Galantoid Публикувано 7 април 2015 Сподели Публикувано 7 април 2015 Колеги, някой знае ли пътя на тока от ел. стъклата? Ту работят, ту не, а когато работят се появява една сериозна утечка дето събаря акумулатора за една нощ почти, и трябва да извадя 30A бушона на който са вързани, за да не остана без ток. Релето го отварях, и си цъка когато работят, но когато решат, не реагират от копчетата на ни една врата и, съответно, релето също не задейства. Гледах в ел. схемите че има някакъв централен ETACS компютър който май разпределя към релето, къде се намира това нещо, и от всички прозорци кабелите ли там отиват? Нямам предвид контрол-модула на шофьорската врата, там пробвах наскоро и с резервен, но си бачкат. Наскоро сменях ограничителя на вратата, че скърцаше, както и таблото с оптитронно от ВР-4, ама проблема го имаше отпреди това. Новото табло си бачка перфектно, въпреки че в началото и там няколко модула изчезваха периодично (халогени, задни за мъгла, потенциометър за интензивност на осветлението) - сега всичко има, само прозорци йок, а ако се разработят (от само себе си), се появява и силна утечка/консумация отнякъде. Някакви идеи къде отива кабеляка от всички прозорци? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 7 април 2015 Сподели Публикувано 7 април 2015 Имаш прекъсване и утечка в снопа кабели който влиза във вратата.От постоянното отваряне и затваряне кабелите се прекъсват /някои от тях/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 7 април 2015 Автор Сподели Публикувано 7 април 2015 Благодаря за бързия отговор - мислих го това, и на око прегледах кабелите в двете предни врати като махах корите, поне до там дето влизат в гофрирания протектор който свързва вратата с шасито, ама като не работят не работят и четирите прозореца, което и копче да натисна на която и да е врата... Имаш прекъсване и утечка в снопа кабели който влиза във вратата.От постоянното отваряне и затваряне кабелите се прекъсват /някои от тях/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 7 април 2015 Сподели Публикувано 7 април 2015 Управлението на ел. стъклата се намира в шоф. врата, ако имаш прекъснат кабел, няма да ти работят всичките ел. стъкла. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 7 април 2015 Автор Сподели Публикувано 7 април 2015 Ясно, това обяснява и защо ту изчезват ту се появяват, или понякога джама се сваля до средата и спира, после пак тръгва. Ще се замерва целия сноп значи, благодаря и на двамата. Управлението на ел. стъклата се намира в шоф. врата, ако имаш прекъснат кабел, няма да ти работят всичките ел. стъкла. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 7 април 2015 Сподели Публикувано 7 април 2015 На око не става.Аз го хванах като при отворена врата и клатейки я наляво-надясно прекъсваше.Като отворих снопа в гофрирания ръкав от тридесетина кабела седем бяха прекъснати, имах проблеми и с централното.Хубав поялник и търпение./ако е това/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 10 април 2015 Автор Сподели Публикувано 10 април 2015 Не е, верицата му Нищо им нямаше на кабелите, но забелязах че като шунтирам релето и свържа с кабелче двете му букси директно, всички прозорци си работят перфектно, сигналите към релето от някакво централно компютърче ли се пращат, къде се намира тоя ETACS? Аз като гледам, снопа кабели от шофьорската влиза в един куплунг вляво долу, където влизат още няколко, и отзад на легенчето с тея куплунзи има един сноп дето минава май през калника, и излиза директно към кутията с бушоните при мотора - нея я развих, отворих, всичко наред там, значи сигнала към релето нещо е омотан - когато го има, има прекомерна утечка/консумация, даже и при изваден ключ, а като го няма, което е в повечето време, пък не работят прозорците ест. - засега съм извадил 30А бушона, не върви да шунтирам релето директно май На око не става.Аз го хванах като при отворена врата и клатейки я наляво-надясно прекъсваше.Като отворих снопа в гофрирания ръкав от тридесетина кабела седем бяха прекъснати, имах проблеми и с централното.Хубав поялник и търпение./ако е това/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 10 април 2015 Сподели Публикувано 10 април 2015 ETACSa-a е една синя кутийка зад бушоните в купето. Там е интегралата, която управлява и ел.стъклата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 12 април 2015 Автор Сподели Публикувано 12 април 2015 Мерси, алармаджията дето слага дистанционното палене е изкарал две жици от Etacs-а гледам, сигурно оттам нещо, ще ходя да си го оправи, шунтирах релето засега, нищо че дърпа 200mA в покой, няма да падне акумулатора ако се кара честичко. ETACSa-a е една синя кутийка зад бушоните в купето. Там е интегралата, която управлява и ел.стъклата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.