kkrater Публикувано 27 април 2015 Сподели Публикувано 27 април 2015 (редакция) Здравейте, колеги. Купих си мицубиши колт 1.5 DID 2006 год. Проблема е, че колата влиза в авариен режим и не вдига повече от 3000 об/мин. Когато угася и запаля отново, се оправя но за малко. Възможно ли е проблема да е задръстен DPF филтър? Това беше становището и на майсторите. Благодаря предварително! Редактирано 28 април 2015 от Емил Димитров Писането на кирилица е задължително! Следващ такъв пост ще се трие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 28 април 2015 Сподели Публикувано 28 април 2015 И каква грешка показа при проверката :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkrater Публикувано 28 април 2015 Автор Сподели Публикувано 28 април 2015 Проблем ЕГР беше почистен .Високо налягане на горивото в рейката или нещо такова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 април 2015 Сподели Публикувано 29 април 2015 Проблем ЕГР беше почистен .Високо налягане на горивото в рейката или нещо такова.........имате проблем с клапана на помпата на комън рейла ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkrater Публикувано 29 април 2015 Автор Сподели Публикувано 29 април 2015 Благодаря за отговорите.Утре пак продължаваме борбата с Mitsubishito. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 28 Май 2015 Сподели Публикувано 28 Май 2015 (редакция) Покарай колата на високи обороти и всичко ще се оправи. Имах същия проблем, като купих колата, като нова. Трябваше да не надвишавам 3000 оборота и с нашето "качествено"гориво се задръства филтъра. Направи едно кръгче на града на 3 скорост и всичко ще се оправи Колега Мирослав, колата е 2006г и покрива ЕВРО4. Редактирано 28 Май 2015 от kr0tal Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димитър85 Публикувано 2 Май 2021 Сподели Публикувано 2 Май 2021 Здравейте, колеги. Купих си мицубиши колт 1.5 DID 2006 год. Проблема е, че колата влиза в авариен режим и не вдига повече от 3000 об/мин. Когато угася и запаля отново, се оправя но за малко. Възможно ли е проблема да е задръстен DPF филтър? Това беше становището и на майсторите. Благодаря предварително!Колега здравей. Иска. Да попитам дали разреши проблема с колата,защото аз го имам абсолютно същият. И при мен влиза в авариен режим и като занася двигателя и пак го запаля се оправя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.