ea97 Публикувано 17 септември 2015 Сподели Публикувано 17 септември 2015 Здравейте колеги,Пиша ви за малко помощ относно проблем с двигателя на Галанта.След като ходих до морето от София и обратно естествено(слава богу не ме изостави Галанта) се получи доста странно чукане в двигателя.Чува се някакво несиметрично метално чукане по-силно на загрят двигател и в по-високи обороти,на празен ход почти не го долавям или по скоро се чува като клапани,но много слабо.Трябва да кажа, че мотора е напълно обслужен преди 25к км,3 смени на масло 10W40 и никакви ама никакви симптоми, че може да се случи нещо подобно.Трябва да добавя също незнам дали има значение че до преди това не ми пипаше маслото ама изобщо а до Бургас си бяха отишли поне 300 милилитра и беше стигнала минимума, но смятам понеже оставаха 1к км до смяната и затова.Майстора ми изобщо не успя да се насочи към нищо та мисълта ми е все пак някой от опит да даде някои съвети какво може да е,че така на сляпо да разглобява човека не си е работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 17 септември 2015 Сподели Публикувано 17 септември 2015 Проблемът ти е много странен и същевременно плашещ!Не си прави експерименти с разни майстори. Колата ти се нуждае от пълна диагностика, според мен!Според мен си запиши час ето тук: СервизИли се уговори с този специалист: ПламенТрябва сериозен анализ за локализиране на проблема - само с писане няма да стане (пак според мен). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 септември 2015 Сподели Публикувано 17 септември 2015 Здравейте колеги,Пиша ви за малко помощ относно проблем с двигателя на Галанта.След като ходих до морето от София и обратно естествено(слава богу не ме изостави Галанта) се получи доста странно чукане в двигателя.Чува се някакво несиметрично метално чукане по-силно на загрят двигател и в по-високи обороти,на празен ход почти не го долавям или по скоро се чува като клапани,но много слабо.Трябва да кажа, че мотора е напълно обслужен преди 25к км,3 смени на масло 10W40 и никакви ама никакви симптоми, че може да се случи нещо подобно.Трябва да добавя също незнам дали има значение че до преди това не ми пипаше маслото ама изобщо а до Бургас си бяха отишли поне 300 милилитра и беше стигнала минимума, но смятам понеже оставаха 1к км до смяната и затова.Майстора ми изобщо не успя да се насочи към нищо та мисълта ми е все пак някой от опит да даде някои съвети какво може да е,че така на сляпо да разглобява човека не си е работа.Чукането ти идва от неправилно регулиран хидравличен обтегач или от някой компенсатор на клапан, който на моменти не се пълни добре с масло, но повече залагам на обтегача, на него да наблегне майстора .За маслото, щом вече е било на почти изминат пробег и ако си я по настъпвал тук- там с по висока скорост, нормално е да лапне 300 милилитра масло . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 18 септември 2015 Сподели Публикувано 18 септември 2015 Колега, запиши едно клипче на телефона и го качи в youtube да чуем какво е това чукане, защото от чукане до чукане има много разлика ... Дано не е това, което си мисля... Марине, ако е хидравличен конпенсатор както му викате повдигач, звука е симетричен и определено се чува и при тихи обороти -а за хидваличния обтегач (предполагам, че говориш за този който обтяга ангренажния ремък ) незнам при него могат ли да се получат такива плашещи звуци. При всички положения колега еа97 не карай така колата да не си отвориш по-голяма беля ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 18 септември 2015 Сподели Публикувано 18 септември 2015 Тaкa е колегa не рискувaй дa я кaрaш тaкa че белятa може дa стaне голямa.Един колегa от форумa и колегa по рaботa от тaковa чукaне(и безхaберие дa не ми се рaсърди кaто го прочете)стaнa сaмо колегa по рaботa и минa към фордaджиите.Тa след пътувaне до русе с него зaпочнa леко дa чукa кaкто кaзa не ритмично и дaже стрaно в ниските почти не се чувa в средните е достa осезaемо и във високите изобщо го нямa.Кaзaх му вaри си провери кaкво е той дa дa добре aмa утре, вдругиден и тaкa седмицa докaто не ми звънa дa ме помоли дa го вземa че колaтa излопaлa и крaй.И след рaспилявaне нa моторa мaйсторa му кaзaл НОВ МОТОР щот биелaтa нa първи цилиндър кривa и спукaнa бутaлото се откaчило и нaбило клaпaни и всичко било нa сол, но по лошото че блокa бил посинял(кaквото и дa знaчи товa) и сегa кaрa не гaлaнт a форд сиерa.Тaкa че бегaй бързо при кaдърен мaйстор дa я види. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 18 септември 2015 Сподели Публикувано 18 септември 2015 Тaкa че бегaй бързо при кaдърен мaйстор дa я види. Остави тези клипчета и консултации във форума, послушай човека :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 19 септември 2015 Сподели Публикувано 19 септември 2015 За човека с чукането, послушай колегите. Аз така от изчукване сменях двигател, даже ако се разровиш малко ще ми намериш темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 19 септември 2015 Сподели Публикувано 19 септември 2015 Майстор задължително! Аз също имах странно чукане от към мотора след едно пътуване до село и звъннах на един приятел майстор и директно ми каза давай да я закачаме и да я караме в сервиза . Оказаха се биелни лагари на първи и четвърти цилиндър . Каза ми - "имаш късмет, че я хванахме рано и не си я карал така' че е можело да замине и колянов вал и куп други поразии ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.