Rumen_2015 Публикувано 21 март 2015 Сподели Публикувано 21 март 2015 Здравейте колеги, Тази седмица си купих въпросния автомобил. Уж гледах всичко, но не обърнах внимание на следното: като вдигам кората на пода над резервната гума, няма начин да я задържа вдигната, ако искам да си работя или подреждам нещо долу, не дай Боже да вадя резервна гума или крик. С едната ръка трябва да държа вдигната кората и пластмасовия органайзър за инструменти и пособия, а с другата да освободя гумата и да я извадя. Това, очевидно, е невъзможно. Днес разгледах хубаво, но не намерих нито пръчка за подпиране, нито връв за закачане някъде. Никаква представа нямам как да реша въпроса. Колеги с комби, моля да ми помогнете. Просто няма начин този проблем да си е фабричен. Или нещо са свили автоджамбазите, или съм толкова тъп, че не мога да се сетя за нещо очевАдно. Второ питане специално за комби: лампичката отстрани в багажника ми се включва не само при отваряне на задния капак, но и при отваряне на всяка друга врата. Това така ли е при вас, защото според мен противоречи на логиката. При другите комбита тези лампички светят само при отваряне на багажника. И втората лампа на тавана светва при отваряне на всяка врата, а според мен би трябвало и тя да се включва само при отваряне на багажника. Въобще каквото и да отвориш, всички лампи светват. Абе дискотека)) И третото ми питане: от двете страни на пластмасовия органайзър /извън него/ има някакви странни хоризонтални отвърстия с някакви странни форми. Те за какво са? Предварително благодаря на всички!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
farkov Публикувано 22 март 2015 Сподели Публикувано 22 март 2015 Подът на багажника си е такъв. За да си подреждаш разни работи там, особено във по-вътрешната част, трябва да го махнеш и да го сложиш напр. на задните седалки.А за гумата и крика трябва да махнеш и пластмасовия органайзер. Но не е толкова голяма болка за умиране. На мен за 8 години ми се е налагало да го вдигна 2-3 пъти за да проверя как е налягането на резервната гума. Лампичката в багажника си работи така фабрично. На мен лично ми се иска да е малко по-мощна, но това е положението Не обръщай внимание на такива дребни неща Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen_2015 Публикувано 22 март 2015 Автор Сподели Публикувано 22 март 2015 Подът на багажника си е такъв. За да си подреждаш разни работи там, особено във по-вътрешната част, трябва да го махнеш и да го сложиш напр. на задните седалки.А за гумата и крика трябва да махнеш и пластмасовия органайзер. Но не е толкова голяма болка за умиране. На мен за 8 години ми се е налагало да го вдигна 2-3 пъти за да проверя как е налягането на резервната гума. Лампичката в багажника си работи така фабрично. На мен лично ми се иска да е малко по-мощна, но това е положението Не обръщай внимание на такива дребни неща Благодаря за отговора, колега! Явно не са го измислили както трябва японските инженери. До преди 10 дена имах Хюндай Лантра комби 1997 г. и си имаше всичко: и равен под ставаше /голям хладилник возиш спокойно/, и пръчка за задната кора имаше - дигаш, подпираш и работиш, подреждаш, правиш каквото си искаш с часове. Явно учениците са надминали учителите още преди поне 7 години. Но здраве да е) Ще опитам да приспособя нещо като пръчка, пък дано стане. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 21 април 2015 Сподели Публикувано 21 април 2015 Ха ха ха, за миг ми се стори е преживявам deja vu с филма за багажника:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.