Премини към съдържание

Странен шум в двигателя Галант 2.0 бензин 97


ea97

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

Пиша ви за малко помощ относно проблем с двигателя на Галанта.След като ходих до морето от София и обратно естествено(слава богу не ме изостави Галанта) се получи доста странно чукане в двигателя.Чува се някакво несиметрично метално чукане по-силно на загрят двигател и в по-високи обороти,на празен ход почти не го долавям или по скоро се чува като клапани,но много слабо.Трябва да кажа, че мотора е напълно обслужен преди 25к км,3 смени на масло 10W40 и никакви ама никакви симптоми, че може да се случи нещо подобно.Трябва да добавя също незнам дали има значение че до преди това не ми пипаше маслото ама изобщо а до Бургас си бяха отишли поне 300 милилитра и беше стигнала минимума, но смятам понеже оставаха 1к км до смяната и затова.Майстора ми изобщо не успя да се насочи към нищо та мисълта ми е все пак някой от опит да даде някои съвети какво може да е,че така на сляпо да разглобява човека не си е работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът ти е много странен и същевременно плашещ!

Не си прави експерименти с разни майстори. Колата ти се нуждае от пълна диагностика, според мен!

Според мен си запиши час ето тук: Сервиз

Или се уговори с този специалист: Пламен

Трябва сериозен анализ за локализиране на проблема - само с писане няма да стане (пак според мен).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Пиша ви за малко помощ относно проблем с двигателя на Галанта.След като ходих до морето от София и обратно естествено(слава богу не ме изостави Галанта) се получи доста странно чукане в двигателя.Чува се някакво несиметрично метално чукане по-силно на загрят двигател и в по-високи обороти,на празен ход почти не го долавям или по скоро се чува като клапани,но много слабо.Трябва да кажа, че мотора е напълно обслужен преди 25к км,3 смени на масло 10W40 и никакви ама никакви симптоми, че може да се случи нещо подобно.Трябва да добавя също незнам дали има значение че до преди това не ми пипаше маслото ама изобщо а до Бургас си бяха отишли поне 300 милилитра и беше стигнала минимума, но смятам понеже оставаха 1к км до смяната и затова.Майстора ми изобщо не успя да се насочи към нищо та мисълта ми е все пак някой от опит да даде някои съвети какво може да е,че така на сляпо да разглобява човека не си е работа.

Чукането ти идва от неправилно регулиран хидравличен обтегач или от някой компенсатор на клапан, който на моменти не се пълни добре с масло, но повече залагам на обтегача, на него да наблегне майстора .

За маслото, щом вече е било на почти изминат пробег и ако си я по настъпвал тук- там с по висока скорост, нормално е да лапне 300 милилитра масло .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, запиши едно клипче на телефона и го качи в youtube да чуем какво е това чукане, защото от чукане до чукане има много разлика ... Дано не е това, което си мисля... Марине, ако е хидравличен конпенсатор както му викате повдигач, звука е симетричен и определено се чува и при тихи обороти -а за хидваличния обтегач (предполагам, че говориш за този който обтяга ангренажния ремък ) незнам при него могат ли да се получат такива плашещи звуци. При всички положения колега еа97 не карай така колата да не си отвориш по-голяма беля !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тaкa е колегa не рискувaй дa я кaрaш тaкa че белятa може дa стaне голямa.

Един колегa от форумa и колегa по рaботa от тaковa чукaне(и безхaберие дa не ми се рaсърди кaто го прочете)стaнa сaмо колегa по рaботa и минa към фордaджиите.

Тa след пътувaне до русе с него зaпочнa леко дa чукa кaкто кaзa не ритмично и дaже стрaно в ниските почти не се чувa в средните е достa осезaемо и във високите изобщо го нямa.

Кaзaх му вaри си провери кaкво е той дa дa добре aмa утре, вдругиден и тaкa седмицa докaто не ми звънa дa ме помоли дa го вземa че колaтa излопaлa и крaй.

И след рaспилявaне нa моторa мaйсторa му кaзaл НОВ МОТОР щот биелaтa нa първи цилиндър кривa и спукaнa бутaлото се откaчило и нaбило клaпaни и всичко било нa сол, но по лошото че блокa бил посинял(кaквото и дa знaчи товa) и сегa кaрa не гaлaнт a форд сиерa.

Тaкa че бегaй бързо при кaдърен мaйстор дa я види.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Тaкa че бегaй бързо при кaдърен мaйстор дa я види.

 

Остави тези клипчета и консултации във форума, послушай човека :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За човека с чукането, послушай колегите. Аз така от изчукване сменях двигател, даже ако се разровиш малко ще ми намериш темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майстор задължително! Аз също имах странно чукане от към мотора след едно пътуване до село и звъннах на един приятел майстор и директно ми каза давай да я закачаме и да я караме в сервиза . Оказаха се биелни лагари на първи и четвърти цилиндър . Каза ми - "имаш късмет, че я хванахме рано и не си я карал така' че е можело да замине и колянов вал и куп други поразии ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...