ktborisov Публикувано 10 юли 2015 Сподели Публикувано 10 юли 2015 (редакция) Здравейте. Преди около два месеца маслото ми стигна до минимума на пръчката. Долях си и от тогава няма проблеми, но ми прави впечатление, че сега е доста рядко. Когато извадя пръчката да го проверя направо си тече.Маслото е на General Motors 10W30 сменено е преди 8 месеца или в пробег 5700 км. Аз ще го сменя тия дни , но ми е интересно някой друг дали е забелязал такава промяна във вискозитет-а на маслото доста преди неговата смяна ? 1,8 GDI е мотора на 200 000к (евентуални) Благодаря, предварително Редактирано 10 юли 2015 от ktborisov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 10 юли 2015 Сподели Публикувано 10 юли 2015 Здравейте. Преди около два месеца маслото ми стигна до минимума на пръчката. Долях си и от тогава няма проблеми, но ми прави впечатление, че сега е доста рядко. Когато извадя пръчката да го проверя направо си тече.Маслото е на General Motors 10W30 сменено е преди 8 месеца или в пробег 5700 км. Аз ще го сменя тия дни , но ми е интересно някой друг дали е забелязал такава промяна във вискозитет-а на маслото доста преди неговата смяна ?1,8 GDI е мотора на 200 000к (евентуални) Благодаря, предварително Здравей колега, сигурен ли си че е GM 10W-30? Питам защото до сега не съм срещал такова на пазара. Виж за 10W-40 под път и над път. По принцип високозитетния клас SAE 30 има кинематичен вискозитет при 100С между 9.3 и 12.5 (cSt) цък. Така на око не може да се определи в каква степен се е променил вискозитета, както на студено, така и в работен режим. Само лабораторен анализ би показал точните стойности. Дай снимка на това GM да го видим, а след това да му намерим и TDS-а.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 юли 2015 Сподели Публикувано 10 юли 2015 Здравейте. Преди около два месеца маслото ми стигна до минимума на пръчката. Долях си и от тогава няма проблеми, но ми прави впечатление, че сега е доста рядко. Когато извадя пръчката да го проверя направо си тече.Маслото е на General Motors 10W30 сменено е преди 8 месеца или в пробег 5700 км. Аз ще го сменя тия дни , но ми е интересно някой друг дали е забелязал такава промяна във вискозитет-а на маслото доста преди неговата смяна ? 1,8 GDI е мотора на 200 000к (евентуални) Благодаря, предварително .....а аномалии с мотора да имате? Да прекъсва, да работи лошо, да притриса и т.н..........защото може да имате проблем с някоя дюза и да вкарва повечко бензин, дори и при изгасен мотор...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ktborisov Публикувано 10 юли 2015 Автор Сподели Публикувано 10 юли 2015 Извинявам се,маслото е 10в40. Амомалия в работата на мотора няма,освен че като загрее пуши бяло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 юли 2015 Сподели Публикувано 10 юли 2015 Извинявам се,маслото е 10в40. Амомалия в работата на мотора няма,освен че като загрее пуши бяло........плътно бяло във вид на пушек или пара......ако е във вид на пара и пуши само когато леко позагрее и спира да пуши когато вече мотора е напълно загрял, тогава това е нормално, но когато пуши плътно бяло , тогаваможе би имате проблем с мотора и водната система, влиза вода в цилиндрите ,което не е добре........да ви намалява водата в радиатора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ktborisov Публикувано 11 юли 2015 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2015 .......плътно бяло във вид на пушек или пара......ако е във вид на пара и пуши само когато леко позагрее и спира да пуши когато вече мотора е напълно загрял, тогава това е нормално, но когато пуши плътно бяло , тогаваможе би имате проблем с мотора и водната система, влиза вода в цилиндрите ,което не е добре........да ви намалява водата в радиатора? Не колега, пуши си като напълно загрее и си е плътно бяло. Звука на мотора си е същия, но плътността на маслото се промени след като долях (преди 2м). Течността в радиатора е на максимум и цвета си е нормален за нея Зелен. В казанчето обаче за антифриза положението е друга бира. Един пръст на дъното (много под минимума) и е само утайка. Предполагам отивам към основен ремонт. Дори и да е тъпата гарнитура на главата пак трябва да се шлайфа :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.