Премини към съдържание

Питане...


nikovas

Препоръчано мнение

Поради доста дразнещо свирене ( докато е студен двигателя ) и постоянно натягане на ремъка, реших да ги подменя с нови .

Питането ми е следното освен трите ремъка (единият от който пистов ) трябва да се смени и ролката която се води паразитна.

Питането ми е трябва ли да се сменя задължително и водната помпа и може ли някой да даде номера на ремъци ,ролка и водна помпа .

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо пък трябва да сменяш и водна помпа :icon_hmm: .Ако на всяка смяна на ремъци сменяш и помпата де ще му излезе края.Аз лично вече съм сменял около 14 пъти масло и около 5-6 пъти ремъци ама никога не съм сменял водна помпа.трябва да не работи че да сменяш и тази част или пък при теб е невъзможно да сменяш ролката защото е свързана с водната помпа :icon_hmm: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Поради доста дразнещо свирене ( докато е студен двигателя ) и постоянно натягане на ремъка, реших да ги подменя с нови .

Питането ми е следното освен трите ремъка (единият от който пистов ) трябва да се смени и ролката която се води паразитна.

Питането ми е трябва ли да се сменя задължително и водната помпа и може ли някой да даде номера на ремъци ,ролка и водна помпа .

Поздрави

 

Защо трябва да сменяш ролката? Сменя се само това, което има симптоми.

Какви ремъци си сложил и от къде си ги купил, че при повторно натягане пак свирят? :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поради доста дразнещо свирене ( докато е студен двигателя ) и постоянно натягане на ремъка, реших да ги подменя с нови .

Питането ми е следното освен трите ремъка (единият от който пистов ) трябва да се смени и ролката която се води паразитна.

Питането ми е трябва ли да се сменя задължително и водната помпа и може ли някой да даде номера на ремъци ,ролка и водна помпа .

Поздрави

Според мен, ако водната помпа си е у ред, не е нужно да я сменяш. Щом след неколкократно натягане на ремъка, свиренето си стои, то паразитната ролка ти е за смяна (аз така си мисля де). Същата трябва да опъва ремъка до нужната степен, а ако е дала фира съответно няма да помогне само натягане или смяна на ремък. Относно ремъци, аз заложих на CONTINENTAL и за сега нямам претенции. :drinks:

 

П.П. За съжаление, номера немога да ти дам.

Редактирано от fullfog
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо трябва да сменяш ролката? Сменя се само това, което има симптоми.

Какви ремъци си сложил и от къде си ги купил, че при повторно натягане пак свирят? :rolleyes:

Ами за ролката така съм чувал ,че трябва да се сменя с ремъците и за това питам .

Същото е положението и водната помпа ,чувал съм че някой собственици на Каризми ги сменят и реших да питам и това.

А относно ремъците са сменени от стария собственик и аз до сега не съм ги сменял на около 30 000 км пробег са .:)

Гейтс са ремъците .

Новите който съм закупил двата са Гейтс,а пистовия мисля ще е на Конти (момчето в магазина ми е приятел и ми каза че в момента за пистов ремък било по-добре това да сложа)

Старите не знам от къде са купувани ,но новите ги взимам от ТехКо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами за ролката така съм чувал ,че трябва да се сменя с ремъците и за това питам .

Същото е положението и водната помпа ,чувал съм че някой собственици на Каризми ги сменят и реших да питам и това.

А относно ремъците са сменени от стария собственик и аз до сега не съм ги сменял на около 30 000 км пробег са .:)

Гейтс са ремъците .

Новите който съм закупил двата са Гейтс,а пистовия мисля ще е на Конти (момчето в магазина ми е приятел и ми каза че в момента за пистов ремък било по-добре това да сложа)

Старите не знам от къде са купувани ,но новите ги взимам от ТехКо

Препоръката за смяна на водната помпа(ако е здрава разбирасе) е продиктувана от това, че ангренажния ремък я задвижва и при повреда на същата след 10-20К км. то труда за смяната й ще е почти колкото за подмяната на ангренажен ремък. поради тази финансова причима, майсторите препоръчват и смяна на помпата със смяната на ремъците. При моя галант 2,0 GLS, помпата се задвижва от пистовия ремък, което е значително по-евтино и лесно за последващата й подмяна.

Незнам обаче как е при дизела.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Препоръката за смяна на водната помпа(ако е здрава разбирасе) е продиктувана от това, че ангренажния ремък я задвижва и при повреда на същата след 10-20К км. то труда за смяната й ще е почти колкото за подмяната на ангренажен ремък. поради тази финансова причима, майсторите препоръчват и смяна на помпата със смяната на ремъците. При моя галант 2,0 GLS, помпата се задвижва от пистовия ремък, което е значително по-евтино и лесно за последващата й подмяна.

Незнам обаче как е при дизела.

Е да, ама пак трябва да се разглоби ангренажа за нейната подмяна когато си замине.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...