аско Публикувано 11 ноември 2014 Сподели Публикувано 11 ноември 2014 Здравейте,всяка седмица следя двигателното масло и беше все нормално но преди няколко дена пак погледнах и е намаляло до минималното от какво може да е?Благодаря предварително на отговорилите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 ноември 2014 Сподели Публикувано 11 ноември 2014 Здравейте,всяка седмица следя двигателното масло и беше все нормално но преди няколко дена пак погледнах и е намаляло до минималното от какво може да е?Благодаря предварително на отговорилите!.......за колко км. пробег е намаляло и колко млграма е намаляло? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 11 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 11 ноември 2014 .......за колко км. пробег е намаляло и колко млграма е намаляло?Еми за около 1200 км в намаляло!Еми незнам колко млграма е намаляло беше винаги до горната черта а сега черта и половина Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 ноември 2014 Сподели Публикувано 11 ноември 2014 Еми за около 1200 км в намаляло!Еми незнам колко млграма е намаляло беше винаги до горната черта а сега черта и половина .........обикновенно ако е до 1л.-1.5 л. харча на 10 к км. пробег, значи най вероятно са гумички на клапани,ако харчи повече или много повече, тогава вероятно е и сегменти/износени цилиндри...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 11 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 11 ноември 2014 Как да разбера дали е 1л или повече? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 11 ноември 2014 Сподели Публикувано 11 ноември 2014 От min до max на пръчката е около литър Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 ноември 2014 Сподели Публикувано 12 ноември 2014 От min до max на пръчката е около литър.....най точно 780 мл......... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 13 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2014 .....най точно 780 мл......... :icon_dance:Значи около 300,400 грама е изхарчил!да доливам или направо да сменя маслото?Около 6 хиляди км сам изминал! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 18 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2014 това добре ли е? или трябва доливане? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 23 ноември 2014 Сподели Публикувано 23 ноември 2014 Добре е ... ако падне до долния белег тогава доливай. Обърни внимание при проверка колата да се спира на едно и също място. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 30 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2014 Здравейте,да не отварям друга тема тук да питам.Става въпрос за парното уш духа си нормално но все се изпотяват стъклата даже одеве карах на мъгла и нищо несе вижда!Защо така се получава? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 30 ноември 2014 Сподели Публикувано 30 ноември 2014 Най вероятно пробито радиаторче на парното,виж дали не сълзи антифриз от него. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 30 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2014 Най вероятно пробито радиаторче на парното,виж дали не сълзи антифриз от него. :icon_hmm:Възможно ли е да е от това?Но май няма теч колата не загрява? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 30 ноември 2014 Сподели Публикувано 30 ноември 2014 Задънен филтър на купето Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vins365 Публикувано 30 ноември 2014 Сподели Публикувано 30 ноември 2014 Здравейте,да не отварям друга тема тук да питам.Става въпрос за парното уш духа си нормално но все се изпотяват стъклата даже одеве карах на мъгла и нищо несе вижда!Защо така се получава?Има едно копче, което е определя дали да се върти вътрешния въздух, или да се вкарва нов отвън, трябва да не свети. Тогава изпаренията от купето се извеждат навън. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аско Публикувано 30 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2014 Има едно копче, което е определя дали да се върти вътрешния въздух, или да се вкарва нов отвън, трябва да не свети. Тогава изпаренията от купето се извеждат навън.Кое е това копче? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ziko67 Публикувано 1 декември 2014 Сподели Публикувано 1 декември 2014 Това е левия бутон до бутона за климатика . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.