bersin007 Публикувано 29 декември 2014 Сподели Публикувано 29 декември 2014 Здравейте, Собственик съм на Volvo S40 с двигател Митсубиши GDI 1.8 2000 122hp. Много съм си доволен от колата обаче почнаха проблемите.Инсталирал съм обикновена газова уредба. 2 години беше ОК, обаче започна да прекъсва. Имам чуството, че прекъсва повече като загрее.Изгубила е мощност, може би работи на 3 цилиндъра. Преди 4-5 месеца смених свещите с NGK IZFR6B. Каквито махнах, такива сложих(100лв). За съжеление проблемите продължиха. Купих си 2 стари бобини от автоморга и смених 2 от бобините - критерий външен вид, тъй като не знам как да установя, къде е проблемът. Имам чувството че една седмица след това колата работеше добре, но след това се влоши. Продължава да пали трудно и ако не я форсирам гасне като е стдудена. Дайте идея какво може да и е. Намерих бобини за 75лв/бр(Аку сан)( и някакви други за 150/170лв/бр). Като ми споделиха, че това е най-ментеливият вариант. Някои да е пазарувал от Китай WWW.alibaba.com? Там има по 25$/бр. Ако има някоя подходяща тема моля да ме упътите! Благодаря предварително.Емил Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 29 декември 2014 Сподели Публикувано 29 декември 2014 Много съм си доволен от колата обаче почнаха проблемите.Инсталирал съм обикновена газова уредба.Не разбирам много, но проблемите са ти почнали от това, че си сложил газова уредба на GDI двигател! GDI и газова уредба са несъвместими понятия. Двигателят GDI работи по различен начин, потърси във форума има много писано... за тези двигатели всеки препоръчва майстора Милен от Пловдив! Виждам даже, че му разглеждаш профила в момента. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bersin007 Публикувано 29 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 29 декември 2014 Не разбирам много, но проблемите са ти почнали от това, че си сложил газова уредба на GDI двигател! GDI и газова уредба са несъвместими понятия. Двигателят GDI работи по различен начин, потърси във форума има много писано... за тези двигатели всеки препоръчва майстора Милен от Пловдив! Виждам даже, че му разглеждаш профила в момента. Имаш ли представа дали има горивен филтър различен от този до резервоара? Защото ако има, не съм го сменял никога. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 29 декември 2014 Сподели Публикувано 29 декември 2014 Абе той филтъра ще ти е най-малкия проблем, въпроса е какво е станало с бензиновите инжектори. На газ поне върви ли в момента? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumenZ Публикувано 18 януари 2015 Сподели Публикувано 18 януари 2015 не е от филтъра сменям го на всяка смяна на маслото и при мен го има този проблем но за сега никой не може да ми каже от какво го прави това Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 17 февруари 2015 Сподели Публикувано 17 февруари 2015 На тос мотор газ не му трябва...по добре е щяло да стане да я продадеш и да купиш 1.8 16v 115коня ...тука е за газ...търси Милен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.