Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

naskob

Потребител
  • От него общо

    53
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Haskovo

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

naskob's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря на всички ! За момента всичко е ОК !
  2. Дросел и TPS не съм поглеждал . от как я имам колата (9 години ) . Когато изгасне и се пробвам да я запаля- припалва и веднага гасне. Поради това , че при опит да я запаля на скорост , оборотомера ми не реагира се насочих към датчика на коляновия вал ( някаква собствена логика ) . Него го бях сменял преди може би две години . защото го бях счупил без да искам и със залепен датчик карах няколко години. За да се смени иска доста разглобяване и дори сваляне на хидрваличната помпа . За да си спестя тогава труда , го смених със запояване на кабелите долу при самия датчкик. Мисля , че доста добре го направих с термошлаух и добри спойки. Две години никакъв проблем нямаше. Сега до смених без да побългарявам. Вече трети ден няма проблем. Странно ми е , че не е записала грешка но факт. Надявам се да е било от него. Свещи кабели и бобини са сменяни това лято.
  3. Проблема се появява и на газ и на бензин. След като изгасне , винаги паленето е на бензин
  4. Здравейте ! Имам проблем с колата ( Outlander 1 2004г 136ps 2000sm3 ) . След както загрее , колата произволно гасне и след това трудно пали. Когато върви не прекъсва, държи си нормални обороти и всичко си е ОК . Пробвах да изключа моторчето за празен ход , но проблема си остана. При изключено моторче държеше високи обороти на топъл двигател- 1200-1300. И на всичко отгоре не записва грешка когато моторчето си е включено. Гасненията са предимно когато е изключена от скорост или когато се преминава от една към друга предавка. В единия случай колата имаше инерция и се опитах да я запаля на скорост , но не се получи. Проблема се появява и на газ и на бензин . Това което ми направи впечатление е , че оборотомера остана неподвижен . За момента съм се ориентирал към датчика на коляновия вал. Някакви други предположения ?
  5. Комплект съединител за Outlander 2002-2006 100KW ( притискателен диск , феродов и лагер ) Марка Exedy , лагер NTN- made in Japan. Притискател - 6G5A MBC634 . Феродов- 6G14A MBD100 . Лагер -FCR48-11-3/2E . Цена- 280 лв. Тел- 0878211800
  6. Аз също се въздържах от смяна или премахване на катализатора. Светването на чека според мен се дължи и на неправилна настройка на газовата. При богата или бедна смес. Не съм убеден , че компютъра на АГУ-то успява да компенсира сместа. Имам в предвид това , че при мен имаше проблеми с изпарителя ( редуктора на налягане) . При различно подадено налягане към рейката , чека реагираше. При правилното , чека изгасна ..
  7. При мен се оказа лентовия кабел .
  8. Правих диагностика на колата преди около година . Показа грешка в подгряването на втората сонда . Миналата седмица я смених . Лампата пак продължи да свети . Направих пак диагностика , този път показа проблем в първата сонда - смених и нея . Почти седмица не светна инспекцията , ноооо..... само толкова . Преди да сменя първата сонда , ходих да се консултирам с газаджията - '' И двете сонди да смениш пак ще свети . Вероятно пеоблема е в катализатора и трябва да го махнеш'' . Да ама аз си знам моето Не махнах катализатора а заложих на сондата . Сега явно и катализатор ще се маха . С намерението съм да изнеса малко в страни сондата както е направил колегата , пък да видим какво ще се получи . Може ли някой колега който е махал катализатор да сподели мнение ? Има ли разлика в шума в разхода , мощността ?
  9. Виждам , че темата е стара , но автора би ли споделил резултата . Има го и при мен този проблем с грешка P0420 и търся решение .
  10. Проблема се оказа в лентовия кабел на волана !
  11. Благодаря много за отделеното внимание колега ! Проблема се оказа елементарен , но .... . На всичкото отгоре сега си спомням , че аз бях писал в почти същата тема на друг потребител във форума . След като вчера извадих колата от ремонта , при обезвъздушаването , спирачната течност бе паднала до минимума. Днес долях течност и замерих датчика на нивото . Давам на контакт лапата свети. Разглобих пластмасите около ръчната и проверявам там какво се случва. И там всичко е ОК . Давам на контакт и пак свети . Запалих двигателя и всичко изгасна ( без лампата за бензина ) . Проблема е бил просто в нивото на течността и това , че не съм обърнал внимание преди , че тази лампа гасне след като се запали двигателя , а не когато е само на контакт .
  12. Здравейте колеги ! Вчера правих ремонт по задното окачване , Което ще рече смяна на почти всички тампони по него ( останаха само още два и няма да има несменен тампон отзад ) . Та след ремонта светна лампата на ръчната спирачка . Имаше откачване на жилата за да освободим задните носачи и да сменим тампоните , обезвъздушаване и тн. Събрахме колата и светна тази лампа. Долях спирачна течност , замерих датчика на нивото , проверих и датчика за самата ръчна . Всичко е ОК а тази лампа продължава да свети. Накладките нямат датчик към тях а са и нови. Бяхме откачили датчиците отзад за ABS ,Възможно ли е да е записал някаква грешка от това? Макар , че разкачих акумулатора за 10-15 мин . Някаква идея от къде може да е проблема ? Колата е 2.0 136кс. 2004г.
  13. Логична идея , но се оказва ,че не е от там . Проверих буксите и ги пръснах с контактен спрей , но проблемчето си остана С намерението съм да сваля лентовия кабел на волана и да видя дали там няма някакво прекъсване . Иначе днес ми стана ясно какво значи тази лампа . Разработват ме ''СРС'' специални разузнавателни средства
  14. Здравейте колеги ! Днес ми светна тази лампичка на таблото SRS . Колата е Outlander 2005 г. Ту свети , ту гасне . Някой да се е сблъсквал с този проблем и евентуално да знае решението му ?
×
×
  • Създаване...