Премини към съдържание

Странно проблемче с ел. стъкла


Galantoid

Препоръчано мнение

Колеги, някой знае ли пътя на тока от ел. стъклата? Ту работят, ту не, а когато работят се появява една сериозна утечка дето събаря акумулатора за една нощ почти, и трябва да извадя 30A бушона на който са вързани, за да не остана без ток. Релето го отварях, и си цъка когато работят, но когато решат, не реагират от копчетата на ни една врата и, съответно, релето също не задейства. Гледах в ел. схемите че има някакъв централен ETACS компютър който май разпределя към релето, къде се намира това нещо, и от всички прозорци кабелите ли там отиват? Нямам предвид контрол-модула на шофьорската врата, там пробвах наскоро и с резервен, но си бачкат.

 

Наскоро сменях ограничителя на вратата, че скърцаше, както и таблото с оптитронно от ВР-4, ама проблема го имаше отпреди това. Новото табло си бачка перфектно, въпреки че в началото и там няколко модула изчезваха периодично (халогени, задни за мъгла, потенциометър за интензивност на осветлението) - сега всичко има, само прозорци йок, а ако се разработят (от само себе си), се появява и силна утечка/консумация отнякъде. Някакви идеи къде отива кабеляка от всички прозорци?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаш прекъсване и утечка в снопа кабели който влиза във вратата.

От постоянното отваряне и затваряне кабелите се прекъсват /някои от тях/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор - мислих го това, и на око прегледах кабелите в двете предни врати като махах корите, поне до там дето влизат в гофрирания протектор който свързва вратата с шасито, ама като не работят не работят и четирите прозореца, което и копче да натисна на която и да е врата...

 

Имаш прекъсване и утечка в снопа кабели който влиза във вратата.

От постоянното отваряне и затваряне кабелите се прекъсват /някои от тях/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Управлението на ел. стъклата се намира в шоф. врата, ако имаш прекъснат кабел, няма да ти работят всичките ел. стъкла.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, това обяснява и защо ту изчезват ту се появяват, или понякога джама се сваля до средата и спира, после пак тръгва. Ще се замерва целия сноп значи, благодаря и на двамата.

 

Управлението на ел. стъклата се намира в шоф. врата, ако имаш прекъснат кабел, няма да ти работят всичките ел. стъкла.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На око не става.

Аз го хванах като при отворена врата и клатейки я наляво-надясно прекъсваше.

Като отворих снопа в гофрирания ръкав от тридесетина кабела седем бяха прекъснати, имах проблеми и с централното.

Хубав поялник и търпение.

/ако е това/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е, верицата му :-) Нищо им нямаше на кабелите, но забелязах че като шунтирам релето и свържа с кабелче двете му букси директно, всички прозорци си работят перфектно, сигналите към релето от някакво централно компютърче ли се пращат, къде се намира тоя ETACS? Аз като гледам, снопа кабели от шофьорската влиза в един куплунг вляво долу, където влизат още няколко, и отзад на легенчето с тея куплунзи има един сноп дето минава май през калника, и излиза директно към кутията с бушоните при мотора - нея я развих, отворих, всичко наред там, значи сигнала към релето нещо е омотан - когато го има, има прекомерна утечка/консумация, даже и при изваден ключ, а като го няма, което е в повечето време, пък не работят прозорците ест. - засега съм извадил 30А бушона, не върви да шунтирам релето директно май :-)

 

На око не става.

Аз го хванах като при отворена врата и клатейки я наляво-надясно прекъсваше.

Като отворих снопа в гофрирания ръкав от тридесетина кабела седем бяха прекъснати, имах проблеми и с централното.

Хубав поялник и търпение.

/ако е това/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ETACSa-a е една синя кутийка зад бушоните в купето. Там е интегралата, която управлява и ел.стъклата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, алармаджията дето слага дистанционното палене е изкарал две жици от Etacs-а гледам, сигурно оттам нещо, ще ходя да си го оправи, шунтирах релето засега, нищо че дърпа 200mA в покой, няма да падне акумулатора ако се кара честичко.

 

ETACSa-a е една синя кутийка зад бушоните в купето. Там е интегралата, която управлява и ел.стъклата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...