Cenwo Публикувано 24 август 2015 Сподели Публикувано 24 август 2015 Здравейте колеги! От 2 седмици съм горд аобственик на една изключителна кола и днес се появи първия проблем. Реших да се посъветвам с вас. Значи... днес пътувах до София и си бях пуснал климатика. Отидох на работа и след няколко часа, като си тръгвах, климатика духаше топло. Колата е нов внос и не съм я проверявал има ли фреон и т.н. Въпроса ми е може ли от свършване на фреона така изведнъж да издъхне или да се готвя за по-лошия вариант - компресор? Благодаря за вниманието! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 25 август 2015 Сподели Публикувано 25 август 2015 Компресор да е хвърлила така лесно,шанса е колкото както си вървиш по улицата да те удари торба с пари по главата.Ходил съм по мъките и най-вероятно колата е имала проблем щом я имаш само от 2 седмици и са я наблъскали с фреон колкото да я продадат и си изпуска от някъде . Компресора е Денсо или Айсин барабанен и е много здраво копеле с евтино рециклиране (комплект гарнитури мисля 32 лева беше) . Нека колегите препоръчат някой майстор който да ти я погледне и да каже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.T.A.L.K.E.R. Публикувано 25 август 2015 Сподели Публикувано 25 август 2015 Да не отварям нова тема-при пускане на климатика, оборотите падат на 300 и долу и не се качват. Колата губи душа. Освен това за 16 км извънградско, на втората точка, бензина се изпари от предпоследната чертичка, на последната. Да е такъв смукач тоя климатик, не вервам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 25 август 2015 Сподели Публикувано 25 август 2015 Да не отварям нова тема-при пускане на климатика, оборотите падат на 300 и долу и не се качват. Колата губи душа. Освен това за 16 км извънградско, на втората точка, бензина се изпари от предпоследната чертичка, на последната. Да е такъв смукач тоя климатик, не вервам...На първо четене колега колата ти не работи както трябва.Ако работи както трябва и всичко е наред оборотите ти трябва да са бетон 900.Като запалиш съм почти сигурен че държиш около 1000 оборота и в последствие падат малко.С други думи КОМПЮТЪР директно. Стъпковото ти моторче вероятно не работи в следствие на липса на управление от компютъра.Ако работи както трябва на студено трябва да вдигне с първото палене 1600-700 оборота и постепенно с загряването да ги сваля по малко до 850-900 независимо имаш ли включен климатик или не.Климатика качва разхода с не повече от литър и се усеща само като я изръчкаш в ребрата се набира съвсем лекичко по-мудно.Ако имаш нужда от помощ свиркай на ЛС. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cenwo Публикувано 26 август 2015 Автор Сподели Публикувано 26 август 2015 В петък ще я закарам някъде да я погледнат и ще пиша. Иначе колата при студено положение държи 1600-1700 оборота, като загрее - 1000. С пускането на климатика пада на около 800-850. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 26 август 2015 Сподели Публикувано 26 август 2015 Иначе колата при студено положение държи 1600-1700 оборота, като загрее - 1000. С пускането на климатика пада на около 800-850. Абсолютно нормално и както трябва да е. Може би проблема е по тръбите на климатичето или самия фреон. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.