 08-10, вместо наружнего ставиться наружний от НИВА2121" А каква е подходящата грес за карето с иглените лагери? - четох някъде из форума, че слагат и графитна. Аз имам някаква гръцка(?!) литиева - ширпотреба от магазин за железария. Май не е толкова течна като оригиналната, но не е и прекалено гъста. Дали ще свърши работа, или да си търся за вътрешни карета с иглени лагери? - някой ако е сменял да казва. frantic_ абе, ще трябва да измислим някаква схема и за гараж, защо не си писал от къде си..? ;) edit: сега все пак изглежда, че ще трябва да вдигна колата и да гледам, ако е 22х78 или нещо от този размер и е обикновен, кръгъл, то почти съм сигурен, че ще стане от някой обикновен външен за 5-6 лв, например за форд-фиеста. Ако е с шлици, ще стане по-сложно. На всичкото отгоре някакъв човек в руския форум пишеше, че каретата били на два производителя и не можело да се каже коя кола с какво е оборудвана. Един друг пък твърдеше, че са му казали да си вземе маншон с шлици, а като разглобил се оказало, че му трябва такъв без шлици. Редактирано 19 септември 2015 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 20 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2015 (редакция) edit: Валът е с диаметър 27 мм. обаче има някакъв жлеб за маншона, който е 25 мм. А външният диаметър е 80 мм.Дължината на маншона е около 85-90 мм. Маншонът не е с шлици за трипод, нормален кръгъл маншон е (което е добре, защото явно ще си търся от ЛАДА.. Или от каквото има, в магазините, които работят в неделя. ;) Редактирано 20 септември 2015 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 20 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2015 Явно няма да свърша работа в неделя. Но кажете все пак каква грес да си търся, една много течна е, литиева предполагам. И къде да я търся, питах в евро-07 и ми казаха, че имат такава на спрей, а по youtube гледах, че слагат някаква от пликчета. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 20 септември 2015 Сподели Публикувано 20 септември 2015 Принципно като си купиш маншон той върви със скоби и грес! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 20 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2015 Абе то проблемът е и как ще я налея тази смазка, заврян под колата - май няма да е лесно.. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 20 септември 2015 Сподели Публикувано 20 септември 2015 (редакция) Абе то проблемът е и как ще я налея тази смазка, заврян под колата - май няма да е лесно.. ;)Сваляй цялата полуоска и така отремонтирай. Редактирано 20 септември 2015 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 21 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2015 (редакция) И аз към това се насочих, само че сега съм свалил и носача - ще трябва за малко да го монтирам, поне колкото да ми държи докато отвия гайката на главината. А после пак ще го махна, за да мога да извадя полуоската. Попаднах на статията на един руснак, който в процеса на подбора на подходящата смазка доста обстойно е изучил различните видове греси. Замена смазки в ШРУС-ах Тази боза, която изтече от скъсания маншон беше много рядка, той е сложил грес с гъстота NLGI 2. Като гледам на снимките неговата ми се вижда по-гъста. Оригиналната не можах да си представя как ще я налея, без да се опита да изтече. На друго място пишеше, че NLGI 2 е максималната препоръчвана гъстота за грес в този възел. Оригиналната може би е NLGI 1. А баш нула-та 000 пък била течна като олио. Ето, научихме пак нещо ново, с цената на четене до по нощите.. ;) Тук има интересна информация за различните параметри на гресите - ГресиИма я и въпросната Mobilgrease XHP 222 - 0.4 Кг - 11.90 лв. Обаче фирмата е чак в Горубляне, и първо ще видя на Цариградско една друга фирма: Прайм Ойл А тук същата грес по 4.60 лв. - бахти и спекулата 8-) XHP 222 Редактирано 21 септември 2015 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.