Премини към съдържание

Аутлендър 2008 спирачни апарати


Препоръчано мнение

Здавейте колеги,

От известно време има едно хлопане от предните спирачни апарати на Аутлендъра. Успях да разбера точно от къдее с един приятел. Супорта има два болта, които са и водачи на едната му челюст спрямо другата. Хлопат в леглата си. Смених болтовете и нещата се пооправиха, но за малко. След 200-300 км започнаха да се чуват пак. Явно трябва да сменям целия супорт.

Интересува ме някой знае ли дали има спортен модел спирачен апарат с цилиндри от двете страни?

Двигателя е 2.2 DID.

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здавейте колеги,

От известно време има едно хлопане от предните спирачни апарати на Аутлендъра. Успях да разбера точно от къдее с един приятел. Супорта има два болта, които са и водачи на едната му челюст спрямо другата. Хлопат в леглата си. Смених болтовете и нещата се пооправиха, но за малко. След 200-300 км започнаха да се чуват пак. Явно трябва да сменям целия супорт.

Интересува ме някой знае ли дали има спортен модел спирачен апарат с цилиндри от двете страни?

Двигателя е 2.2 DID.

Благодаря предварително!

........решението на вашия проблем е да се направи на струг нови водачи с размери,съобразени с отворите на супорта.......тъй като отворите са ви станали "елипса",се налага леко разпробиването им.......

Другия вариант е, да се направят втулки от тефлон или полиамид и те да се набият в отворите на супорта....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • преди 2 седмици ...

Колега дай малко инфо за интервенцията с апаратите от БМВ и дискове от санта фе директно пасва ли всичко ? Изпаднаха ми едни апарати точно такива и доста се замислям за това така или иначе съм за втулки , дискове и накладки та разликата не е голяма фабричните или на санта фето .......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Установка суппортов Brembo от BMW E38 на Outlander XL 3.0 финал

Outlander XL + передние тормоза BMW E38 (Brembo)

 

Тези Brembo-та от E38 се намират лесно, относително евтини са, но е хубаво и на тях да им се прави пълна профилактика преди окончателния монтаж.

С тях е необходима преходна планка за да бъдат монтирани, а дисковете от Santa Fe са осезаемо по-големи от стандартнире на Outlander - т.е. става почти* като при EVO Brembo спирачната система, но на по-ниска цена (евентуално).

 

* на EVO-тата дисковете са 32мм и накладката мисля е с по-голяма площ.

Редактирано от frantic_
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата за инфото , сега да видим какво ще каже монтьора :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...