galin272 Публикувано 17 април 2015 Сподели Публикувано 17 април 2015 Здравейте имам малък проблем надявам се ....... колата е Каризма 1.8 ГДИ, 99г. 125 к.с. при палене на студен двигател започва да се тресе целия двигател за около 30 секунди някъде и след това си влиза в нормален работен режим. На таблото не ми дава никаква индикация за някакъв проблем имам чувството, че от както се стопли времето се задълбочи проблема и преди се е случвало да тресе по 1 път седмично, но сега при студен двигател постоянно го прави. Всички консумативи съм сменил преди около месец ремъци, ролки, филтри, масло, свещи.Ако някой може да даде съвет ще съм много благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitrov_G Публикувано 18 април 2015 Сподели Публикувано 18 април 2015 (редакция) Оборотите как са, причините мисля че са някъде от към стъпково моторче, кабели ,бобини. Стъпковото моторче може да го провериш при затоплен двигател при нормални обороти като въртиш волана ляво дядно трябва да се повишават оборотите или поне при мен е тъка но моя мотор е по различен, кабели бобини вечер на тъмно ако има пробивнв изолацията се вижда искрене а дюзите сваляш си реиката пълниш я с бензин около 100ml събира и надуваш с компресор настроен на 3,5 атмосфери и подаваш 12в за момент примерно за 1 сек. на всяка дюза да отвори и гледаш как пръска трябва да е на мъгла като спреи ако пръска някоя на струя значи е подпушена. Не съм много запознат с този мотор някой по вещ колега да ме поправи ако съм допуснал грешка. Като се замисля при теб трябва да е с 4 бобини и ел. дроселова клапа на която имаше убочение след сваляне на акумулатора, някъде имаше писано за това убочение може да пробваш нищо не губиш. Редактирано 18 април 2015 от Dimitrov_G Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galin272 Публикувано 18 април 2015 Автор Сподели Публикувано 18 април 2015 Оборотите как са, причините мисля че са някъде от към стъпково моторче, кабели ,бобини. Стъпковото моторче може да го провериш при затоплен двигател при нормални обороти като въртиш волана ляво дядно трябва да се повишават оборотите или поне при мен е тъка но моя мотор е по различен, кабели бобини вечер на тъмно ако има пробивнв изолацията се вижда искрене а дюзите сваляш си реиката пълниш я с бензин около 100ml събира и надуваш с компресор настроен на 3,5 атмосфери и подаваш 12в за момент примерно за 1 сек. на всяка дюза да отвори и гледаш как пръска трябва да е на мъгла като спреи ако пръска някоя на струя значи е подпушена. Не съм много запознат с този мотор някой по вещ колега да ме поправи ако съм допуснал грешка. Като се замисля при теб трябва да е с 4 бобини и ел. дроселова клапа на която имаше убочение след сваляне на акумулатора, някъде имаше писано за това убочение може да пробваш нищо не губиш. Привет отново не ги разбирам тия работи но проблем с оборотите имах преди но аз и направих обучението на дроселовата клапа и сега няма проблем с оборотите, ще пробвам това с искрата вечерта....явно ще трябва да я закарам някъде да я видят. Искам да попитам ако я карам така до другия месец може ли да стане по-голям проблема или да я оставям на стоянка докато я закарам на сервиз.... ? Благодаря много Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 Искри има на коли с кабели на свещите, а ние имаме на всяка свещ бобина...иначе при мене се случва май същото-ппаля я студена и почва едно гадно кихане в гърнетата и се клатушкат за 20-30 сек. и после заработва гладко...ии аз се чуда дали не е от дюзи ама като цяло ми върви колата но може би ще върви по-добре ако наистина са за чистене. А иначе съм за чистене на нагар...мирише на бензин и е позапушена не е като със 125 коня а ако е чиста ще лети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitrov_G Публикувано 29 август 2015 Сподели Публикувано 29 август 2015 Това че бобините са 4 не гарантира че някоя не хвърля искра към железата на около. Аз съм с две бобини и едната правеше въртели като е студена правеше дискотека от долу към главата и естественно докато стигна до диагностиката се оправяше. Тресеше сутрин не повече от минута, новата бобина реши проблема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 30 октомври 2015 Сподели Публикувано 30 октомври 2015 Странно защо го прави това 20-30 секунди а после се оправя...като е бобина. А иначе как се разбира дали е здрава или не такава бобина Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavcho Публикувано 27 януари 2017 Сподели Публикувано 27 януари 2017 (редакция) Колеги, някой друг с решен проблем? Според майстора бубините са ми добре и не знам сега да ги сменям ли или да търся другаде проблема? Редактирано 27 януари 2017 от yavcho Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 22 март 2017 Сподели Публикувано 22 март 2017 При мене двете се окисляват от време на време. Пръскам прожинките в лолите със спрей и пак си карам докато не реша да ги почистя пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.