Todor_carisma Публикувано 19 април 2015 Сподели Публикувано 19 април 2015 Искам да попитам къде се намират горивния филтър и филтъра на купето?рамата е XMCLNDA2AWF114390 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 19 април 2015 Сподели Публикувано 19 април 2015 Искам да попитам къде се намират горивния филтър и филтъра на купето?рамата е XMCLNDA2AWF114390 Здравей колега, отностно:1. Филтъра в купето виж тази тема моя пост N:9 цък ; 2. Отностно горивния филтър разгледай тази тема: цък ; а и тази цъкПоздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 20 април 2015 Автор Сподели Публикувано 20 април 2015 благодаря,ще погледна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 21 април 2015 Сподели Публикувано 21 април 2015 (редакция) Тошко, твоята кола няма филтър в купето, а е с йонизатор. За допълнителен монтаж не става щото няма място за филтър, но можеш да разглобиш и почистиш. Много боклуци се събират там и високоволтовия йонизатор може да запали, както се случи при мен. Горивния филтър се намира зад дроселовата клапа долу под челното стъкло. Достъпа е ограничен така че се свала кутията на въздушния филтър. Представлява ТОВАУспех :mitsu-smiley: Редактирано 21 април 2015 от Threatmore Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 21 април 2015 Автор Сподели Публикувано 21 април 2015 Тошко, твоята кола няма филтър в купето, а е с йонизатор. За допълнителен монтаж не става щото няма място за филтър, но можеш да разглобиш и почистиш. Много боклуци се събират там и високоволтовия йонизатор може да запали, както се случи при мен. Горивния филтър се намира зад дроселовата клапа долу под челното стъкло. Достъпа е ограничен така че се свала кутията на въздушния филтър. Представлява ТОВАУспех :mitsu-smiley: Къде се намира и какво представлява йонизатора. Лесно ли се чисти? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 21 април 2015 Сподели Публикувано 21 април 2015 (редакция) Намира се пак зад жабката, трябва да я свалиш, след това се маха и гредата върху, която е хваната. Йонизаторът представлява една метална мрежа, а пред нея има още една предпазна мрежичка. Махаш ключа от контакт и разкачаш куплингите за напрежение, разглобяваш пластмасите като филтър. Отваря се един отвор след като махнеш йонизатора и почиставаш там. Ей ТОВА нещо трябва да извадиш,разглобиш и почистиш. Дано си ме разбрал. :icon_blush: :mitsu-smiley: Редактирано 21 април 2015 от Threatmore Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 21 април 2015 Автор Сподели Публикувано 21 април 2015 Благодаря за подробния и бърз отговор,ако не се лъжа това се вижда още като отворя жабката без да я свалям цялата,дори пише нещо от сорта на "High voltage". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 22 април 2015 Сподели Публикувано 22 април 2015 Да, точно така. А пък, ако ти потрябват някакви части може да ме търсиш и на ЛС. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
стивън-69 Публикувано 23 април 2015 Сподели Публикувано 23 април 2015 Здравейте,според мен горивният филтър който е показал Threatmore е за MPI,а моторът на Тодор е GDI.Ако не се лъжа въобще не се намира в двг.отсек,а в резервоара.Спорен ден желая! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 23 април 2015 Сподели Публикувано 23 април 2015 (редакция) Стиви, лъжеш се. По рама излиза точно този филтър и е за Каризми GDI преди фейслифта, а след това е само на помпата в резервоара. :mitsu-smiley: Редактирано 23 април 2015 от Threatmore Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
стивън-69 Публикувано 24 април 2015 Сподели Публикувано 24 април 2015 ОК. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_carisma Публикувано 24 април 2015 Автор Сподели Публикувано 24 април 2015 Мисля,че видях горивния филтър под кутията за въздушния, благодаря за информацията Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.