virusa75 Публикувано 6 март 2015 Сподели Публикувано 6 март 2015 здрвейте колеги,Какво се случва в скоростна кутия на Паджеро автоматик когато се приминава от автоматичен режим към спортен режим в движение и обратното от спортен към автоматичен (да кажем някаква скорост примерно 30-40 кв в час).Как се отразява това на кутията и дали е желателно такъв начин на шофиране.Трябва ли колата да е в покой или не?Питам защото усещам че някой път е по добре да бъда в спортен режим(заради това че мога да контролирам работните обороти на двигателя по този начин в даден момент от участъка на пътя).Дали този начин на шофиране може да прецака по бързо кутията или японците са си го предвидили това нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 март 2015 Сподели Публикувано 6 март 2015 здрвейте колеги,Какво се случва в скоростна кутия на Паджеро автоматик когато се приминава от автоматичен режим към спортен режим в движение и обратното от спортен към автоматичен (да кажем някаква скорост примерно 30-40 кв в час).Как се отразява това на кутията и дали е желателно такъв начин на шофиране.Трябва ли колата да е в покой или не?Питам защото усещам че някой път е по добре да бъда в спортен режим(заради това че мога да контролирам работните обороти на двигателя по този начин в даден момент от участъка на пътя).Дали този начин на шофиране може да прецака по бързо кутията или японците са си го предвидили това нещо........нищо няма да й стане....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 7 март 2015 Сподели Публикувано 7 март 2015 внимавай в този сняг да не я изръчкаш на 1-ва предавка с по-висока скорост, че може да се завъртиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.