velizar_dp Публикувано 1 юли 2015 Сподели Публикувано 1 юли 2015 Здавейте колеги,От известно време има едно хлопане от предните спирачни апарати на Аутлендъра. Успях да разбера точно от къдее с един приятел. Супорта има два болта, които са и водачи на едната му челюст спрямо другата. Хлопат в леглата си. Смених болтовете и нещата се пооправиха, но за малко. След 200-300 км започнаха да се чуват пак. Явно трябва да сменям целия супорт. Интересува ме някой знае ли дали има спортен модел спирачен апарат с цилиндри от двете страни? Двигателя е 2.2 DID.Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 юли 2015 Сподели Публикувано 1 юли 2015 Здавейте колеги,От известно време има едно хлопане от предните спирачни апарати на Аутлендъра. Успях да разбера точно от къдее с един приятел. Супорта има два болта, които са и водачи на едната му челюст спрямо другата. Хлопат в леглата си. Смених болтовете и нещата се пооправиха, но за малко. След 200-300 км започнаха да се чуват пак. Явно трябва да сменям целия супорт. Интересува ме някой знае ли дали има спортен модел спирачен апарат с цилиндри от двете страни? Двигателя е 2.2 DID.Благодаря предварително!........решението на вашия проблем е да се направи на струг нови водачи с размери,съобразени с отворите на супорта.......тъй като отворите са ви станали "елипса",се налага леко разпробиването им.......Другия вариант е, да се направят втулки от тефлон или полиамид и те да се набият в отворите на супорта.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 9 август 2015 Сподели Публикувано 9 август 2015 От BMW E38 Brembo спирачни апарати дискове от Santa Fe2 320mm.Може да потрябват преходи и фланци.Може и от Evo. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 18 август 2015 Сподели Публикувано 18 август 2015 Колега дай малко инфо за интервенцията с апаратите от БМВ и дискове от санта фе директно пасва ли всичко ? Изпаднаха ми едни апарати точно такива и доста се замислям за това така или иначе съм за втулки , дискове и накладки та разликата не е голяма фабричните или на санта фето ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 19 август 2015 Сподели Публикувано 19 август 2015 (редакция) Установка суппортов Brembo от BMW E38 на Outlander XL 3.0 финалOutlander XL + передние тормоза BMW E38 (Brembo) Тези Brembo-та от E38 се намират лесно, относително евтини са, но е хубаво и на тях да им се прави пълна профилактика преди окончателния монтаж.С тях е необходима преходна планка за да бъдат монтирани, а дисковете от Santa Fe са осезаемо по-големи от стандартнире на Outlander - т.е. става почти* като при EVO Brembo спирачната система, но на по-ниска цена (евентуално). * на EVO-тата дисковете са 32мм и накладката мисля е с по-голяма площ. Редактирано 19 август 2015 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 21 август 2015 Сподели Публикувано 21 август 2015 Благодаря на колегата за инфото , сега да видим какво ще каже монтьора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.