Премини към съдържание

ivanforks

Потребители
  • От него общо

    8
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Elizabeth MonizCZ

ivanforks's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колеги аз имам подобен проблем изпуши актуатора и понеже имам резервна помпа с механичен проблем взех от нея и подмених го без да свалям помпата но не качва налягане към дюзите дали не трябва да подменя и останалите ел компоненти по помпата. Моля ако някой знае да даде съвет
  2. Колега аз имах подобен проблем но при смяна на помпата с употребявана, пали трудно и къди здраво бяло, казаха ми че трябвало да се закара помпата в зексел да се калиброва, но аз се зачудих, нали е свалена от работеща джипка,пък и не ми се сваляше че е голяма врътня, и с един колега я врътнахме малко на предверение и всичко се оправи, пали от раз и върви като самолет без да пуши хич.Обяснявам, помпата е зацепена към един фланец който се зацепва към ангренажа, на фланеца има два белега, разхлабихме болтовете и я завъртяхме към втория белег който се пада нагоре(към мотора) и вече 7-8 000 км карам без грижи, тук един колега ме предупреди че съм принудил TCV то да работи в крайни стойности, но засега няма геле Говорим за 3.2ДИД 2003 дълга база автомат Аз пък да питам друго като включа на бавни и всичко мига, и колата си ускорява като подавам газ, иначе блокажите и двойното си работи, просто все едно е на бързи, къде мога да търсш проблема
  3. Ще може ли да се направи на по късен етап тази манипулация, ще има ли необратим проблем с помпата ако я покарам известно време така
  4. Колега погледни има един холендров болт на обратната нафта на помпата долу, той е с клапан вътре със съчма и пружина, сваля се лесно, виж дали държи, има и един горе, който дроселира с малка дупка колкото върха на кърфица, виж да не е запушен, пиши ми ако излезе от тях
  5. Днес я прместихме помпата на горния белег спрямо фланеца и всичко се оправи, това ще ми създаде ли грижи? Пали от четвърт, не пуши
  6. Колега от къде местихте аванса, от капака или от фланеца ?
  7. Здравейте имам проблем с двигателя 3.2 дид Паджеро 2003 автоматик, Ще се опитам да опиша проблема максимално ясно и ще бъда благодарен ако някой колега помогне със съвет Джипката е купена от Италия със проблем в ГНП, дойде с разглобена помпа и дефекта е видим, скъсана пъпка(незнам дали се изразявам правилно това е колелото което стои вътре в гнп) на управлението на аванса и наранен корпус вътре в гнп, монтирахме ГНП от работеща джипка,запали трудно и пуши здраво бяло на неизгоряла нафта, най много при средни обороти, проверихме дюзите 180 бара, ок са, центровка на помпа е ок белега съвпада с горна мъртва точка на първи, колянов вал на нула градуса, изолирали сме резервоара, палим с туба, на тестера не записва никакви грешки. Прави ми впечатление че белезите на разпределителните валове не съвпадат със тъмните звена на веригата, превъртях двигателя сигурно 20 пъти Ще съм благодарен ако някой даде акъл
×
×
  • Създаване...