Премини към съдържание

Незнаен проблем с Mitsubishi pajero 3.2 DID 2000 165k


Препоръчано мнение

Здравейте, колеги.

Имам Pajero 3.2 DID от 4 години. Колата вървеше на пушка и никога не ми е правила проблеми. В течение на годините набелязвах някои части, които трябваше да сменя (като съединител, маховик, лагери на главините, дискове и т.н.). Колата не пушеше, но от ауспуха излизаше лютива миризма (доста лютива). Също така палеше на 3тия оборот и топла и студена. След като се хванах и смених нужните части, дойде ред и на двигателя (имам приятел майстор). Мислехме, че проблемът е или в помпата - аванс - или в главата - гарнитура, клапани, водачи на клапаните - или дюзите. Започнахме от дюзите - проверка в сервиз на BOSCH в жк Дружба. След като дадох 40 лв за 4те дюзи, ни увериха, че дюзите са перфектни. Оттам качихме дюзите и свалихме смукателния колектор, за да пипнем аванса на помпата (голяма грешка). След като "пипнахме" помпата, колата си палеше, работеше, но пак лютеше през ауспуха и паленето си беше същото. Оттам без да изкарваме колата да я пробваме как върви, свалихме главата и видяхме къде е проблемът с лютивия мирис - клапани (изпускат) и 3 водача на клапаните. Закарахме главата да я шлайфат и да оправят клапаните. Понеже шлайфаха клапаните и леглата трябваше и да шлайфаме главата повече (3/10). Дотук добре. Взех и оригинална верига от Балкан Стар, качихме главата и сложихме по-тънка гарнитура (стандартна без резки-оригиналната беше с 4 резки) и сложихме и веригата. След което запалихме колата без проблем, лютивият мирис изчезна, но пак палеше от 3ти оборот. Изкарахме я да я пробвам и забелязахме, че няма никаква мощност (все едно не й достигаше гориво или не пускаше високото налягане). Една подробност, която забравих - докато местихме аванса на помпата на запален двигател, дадохме за миг на късо върху ламелата на подгревателните свещи и корпуса, при работещ двигател. Оттук започнаха мъките - сваляне на помпа и даване за калиброване в сервиз във с. Владо Тричков. Тъй като гаранцията на помпата нямаше да важи, от сервиза ни казаха кой да ни я монтира на колата. Запалиха колата, но съшият проблем - единствено палеше от четвърт оборот. Преди ремонта на помпата и след ремонта, колата я гледаха на стенд и не даваше никакви отклонения (интересно е, че нищо не свети по таблото, нито им дава проблем на стенда). От сервиза във Владо Тричков ми казаха, че са сигурни в ремонта на помпата и да не търся там проблема. Взех колата и отидох в Балкан Стар на техния оторизиран стенд. След 2 дена ми се обадиха и ми казаха, че не им показва никакъв проблем с електрониката (стойностите са били в нормата) и те не знаят откъде се губи мощността освен че не достига гориво (върви на 10% от мощността си). Много ще съм благодарен ако някой има някакви предположения или е имал същия проблем, или да ми каже при кой "доктор" да отида?

Редактирано от светлио
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.

Имам Pajero 3.2 DID от 4 години. Колата вървеше на пушка и никога не ми е правила проблеми. В течение на годините набелязвах някои части, които трябваше да сменя (като съединител, маховик, лагери на главините, дискове и т.н.). Колата не пушеше, но от ауспуха излизаше лютива миризма (доста лютива). Също така палеше на 3тия оборот и топла и студена. След като се хванах и смених нужните части, дойде ред и на двигателя (имам приятел майстор). Мислехме, че проблемът е или в помпата - аванс - или в главата - гарнитура, клапани, водачи на клапаните - или дюзите. Започнахме от дюзите - проверка в сервиз на BOSCH в жк Дружба. След като дадох 40 лв за 4те дюзи, ни увериха, че дюзите са перфектни. Оттам качихме дюзите и свалихме смукателния колектор, за да пипнем аванса на помпата (голяма грешка). След като "пипнахме" помпата, колата си палеше, работеше, но пак лютеше през ауспуха и паленето си беше същото. Оттам без да изкарваме колата да я пробваме как върви, свалихме главата и видяхме къде е проблемът с лютивия мирис - клапани (изпускат) и 3 водача на клапаните. Закарахме главата да я шлайфат и да оправят клапаните. Понеже шлайфаха клапаните и леглата трябваше и да шлайфаме главата повече (3/10). Дотук добре. Взех и оригинална верига от Балкан Стар, качихме главата и сложихме по-тънка гарнитура (стандартна без резки-оригиналната беше с 4 резки) и сложихме и веригата. След което запалихме колата без проблем, лютивият мирис изчезна, но пак палеше от 3ти оборот. Изкарахме я да я пробвам и забелязахме, че няма никаква мощност (все едно не й достигаше гориво или не пускаше високото налягане). Една подробност, която забравих - докато местихме аванса на помпата на запален двигател, дадохме за миг на късо върху ламелата на подгревателните свещи и корпуса, при работещ двигател. Оттук започнаха мъките - сваляне на помпа и даване за калиброване в сервиз във с. Владо Тричков. Тъй като гаранцията на помпата нямаше да важи, от сервиза ни казаха кой да ни я монтира на колата. Запалиха колата, но съшият проблем - единствено палеше от четвърт оборот. Преди ремонта на помпата и след ремонта, колата я гледаха на стенд и не даваше никакви отклонения (интересно е, че нищо не свети по таблото, нито им дава проблем на стенда). От сервиза във Владо Тричков ми казаха, че са сигурни в ремонта на помпата и да не търся там проблема. Взех колата и отидох в Балкан Стар на техния оторизиран стенд. След 2 дена ми се обадиха и ми казаха, че не им показва никакъв проблем с електрониката (стойностите са били в нормата) и те не знаят откъде се губи мощността освен че не достига гориво (върви на 10% от мощността си). Много ще съм благодарен ако някой има някакви предположения или е имал същия проблем, или да ми каже при кой "доктор" да отида?

