Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем при палене


galin272

Препоръчано мнение

Здравейте имам малък проблем надявам се ....... колата е Каризма 1.8 ГДИ, 99г. 125 к.с. при палене на студен двигател започва да се тресе целия двигател за около 30 секунди някъде и след това си влиза в нормален работен режим. На таблото не ми дава никаква индикация за някакъв проблем имам чувството, че от както се стопли времето се задълбочи проблема и преди се е случвало да тресе по 1 път седмично, но сега при студен двигател постоянно го прави. Всички консумативи съм сменил преди около месец ремъци, ролки, филтри, масло, свещи.

Ако някой може да даде съвет ще съм много благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите как са, причините мисля че са някъде от към стъпково моторче, кабели ,бобини. Стъпковото моторче може да го провериш при затоплен двигател при нормални обороти като въртиш волана ляво дядно трябва да се повишават оборотите или поне при мен е тъка но моя мотор е по различен, кабели бобини вечер на тъмно ако има пробивнв изолацията се вижда искрене а дюзите сваляш си реиката пълниш я с бензин около 100ml събира и надуваш с компресор настроен на 3,5 атмосфери и подаваш 12в за момент примерно за 1 сек. на всяка дюза да отвори и гледаш как пръска трябва да е на мъгла като спреи ако пръска някоя на струя значи е подпушена. Не съм много запознат с този мотор някой по вещ колега да ме поправи ако съм допуснал грешка. Като се замисля при теб трябва да е с 4 бобини и ел. дроселова клапа на която имаше убочение след сваляне на акумулатора, някъде имаше писано за това убочение може да пробваш нищо не губиш.

Редактирано от Dimitrov_G
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите как са, причините мисля че са някъде от към стъпково моторче, кабели ,бобини. Стъпковото моторче може да го провериш при затоплен двигател при нормални обороти като въртиш волана ляво дядно трябва да се повишават оборотите или поне при мен е тъка но моя мотор е по различен, кабели бобини вечер на тъмно ако има пробивнв изолацията се вижда искрене а дюзите сваляш си реиката пълниш я с бензин около 100ml събира и надуваш с компресор настроен на 3,5 атмосфери и подаваш 12в за момент примерно за 1 сек. на всяка дюза да отвори и гледаш как пръска трябва да е на мъгла като спреи ако пръска някоя на струя значи е подпушена. Не съм много запознат с този мотор някой по вещ колега да ме поправи ако съм допуснал грешка. Като се замисля при теб трябва да е с 4 бобини и ел. дроселова клапа на която имаше убочение след сваляне на акумулатора, някъде имаше писано за това убочение може да пробваш нищо не губиш.

 

Привет отново не ги разбирам тия работи но проблем с оборотите имах преди но аз и направих обучението на дроселовата клапа и сега няма проблем с оборотите, ще пробвам това с искрата вечерта....явно ще трябва да я закарам някъде да я видят. Искам да попитам ако я карам така до другия месец може ли да стане по-голям проблема или да я оставям на стоянка докато я закарам на сервиз.... ? Благодаря много

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Искри има на коли с кабели на свещите, а ние имаме на всяка свещ бобина...

иначе при мене се случва май същото-ппаля я студена и почва едно гадно кихане в гърнетата и се клатушкат за 20-30 сек. и после заработва гладко...ии аз се чуда дали не е от дюзи ама като цяло ми върви колата но може би ще върви по-добре ако наистина са за чистене. А иначе съм за чистене на нагар...мирише на бензин и е позапушена не е като със 125 коня а ако е чиста ще лети.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Това че бобините са 4 не гарантира че някоя не хвърля искра към железата на около. Аз съм с две бобини и едната правеше въртели като е студена правеше дискотека от долу към главата и естественно докато стигна до диагностиката се оправяше. Тресеше сутрин не повече от минута, новата бобина реши проблема

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Странно защо го прави това 20-30 секунди а после се оправя...като е бобина. А иначе как се разбира дали е здрава или не такава бобина

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Колеги, някой друг с решен проблем? Според майстора бубините са ми добре и не знам сега да ги сменям ли или да търся другаде проблема?

Редактирано от yavcho
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

При мене двете се окисляват от време на време. Пръскам прожинките в лолите със спрей и пак си карам докато не реша да ги почистя пак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...