Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем със скоростната кутия Space Runner 1.8 97г.


Препоръчано мнение

Здравейте, колеги!

ЧНГ живи и здрави, и безаварйно за напред по пътищата.

Имам следния проблем със скоростната кутия на моето Mitshubishi Space Runner 1.8. Както си карах по магистралата на 5-та предавка изведнъж се изключи и след това започна да го прави постоянно. Когато държа лоста се движа без проблем, но усещам, че като дръпна крака от газта започва да излиза от скорост .

Някой имал ли е същия проблем и дали може да се оправи или трябва да търся нова?

И ако можете да препоръчате добър майстор в София ще съм много благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

ЧНГ живи и здрави, и безаварйно за напред по пътищата.

Имам следния проблем със скоростната кутия на моето Mitshubishi Space Runner 1.8. Както си карах по магистралата на 5-та предавка изведнъж се изключи и след това започна да го прави постоянно. Когато държа лоста се движа без проблем, но усещам, че като дръпна крака от газта започва да излиза от скорост .

Някой имал ли е същия проблем и дали може да се оправи или трябва да търся нова?

И ако можете да препоръчате добър майстор в София ще съм много благодарен.

Ще се наложи да се отвори кутията...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Кутията НЕ трябва да се отваря! Отсрани има една капачка, смяната става оттам. Случи ми се преди 4-5 години с предния ми Ранър, още ме бъзикат, че хората сменяли 2-ра, а аз - 5-та :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е виж Роско има и други които сменят 5-та ;)

Все още не съм пробвал твоята кутия, така и не мога да се наканя да я монтирам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кутията НЕ трябва да се отваря! Отсрани има една капачка, смяната става оттам. Случи ми се преди 4-5 години с предния ми Ранър, още ме бъзикат, че хората сменяли 2-ра, а аз - 5-та :-)

Ами ще те бъзикат, като караш само на 5-та ..:tooth:

Иначе за "отварянето на кутията" си абсолютно прав, сигурно си го гледал някъде как става .:)

Отваря се само металното капаче на 5-та скорост и се сменят зъбните колела муфата , синхронизатора и вилката . Ако е лятото, може и 2 бири да се отворят .:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледал съм го как се пробва да се затегне и законтри гайката, при мен нямаше никакъв успех, явно много съм я карал на 5-та вярно....

На самата смяна не присъствах :-) , но знам кое капаче се отваря :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е виж Роско има и други които сменят 5-та ;)

Все още не съм пробвал твоята кутия, така и не мога да се наканя да я монтирам.

Малеееее, ама и ти сериозен ще дойдеш :-) Тя ще превтаса, бре :-) Имай предвид, че от целия Ранър - само това съм продал, щото си ми аверче.... Пък и не става за сегашния ми :-) Другото си го стискам и току ми дотрябва нещо - бръкна в мазето и съм готов :-) А делкото и компа си ги нося за всеки случай с мене :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малеееее, ама и ти сериозен ще дойдеш :-) Тя ще превтаса, бре :-) Имай предвид, че от целия Ранър - само това съм продал, щото си ми аверче.... Пък и не става за сегашния ми :-) Другото си го стискам и току ми дотрябва нещо - бръкна в мазето и съм готов :-) А делкото и компа си ги нося за всеки случай с мене :-)

Взаимозаменяеми ли са частите на следващия модел и този от снимката ти, Роско? Информативно питам.

И така и не разбрах (за 3 години пребиваване във форума и много пъти "сърч") каква е точно схемата с 4х4 на Рънър (за твоя настоящия модел) и по-важното - как се познава дали конкретния екземпляр има 4х4 или няма? Или всички имат? И в реални условия върши ли някаква работа това 4х4 - говорим предимно на сняг/кал, не тежък офроуд :)

Сори, че се отдалечавам от естеството на темата.

 

ПП: Нямаш ли някоя снимка отдолу на колата, интересно ми е да погледна :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взаимозаменяеми ли са частите на следващия модел и този от снимката ти, Роско? Информативно питам.

И така и не разбрах (за 3 години пребиваване във форума и много пъти "сърч") каква е точно схемата с 4х4 на Рънър (за твоя настоящия модел) и по-важното - как се познава дали конкретния екземпляр има 4х4 или няма? Или всички имат? И в реални условия върши ли някаква работа това 4х4 - говорим предимно на сняг/кал, не тежък офроуд :)

Сори, че се отдалечавам от естеството на темата.

 

ПП: Нямаш ли някоя снимка отдолу на колата, интересно ми е да погледна :)

Ама аз не съм със следващия модел, моделът си е съвсем същия, предната ми кола беше '93, а сегашната '99. Моделът е същия, просто най-добрият екземпляр, който се предлагаше в момента беше 4х4 и е мой вече почти 2 години и 50к.

За разбирането дали е 4х4 - трябва да погледнеш отдолу - предимно отзад. Ако има диференциал, от който да излизат полуоски към задните гуми - значи е 4х4. Нямам снимки. Ако е хубаво времето и не си облечен с бяла риза - може да полегнеш под нея - има и раздатъчна кутия, кардан дъм задния диф.

Дали върши работа? Ами аз май няма да карам вече кола, дето да не е 4х4 :-) Няма такъв кеф! За година и 9 месеца - дали на жълтите павета, дали на някоя полянка, дали в снега към ските, или по кеф в Родопите - последно на 2. януари (Батко да не чете, че окъснях).... - не ми е превъртала гума. Дори се качих на майната си в сняг и лед на язовир Доспат, чак ме хваща яд, че не до снимах. Дори само при елементарна роса - кола с предно - няма да може да издрапа.

Ако обаче е дълбок сняг/кал - опре ли ти пода в него - си до там. Ама то с всички е така. А Ранърчето си е ниско. Не колкото Еклипс, но е ниско за кола 4х4... Ще вдигаме просвета, няма начин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама аз не съм със следващия модел, моделът си е съвсем същия, предната ми кола беше '93, а сегашната '99. Моделът е същия, просто най-добрият екземпляр, който се предлагаше в момента беше 4х4 и е мой вече почти 2 години и 50к...

Звучи добре 4х4 :)

Само да уточним - не си ли с този Ранър? Или с предишния модел? Аз по принцип се интересувам най-вече от този модел и неговото 4х4 :)

ПП: Разбрах, с предишния модел си :). А някакво инфо за този модел знаеш ли - най-вече всички ли имат 4х4, или само някои, има ли зависимост с кой мотор е колата - 2.0 или 2.4 GDI?

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/71/Mitsubishi_RVR_011.JPG

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте, ходих до моя майстор и той ми каза, че е натегнал вякакви пружинки, които държат лоста, но не се оправи.Сега ми предстои повторно посещение при майстора и той ми каза предварително, че може би е лагер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...