nikovas Публикувано 20 февруари 2015 Сподели Публикувано 20 февруари 2015 Поради доста дразнещо свирене ( докато е студен двигателя ) и постоянно натягане на ремъка, реших да ги подменя с нови .Питането ми е следното освен трите ремъка (единият от който пистов ) трябва да се смени и ролката която се води паразитна. Питането ми е трябва ли да се сменя задължително и водната помпа и може ли някой да даде номера на ремъци ,ролка и водна помпа .Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
свето Публикувано 21 февруари 2015 Сподели Публикувано 21 февруари 2015 Защо пък трябва да сменяш и водна помпа :icon_hmm: .Ако на всяка смяна на ремъци сменяш и помпата де ще му излезе края.Аз лично вече съм сменял около 14 пъти масло и около 5-6 пъти ремъци ама никога не съм сменял водна помпа.трябва да не работи че да сменяш и тази част или пък при теб е невъзможно да сменяш ролката защото е свързана с водната помпа :icon_hmm: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 21 февруари 2015 Admin Сподели Публикувано 21 февруари 2015 Поради доста дразнещо свирене ( докато е студен двигателя ) и постоянно натягане на ремъка, реших да ги подменя с нови .Питането ми е следното освен трите ремъка (единият от който пистов ) трябва да се смени и ролката която се води паразитна. Питането ми е трябва ли да се сменя задължително и водната помпа и може ли някой да даде номера на ремъци ,ролка и водна помпа .Поздрави Защо трябва да сменяш ролката? Сменя се само това, което има симптоми. Какви ремъци си сложил и от къде си ги купил, че при повторно натягане пак свирят? :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fullfog Публикувано 21 февруари 2015 Сподели Публикувано 21 февруари 2015 (редакция) Поради доста дразнещо свирене ( докато е студен двигателя ) и постоянно натягане на ремъка, реших да ги подменя с нови .Питането ми е следното освен трите ремъка (единият от който пистов ) трябва да се смени и ролката която се води паразитна. Питането ми е трябва ли да се сменя задължително и водната помпа и може ли някой да даде номера на ремъци ,ролка и водна помпа .ПоздравиСпоред мен, ако водната помпа си е у ред, не е нужно да я сменяш. Щом след неколкократно натягане на ремъка, свиренето си стои, то паразитната ролка ти е за смяна (аз така си мисля де). Същата трябва да опъва ремъка до нужната степен, а ако е дала фира съответно няма да помогне само натягане или смяна на ремък. Относно ремъци, аз заложих на CONTINENTAL и за сега нямам претенции. :drinks: П.П. За съжаление, номера немога да ти дам. Редактирано 21 февруари 2015 от fullfog Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 21 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 21 февруари 2015 Защо трябва да сменяш ролката? Сменя се само това, което има симптоми. Какви ремъци си сложил и от къде си ги купил, че при повторно натягане пак свирят? :rolleyes:Ами за ролката така съм чувал ,че трябва да се сменя с ремъците и за това питам .Същото е положението и водната помпа ,чувал съм че някой собственици на Каризми ги сменят и реших да питам и това.А относно ремъците са сменени от стария собственик и аз до сега не съм ги сменял на около 30 000 км пробег са . Гейтс са ремъците .Новите който съм закупил двата са Гейтс,а пистовия мисля ще е на Конти (момчето в магазина ми е приятел и ми каза че в момента за пистов ремък било по-добре това да сложа)Старите не знам от къде са купувани ,но новите ги взимам от ТехКо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fullfog Публикувано 21 февруари 2015 Сподели Публикувано 21 февруари 2015 Ами за ролката така съм чувал ,че трябва да се сменя с ремъците и за това питам .Същото е положението и водната помпа ,чувал съм че някой собственици на Каризми ги сменят и реших да питам и това.А относно ремъците са сменени от стария собственик и аз до сега не съм ги сменял на около 30 000 км пробег са . Гейтс са ремъците .Новите който съм закупил двата са Гейтс,а пистовия мисля ще е на Конти (момчето в магазина ми е приятел и ми каза че в момента за пистов ремък било по-добре това да сложа) Старите не знам от къде са купувани ,но новите ги взимам от ТехКоПрепоръката за смяна на водната помпа(ако е здрава разбирасе) е продиктувана от това, че ангренажния ремък я задвижва и при повреда на същата след 10-20К км. то труда за смяната й ще е почти колкото за подмяната на ангренажен ремък. поради тази финансова причима, майсторите препоръчват и смяна на помпата със смяната на ремъците. При моя галант 2,0 GLS, помпата се задвижва от пистовия ремък, което е значително по-евтино и лесно за последващата й подмяна.Незнам обаче как е при дизела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 21 февруари 2015 Сподели Публикувано 21 февруари 2015 Препоръката за смяна на водната помпа(ако е здрава разбирасе) е продиктувана от това, че ангренажния ремък я задвижва и при повреда на същата след 10-20К км. то труда за смяната й ще е почти колкото за подмяната на ангренажен ремък. поради тази финансова причима, майсторите препоръчват и смяна на помпата със смяната на ремъците. При моя галант 2,0 GLS, помпата се задвижва от пистовия ремък, което е значително по-евтино и лесно за последващата й подмяна.Незнам обаче как е при дизела.Е да, ама пак трябва да се разглоби ангренажа за нейната подмяна когато си замине. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.