Премини към съдържание

Губи антифриза


Препоръчано мнение

Искам да попитам на някой случвало ли му се е каризмата да му губи антифриза,някъде да го смесва или да го гори,понеже на мен ми се губи и искам да попитам кои са възможните варианти. Ако някой му се е случвало и е намерил от къде го смуче,понеже ми е пръсната цялата кола,а все още не може да се открие проблема. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или ти го меша с маслото което е по-лошия вариант и ти го вкарва в двигателя,или ти тече от някъде радиатора или ти е проблема в казанчето.Лягай под нея и гледай или я карай някъде където има канал и провери. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или ти го меша с маслото което е по-лошия вариант и ти го вкарва в двигателя,или ти тече от някъде радиатора или ти е проблема в казанчето.Лягай под нея и гледай или я карай някъде където има канал и провери. :mitsu-smiley:

Когато лягаш отдолу, е добре колата да работи. Често, когато угасиш двигателя налагането пада, изтеклият антифриз бързо изсъхва, тъй като етилен-глюколът е летлив и течът не можа да бъде установен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не го смесва с маслото и не е пукнат радиатора,за казанчето не знам,но когато източихме антифриза беше може би литър.. Затова все още търсим проблема :x

Редактирано от Todor_carisma
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа гарнитура на главата. Успех в диагностицирането на проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам на някой случвало ли му се е каризмата да му губи антифриза,някъде да го смесва или да го гори,понеже на мен ми се губи и искам да попитам кои са възможните варианти. Ако някой му се е случвало и е намерил от къде го смуче,понеже ми е пръсната цялата кола,а все още не може да се открие проблема. :mitsu-smiley:

Губи- губи... колко губи? Литър на седмица? Литър на 5 км пробег?

Тръгва се от проверка за нестегнати съединения, пукнати маркучи, пробито парно, пробит радиатор, па чак тогава се мисли за издухан двигател. Търси когато системата е под налягане и студена. Т. е. надуй при затворена капачка на радиатора през маркуча, който е вързан към гърловината на радиатора.

Проверява се на студено, защото горещия антифриз се изпарява и не оставя мокра следа, а под налягане... то е ясно защо. Нормалното работно налягане на охладителната система е до 0.9 атм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да ми препоръчате антифриз за GDI 1,8 98-МА

Забравих какъв сложих преди 5г гледам понамалял е /не е до ръба на капачката/ но термостата си седи в средата.

Дали ще е лошо ако само долея концентрат или да сменям целия?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с най-обикновен антифриз и нямам проблеми,а и като е сменяван преди пет години смени го и сега.Не е скъпа процедура. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подобен номер с "изчезващ" антифриз, но при друга марка, ми е правила капачката на разширителния съд. Просто не държи, като загрее и направи налягане, тихомълком го извърля по малко. Няма хващане. Добре, че ми мина през акъла, макар да нямаше никаква следа, сложих друга и така си я продадох след още 3 години каране.

 

Като слагах инжекциона, смених целия антифриз и сложих син на SWAG - 3 литра антифриз и 3 литра дестилирана вода. Старият беше без никаква промяна, но на години и така и така я точех, реших да го сменя. За 20лв...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...