Колега аз имах подобен проблем но при смяна на помпата с употребявана, пали трудно и къди здраво бяло, казаха ми че трябвало да се закара помпата в зексел да се калиброва, но аз се зачудих, нали е свалена от работеща джипка,пък и не ми се сваляше че е голяма врътня, и с един колега я врътнахме малко на предверение и всичко се оправи, пали от раз и върви като самолет без да пуши хич.Обяснявам, помпата е зацепена към един фланец който се зацепва към ангренажа, на фланеца има два белега, разхлабихме болтовете и я завъртяхме към втория белег който се пада нагоре(към мотора) и вече 7-8 000 км карам без грижи, тук един колега ме предупреди че съм принудил TCV то да работи в крайни стойности, но засега няма геле Говорим за 3.2ДИД 2003 дълга база автомат Аз пък да питам друго като включа на бавни и всичко мига, и колата си ускорява като подавам газ, иначе блокажите и двойното си работи, просто все едно е на бързи, къде мога да търсш проблема