Премини към съдържание

светлио

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

За светлио

  • Рожден ден 01/13/1974

Местоживеене

  • Град
    софия

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    PADJERO 3.2DID

светлио's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година
  • Начален Разговор

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. да прав си за това трябва по метода на изключването,интересното е че когато колата работи и пръсна старт газ през смукателния колектор колата придобива мусколи
  2. понеже дадох много пари за калиброване на помпата ми трява здрава помпа за проба за да си върна парите от сервиза (за да съм сигурен)ако някои знае каде може да се направи това ще го почерпя .ако намеря проблема точно каде е вярваите ми че маистора които е сгрешил а е взел пари ще си плати много скъпо.защото всички маистори станаха търговци.за това помогнете ми (варианта ако е помпа или моита помпа да се сложи на друг джип или работеща на моя)ще си платя за услугата.намерил съм и копютър с имобилаизер и ключ за 350лв(но се чудя от къде да почна първо)
  3. Здравейте, колеги. Имам Pajero 3.2 DID от 4 години. Колата вървеше на пушка и никога не ми е правила проблеми. В течение на годините набелязвах някои части, които трябваше да сменя (като съединител, маховик, лагери на главините, дискове и т.н.). Колата не пушеше, но от ауспуха излизаше лютива миризма (доста лютива). Също така палеше на 3тия оборот и топла и студена. След като се хванах и смених нужните части, дойде ред и на двигателя (имам приятел майстор). Мислехме, че проблемът е или в помпата - аванс - или в главата - гарнитура, клапани, водачи на клапаните - или дюзите. Започнахме от дюзите - проверка в сервиз на BOSCH в жк Дружба. След като дадох 40 лв за 4те дюзи, ни увериха, че дюзите са перфектни. Оттам качихме дюзите и свалихме смукателния колектор, за да пипнем аванса на помпата (голяма грешка). След като "пипнахме" помпата, колата си палеше, работеше, но пак лютеше през ауспуха и паленето си беше същото. Оттам без да изкарваме колата да я пробваме как върви, свалихме главата и видяхме къде е проблемът с лютивия мирис - клапани (изпускат) и 3 водача на клапаните. Закарахме главата да я шлайфат и да оправят клапаните. Понеже шлайфаха клапаните и леглата трябваше и да шлайфаме главата повече (3/10). Дотук добре. Взех и оригинална верига от Балкан Стар, качихме главата и сложихме по-тънка гарнитура (стандартна без резки-оригиналната беше с 4 резки) и сложихме и веригата. След което запалихме колата без проблем, лютивият мирис изчезна, но пак палеше от 3ти оборот. Изкарахме я да я пробвам и забелязахме, че няма никаква мощност (все едно не й достигаше гориво или не пускаше високото налягане). Една подробност, която забравих - докато местихме аванса на помпата на запален двигател, дадохме за миг на късо върху ламелата на подгревателните свещи и корпуса, при работещ двигател. Оттук започнаха мъките - сваляне на помпа и даване за калиброване в сервиз във с. Владо Тричков. Тъй като гаранцията на помпата нямаше да важи, от сервиза ни казаха кой да ни я монтира на колата. Запалиха колата, но съшият проблем - единствено палеше от четвърт оборот. Преди ремонта на помпата и след ремонта, колата я гледаха на стенд и не даваше никакви отклонения (интересно е, че нищо не свети по таблото, нито им дава проблем на стенда). От сервиза във Владо Тричков ми казаха, че са сигурни в ремонта на помпата и да не търся там проблема. Взех колата и отидох в Балкан Стар на техния оторизиран стенд. След 2 дена ми се обадиха и ми казаха, че не им показва никакъв проблем с електрониката (стойностите са били в нормата) и те не знаят откъде се губи мощността освен че не достига гориво (върви на 10% от мощността си). Много ще съм благодарен ако някой има някакви предположения или е имал същия проблем, или да ми каже при кой "доктор" да отида?
  4. Кажи ми цени и на двата вида ако ги знаеш.
  5. Колеги, къде мога да си купя калъф за резервната гума и да евтин :D
  6. Шумьт като че ли идва от дюзите, има едно грачене при подаване на газ. Когато е на място двигателя работи прекрасно и е тих. Ако може да ми препоръчате някои специалист, които разбира от паджеро 3.2 дид, че така само си гадаем, а частите са скъпи
  7. здравейте колеги!Нов съм в този форум и може да имам малко грешки. Купих си Митсубиши Паджеро 3.2дид 2001г. Ремонтирах го малко и стигнах до двигателя. Искам да попитам дали някой разбира от двигатели. Проблемът ми е или това не е проблем че двигателя работи шумно и малко кряка все едно има предварение. Регулирах клапаните на 10-15. Веригата е идиална. Разгледах егр не беше много зацапан, въпреки че не го изчистих. Той продължаваше към колекторите и не смеех да ги разглобя. При подаване на газ има едно леко замисляне. Кажете какво да правя и има ли начин за обиране на аванса.
  8. Не е попълнил своя статус

×
×
  • Създаване...