Колега от къде местихте аванса, от капака или от фланеца ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.

Имам Pajero 3.2 DID от 4 години. Колата вървеше на пушка и никога не ми е правила проблеми. В течение на годините набелязвах някои части, които трябваше да сменя (като съединител, маховик, лагери на главините, дискове и т.н.). Колата не пушеше, но от ауспуха излизаше лютива миризма (доста лютива). Също така палеше на 3тия оборот и топла и студена. След като се хванах и смених нужните части, дойде ред и на двигателя (имам приятел майстор). Мислехме, че проблемът е или в помпата - аванс - или в главата - гарнитура, клапани, водачи на клапаните - или дюзите. Започнахме от дюзите - проверка в сервиз на BOSCH в жк Дружба. След като дадох 40 лв за 4те дюзи, ни увериха, че дюзите са перфектни. Оттам качихме дюзите и свалихме смукателния колектор, за да пипнем аванса на помпата (голяма грешка). След като "пипнахме" помпата, колата си палеше, работеше, но пак лютеше през ауспуха и паленето си беше същото. Оттам без да изкарваме колата да я пробваме как върви, свалихме главата и видяхме къде е проблемът с лютивия мирис - клапани (изпускат) и 3 водача на клапаните. Закарахме главата да я шлайфат и да оправят клапаните. Понеже шлайфаха клапаните и леглата трябваше и да шлайфаме главата повече (3/10). Дотук добре. Взех и оригинална верига от Балкан Стар, качихме главата и сложихме по-тънка гарнитура (стандартна без резки-оригиналната беше с 4 резки) и сложихме и веригата. След което запалихме колата без проблем, лютивият мирис изчезна, но пак палеше от 3ти оборот. Изкарахме я да я пробвам и забелязахме, че няма никаква мощност (все едно не й достигаше гориво или не пускаше високото налягане). Една подробност, която забравих - докато местихме аванса на помпата на запален двигател, дадохме за миг на късо върху ламелата на подгревателните свещи и корпуса, при работещ двигател. Оттук започнаха мъките - сваляне на помпа и даване за калиброване в сервиз във с. Владо Тричков. Тъй като гаранцията на помпата нямаше да важи, от сервиза ни казаха кой да ни я монтира на колата. Запалиха колата, но съшият проблем - единствено палеше от четвърт оборот. Преди ремонта на помпата и след ремонта, колата я гледаха на стенд и не даваше никакви отклонения (интересно е, че нищо не свети по таблото, нито им дава проблем на стенда). От сервиза във Владо Тричков ми казаха, че са сигурни в ремонта на помпата и да не търся там проблема. Взех колата и отидох в Балкан Стар на техния оторизиран стенд. След 2 дена ми се обадиха и ми казаха, че не им показва никакъв проблем с електрониката (стойностите са били в нормата) и те не знаят откъде се губи мощността освен че не достига гориво (върви на 10% от мощността си). Много ще съм благодарен ако някой има някакви предположения или е имал същия проблем, или да ми каже при кой "доктор" да отида?

.....сменете си помпата и ще се оправи.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега от къде местихте аванса, от капака или от фланеца ?

от фланеца 3 гаики са

Редактирано от светлио
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....сменете си помпата и ще се оправи.......

понеже дадох много пари за калиброване на помпата ми трява здрава помпа за проба за да си върна парите от сервиза (за да съм сигурен)ако някои знае каде може да се направи това ще го почерпя .ако намеря проблема точно каде е вярваите ми че маистора които е сгрешил а е взел пари ще си плати много скъпо.защото всички маистори станаха търговци.за това помогнете ми (варианта ако е помпа или моита помпа да се сложи на друг джип или работеща на моя)ще си платя за услугата.намерил съм и копютър с имобилаизер и ключ за 350лв(но се чудя от къде да почна първо)

Редактирано от светлио
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

понеже дадох много пари за калиброване на помпата ми трява здрава помпа за проба за да си върна парите от сервиза (за да съм сигурен)ако някои знае каде може да се направи това ще го почерпя .ако намеря проблема точно каде е вярваите ми че маистора които е сгрешил а е взел пари ще си плати много скъпо.защото всички маистори станаха търговци.за това помогнете ми (варианта ако е помпа или моита помпа да се сложи на друг джип или работеща на моя)ще си платя за услугата.намерил съм и копютър с имобилаизер и ключ за 350лв(но се чудя от къде да почна първо)

.....проблема е,че много неща сте напрашили по мотора/колата.....та глави,та помпи,та клапани,та не знам си още какво......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....проблема е,че много неща сте напрашили по мотора/колата.....та глави,та помпи,та клапани,та не знам си още какво......

да прав си за това трябва по метода на изключването,интересното е че когато колата работи и пръсна старт газ през смукателния колектор колата придобива мусколи

Редактирано от светлио
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

да прав си за това трябва по метода на изключването,интересното е че когато колата работи и пръсна старт газ през смукателния колектор колата придобива мусколи

Колега погледни има един холендров болт на обратната нафта на помпата долу, той е с клапан вътре със съчма и пружина, сваля се лесно, виж дали държи, има и един горе, който дроселира с малка дупка колкото върха на кърфица, виж да не е запушен, пиши ми ако излезе от тях

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...