Deyan Публикувано 4 януари 2015 Сподели Публикувано 4 януари 2015 Здравейте, колеги!ЧНГ живи и здрави, и безаварйно за напред по пътищата.Имам следния проблем със скоростната кутия на моето Mitshubishi Space Runner 1.8. Както си карах по магистралата на 5-та предавка изведнъж се изключи и след това започна да го прави постоянно. Когато държа лоста се движа без проблем, но усещам, че като дръпна крака от газта започва да излиза от скорост . Някой имал ли е същия проблем и дали може да се оправи или трябва да търся нова?И ако можете да препоръчате добър майстор в София ще съм много благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 януари 2015 Сподели Публикувано 4 януари 2015 Здравейте, колеги!ЧНГ живи и здрави, и безаварйно за напред по пътищата.Имам следния проблем със скоростната кутия на моето Mitshubishi Space Runner 1.8. Както си карах по магистралата на 5-та предавка изведнъж се изключи и след това започна да го прави постоянно. Когато държа лоста се движа без проблем, но усещам, че като дръпна крака от газта започва да излиза от скорост . Някой имал ли е същия проблем и дали може да се оправи или трябва да търся нова?И ако можете да препоръчате добър майстор в София ще съм много благодарен.Ще се наложи да се отвори кутията... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deyan Публикувано 4 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2015 Във вторник ще отида да видя какво ще ми кажат, дано е нещо поправимо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 13 януари 2015 Сподели Публикувано 13 януари 2015 Кутията НЕ трябва да се отваря! Отсрани има една капачка, смяната става оттам. Случи ми се преди 4-5 години с предния ми Ранър, още ме бъзикат, че хората сменяли 2-ра, а аз - 5-та Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 януари 2015 Сподели Публикувано 13 януари 2015 Е виж Роско има и други които сменят 5-та ;)Все още не съм пробвал твоята кутия, така и не мога да се наканя да я монтирам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 януари 2015 Сподели Публикувано 13 януари 2015 Кутията НЕ трябва да се отваря! Отсрани има една капачка, смяната става оттам. Случи ми се преди 4-5 години с предния ми Ранър, още ме бъзикат, че хората сменяли 2-ра, а аз - 5-та Ами ще те бъзикат, като караш само на 5-та ..:tooth:Иначе за "отварянето на кутията" си абсолютно прав, сигурно си го гледал някъде как става .Отваря се само металното капаче на 5-та скорост и се сменят зъбните колела муфата , синхронизатора и вилката . Ако е лятото, може и 2 бири да се отворят .:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 14 януари 2015 Сподели Публикувано 14 януари 2015 Гледал съм го как се пробва да се затегне и законтри гайката, при мен нямаше никакъв успех, явно много съм я карал на 5-та вярно.... На самата смяна не присъствах , но знам кое капаче се отваря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 14 януари 2015 Сподели Публикувано 14 януари 2015 Е виж Роско има и други които сменят 5-та ;)Все още не съм пробвал твоята кутия, така и не мога да се наканя да я монтирам.Малеееее, ама и ти сериозен ще дойдеш Тя ще превтаса, бре Имай предвид, че от целия Ранър - само това съм продал, щото си ми аверче.... Пък и не става за сегашния ми Другото си го стискам и току ми дотрябва нещо - бръкна в мазето и съм готов А делкото и компа си ги нося за всеки случай с мене Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 14 януари 2015 Сподели Публикувано 14 януари 2015 Малеееее, ама и ти сериозен ще дойдеш Тя ще превтаса, бре Имай предвид, че от целия Ранър - само това съм продал, щото си ми аверче.... Пък и не става за сегашния ми Другото си го стискам и току ми дотрябва нещо - бръкна в мазето и съм готов А делкото и компа си ги нося за всеки случай с мене Взаимозаменяеми ли са частите на следващия модел и този от снимката ти, Роско? Информативно питам.И така и не разбрах (за 3 години пребиваване във форума и много пъти "сърч") каква е точно схемата с 4х4 на Рънър (за твоя настоящия модел) и по-важното - как се познава дали конкретния екземпляр има 4х4 или няма? Или всички имат? И в реални условия върши ли някаква работа това 4х4 - говорим предимно на сняг/кал, не тежък офроуд Сори, че се отдалечавам от естеството на темата. ПП: Нямаш ли някоя снимка отдолу на колата, интересно ми е да погледна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 14 януари 2015 Сподели Публикувано 14 януари 2015 Взаимозаменяеми ли са частите на следващия модел и този от снимката ти, Роско? Информативно питам.И така и не разбрах (за 3 години пребиваване във форума и много пъти "сърч") каква е точно схемата с 4х4 на Рънър (за твоя настоящия модел) и по-важното - как се познава дали конкретния екземпляр има 4х4 или няма? Или всички имат? И в реални условия върши ли някаква работа това 4х4 - говорим предимно на сняг/кал, не тежък офроуд Сори, че се отдалечавам от естеството на темата. ПП: Нямаш ли някоя снимка отдолу на колата, интересно ми е да погледна Ама аз не съм със следващия модел, моделът си е съвсем същия, предната ми кола беше '93, а сегашната '99. Моделът е същия, просто най-добрият екземпляр, който се предлагаше в момента беше 4х4 и е мой вече почти 2 години и 50к.За разбирането дали е 4х4 - трябва да погледнеш отдолу - предимно отзад. Ако има диференциал, от който да излизат полуоски към задните гуми - значи е 4х4. Нямам снимки. Ако е хубаво времето и не си облечен с бяла риза - може да полегнеш под нея - има и раздатъчна кутия, кардан дъм задния диф. Дали върши работа? Ами аз май няма да карам вече кола, дето да не е 4х4 Няма такъв кеф! За година и 9 месеца - дали на жълтите павета, дали на някоя полянка, дали в снега към ските, или по кеф в Родопите - последно на 2. януари (Батко да не чете, че окъснях).... - не ми е превъртала гума. Дори се качих на майната си в сняг и лед на язовир Доспат, чак ме хваща яд, че не до снимах. Дори само при елементарна роса - кола с предно - няма да може да издрапа. Ако обаче е дълбок сняг/кал - опре ли ти пода в него - си до там. Ама то с всички е така. А Ранърчето си е ниско. Не колкото Еклипс, но е ниско за кола 4х4... Ще вдигаме просвета, няма начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 14 януари 2015 Сподели Публикувано 14 януари 2015 (редакция) Ама аз не съм със следващия модел, моделът си е съвсем същия, предната ми кола беше '93, а сегашната '99. Моделът е същия, просто най-добрият екземпляр, който се предлагаше в момента беше 4х4 и е мой вече почти 2 години и 50к...Звучи добре 4х4 Само да уточним - не си ли с този Ранър? Или с предишния модел? Аз по принцип се интересувам най-вече от този модел и неговото 4х4 ПП: Разбрах, с предишния модел си . А някакво инфо за този модел знаеш ли - най-вече всички ли имат 4х4, или само някои, има ли зависимост с кой мотор е колата - 2.0 или 2.4 GDI? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/71/Mitsubishi_RVR_011.JPG Редактирано 14 януари 2015 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deyan Публикувано 3 април 2015 Автор Сподели Публикувано 3 април 2015 Здравейте, ходих до моя майстор и той ми каза, че е натегнал вякакви пружинки, които държат лоста, но не се оправи.Сега ми предстои повторно посещение при майстора и той ми каза предварително, че може би е лагер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.