Премини към съдържание

Охлаждане на outlander


Препоръчано мнение

Здравейте на скоро си купих Outlander 2004г.Внос от Гърция.Там е купено и само там е карано. Проблема който имам е, че сутрин когато я заполя напълно студена ми се включва перката на радиатора.Дали е нормално за колите от Гърция, или имам някакъв проблем

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на скоро си купих Outlander 2004г.Внос от Гърция.Там е купено и само там е карано. Проблема който имам е, че сутрин когато я заполя напълно студена ми се включва перката на радиатора.Дали е нормално за колите от Гърция, или имам някакъв проблем

.......имате проблем с блока за управление на перките, намира се на радиатора,по отгоре в дясно......черна метална кутийка......може да се ремонтира, но нема нерви и няма смисъл, тъй като друга е около 30-50 лв......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......имате проблем с блока за управление на перките, намира се на радиатора,по отгоре в дясно......черна метална кутийка......може да се ремонтира, но нема нерви и няма смисъл, тъй като друга е около 30-50 лв......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • преди 3 седмици ...

Outlander 2005, 2.4. Като съм я карал градско и после като я запаля си се включва перката. Веднага спира. Поне за мен не е притеснително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на скоро си купих Outlander 2004г.Внос от Гърция.Там е купено и само там е карано. Проблема който имам е, че сутрин когато я заполя напълно студена ми се включва перката на радиатора.Дали е нормално за колите от Гърция, или имам някакъв проблем

zdrasti az naskoro si kypix takav ot xolandiq i v momenta si go karam v xolandiq i imax sastiq problem,smenix modula za ypravlenie na perkite i ve4e nemam problem

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Приятели на скоро си закупих outlander 2.4 - 170 кс. 2008 автоматик и имам следния проблем...

Карах го 250-300 км. но предимно в града нямаше никакъв проблем и след като излязох извън града я засилих малко 120км./ч карах около 300 км.и вече на пребиране я засилих с около 160 км./ч карах 5 мин.и колата почна да загрява.Спрях на парвото възможно място и след като отворих капака ,разшерителното казанче беше почти пълно до горе нямаше мехури според мен и маркучите бяха нормално втвардени изчаках да истине малко колата и отворих капачката на радиатора и долях около 1 л.вода бях на 30км.от вкъщи и леко без да засилвам мн.се пребрах.Четох в разни форуми че може да е от капачката на радиаторът,смених я закарах я в един сервиз и казах да погледнат от каде може да е проблемат.Човека я пробвал и не му е правила проблем,но и водата в казанчето си стоеше пак пълно "майстора"каза ,че можеби проблема е бил в капачката.И минали я ден реших да махна тази излишна вода от казанчето излях я до чартичката на максимума.Реших да я пробвам и излязох извън града ,като се пребрах погледнах казанчето...пак се беше понапълнило ,но не до горе а малко по малко.Та някои ако може да ми помогне ,че вече не мога да спя вечер :mad: :mad: :mad: Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приятели на скоро си закупих outlander 2.4 - 170 кс. 2008 автоматик и имам следния проблем...

Карах го 250-300 км. но предимно в града нямаше никакъв проблем и след като излязох извън града я засилих малко 120км./ч карах около 300 км.и вече на пребиране я засилих с около 160 км./ч карах 5 мин.и колата почна да загрява.Спрях на парвото възможно място и след като отворих капака ,разшерителното казанче беше почти пълно до горе нямаше мехури според мен и маркучите бяха нормално втвардени изчаках да истине малко колата и отворих капачката на радиатора и долях около 1 л.вода бях на 30км.от вкъщи и леко без да засилвам мн.се пребрах.Четох в разни форуми че може да е от капачката на радиаторът,смених я закарах я в един сервиз и казах да погледнат от каде може да е проблемат.Човека я пробвал и не му е правила проблем,но и водата в казанчето си стоеше пак пълно "майстора"каза ,че можеби проблема е бил в капачката.И минали я ден реших да махна тази излишна вода от казанчето излях я до чартичката на максимума.Реших да я пробвам и излязох извън града ,като се пребрах погледнах казанчето...пак се беше понапълнило ,но не до горе а малко по малко.Та някои ако може да ми помогне ,че вече не мога да спя вечер :mad: :mad: :mad: Благодаря предварително.

.....това,че приливника пак има вода е нормално, защото като загрее водата, тя се разширява и трябва някъде в системата да има място ,където да се отделя......когато истине системата, обратно ,водата се свива и трябва да се запълни-компенсира тази вода,която я взима от казанчето.....най правилната проверка на водната система е сутрин, когато мотора е студен ,преди първото палене да се провери казанчето и радиатора, ако има в казанчето вода,то би трябвало и в радиатора да има.......ако има в радиатора, тогава всичко е ок......ако в казанчето има, а в р-ра няма, тогава проблема е в капачката му,особено ако маркучите са се свили......ако няма в казанчето а има в р-ра, тогава не е лошо да се долее в к-чето до макс. и да се кара така, на следващия ден ,пак преди палене да се види дали липса водата или част от нея , и така няколко дни......по този начин ще определите дали има загуба на вода ......не е нормално да загрява ......може да има проблем с р-рана климатика , тъй като той се намира отпред и първо той се затлачва с боклуци кал листа и т.н. и пречи на въздушния поток да охлажда водн. р-р........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сподер мен няма загуба на течност ,но все пак ще пробвам този начин.А ако е от р-ра на климатика как мога даго почистя или какво да направя???Междо другото вапросния ден когато загря бях на климатик.Вече няколко дни я карам ,но в града и не ми загрява ама и течноста си стои бая над максимума нито като истине се свива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В четвъртак ще карам колата в Митсубиши и ще разберем от какво е бил проблема.

Днес закарах колата в Митсубиши сервиз.Закачили я на компютар.Там всичко било ок термустат,датчици ок.Колата работела 2 часа и нее повишила температурата.Та човека ми каза да я карам на климатик и да я пробвам на дълго защото се самнява в перката.Но като чели не сам чувал перката да включва освен като включа климатика.Как мога да проверия дали работи или не ?????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Само искам да кажа ,че моя проблем бил заради гарнитура на главата.И срещо 500 лв.спичко се оправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...