Оборотите как са, причините мисля че са някъде от към стъпково моторче, кабели ,бобини. Стъпковото моторче може да го провериш при затоплен двигател при нормални обороти като въртиш волана ляво дядно трябва да се повишават оборотите или поне при мен е тъка но моя мотор е по различен, кабели бобини вечер на тъмно ако има пробивнв изолацията се вижда искрене а дюзите сваляш си реиката пълниш я с бензин около 100ml събира и надуваш с компресор настроен на 3,5 атмосфери и подаваш 12в за момент примерно за 1 сек. на всяка дюза да отвори и гледаш как пръска трябва да е на мъгла като спреи ако пръска някоя на струя значи е подпушена. Не съм много запознат с този мотор някой по вещ колега да ме поправи ако съм допуснал грешка. Като се замисля при теб трябва да е с 4 бобини и ел. дроселова клапа на която имаше убочение след сваляне на акумулатора, някъде имаше писано за това убочение може да пробваш нищо не губиш.