Skater Публикувано 22 ноември 2014 Сподели Публикувано 22 ноември 2014 (редакция) Редактирано 22 ноември 2014 от Светльо Ангелов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skater Публикувано 22 ноември 2014 Сподели Публикувано 22 ноември 2014 Извинявам се :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3sp0r Публикувано 18 март 2017 Сподели Публикувано 18 март 2017 (редакция) Здравейте колеги. Вчера водих моя Галант (2000 г. TD 2,0-90 к.с) на доктор. Има шумове в скоростната кутия, разликата в звука на двигателя с натиснат съединител и на свободна е осезаем.Оказа се че трябва да се ремонтира трансмисията. Още не е свалена и съответно не е ясно, кое е за смяна. Интересува ме каква е цената на втора ръка кутия и съответно кои модели стават и за моя Галант. Специално от този тип двигател ли трябва да бъде? Редактирано 18 март 2017 от 3sp0r Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 18 март 2017 Сподели Публикувано 18 март 2017 Абе не знам, ама май имаше една дизелова в Мегапартс, на някаква много ниска цена (около 50 лв.) -- потърси в сайта им.Иначе за кои стават не мога да кажа така, защото имаше три страници списък какви кутии на какво са монтирани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3sp0r Публикувано 19 март 2017 Сподели Публикувано 19 март 2017 Абе не знам, ама май имаше една дизелова в Мегапартс, на някаква много ниска цена (около 50 лв.) -- потърси в сайта им.Иначе за кои стават не мога да кажа така, защото имаше три страници списък какви кутии на какво са монтирани. Благодаря за отговора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 19 март 2017 Сподели Публикувано 19 март 2017 Май наистина не си чел нищо от форума. Проблема е в лагера на първичния вал, сменя се и няма да го има този шум вече. Като я отвориш за ремонт задължително смени и синхронизатора на 2-ра предавка, при дизелите се износва още по-бързо и от бензиновите модели и ще стане почти невъзможно да превключваш на 2-ра, ако я оставиш така. Не се занимавай с друга кутия, сигурно и тя ще е за същия ремонт,това са задължителните проблеми за кутиите на Мицубиши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 19 март 2017 Сподели Публикувано 19 март 2017 То наистина, ако си купиш друга втора употреба, пак ще трябва да я ремонтираш, преди да я монтираш - единственото предимство е ако вземеш същата да си я правиш на спокойствие - докато ти дойдат частите и т.н., а през това време да си караш колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3sp0r Публикувано 20 март 2017 Сподели Публикувано 20 март 2017 Май наистина не си чел нищо от форума. Проблема е в лагера на първичния вал, сменя се и няма да го има този шум вече. Като я отвориш за ремонт задължително смени и синхронизатора на 2-ра предавка, при дизелите се износва още по-бързо и от бензиновите модели и ще стане почти невъзможно да превключваш на 2-ра, ако я оставиш така. Не се занимавай с друга кутия, сигурно и тя ще е за същия ремонт,това са задължителните проблеми за кутиите на Мицубиши. Ако са само лагерите ще е добре До сега не съм имал проблеми с превключването на скоростите, но ще взема предвид съвета за синхронизатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3sp0r Публикувано 25 април 2017 Сподели Публикувано 25 април 2017 Здравейте колеги. Ударих на камък с намирането на скоростна кутия за моя Галант. Има ли някой който да продава за съответният модел? Ще съм благодарен ако някой разполага с трансмисия да ми пише на лично. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Joker Публикувано 24 юни 2018 Сподели Публикувано 24 юни 2018 Здравейте колеги,извинявам се ако има вече теми. Горд собственик съм на Mitsubishi Gallant 2.5 V6 24v,имам проблем със съединителя.Когато съм в движение на 5-та със 75-80-85 към мисля че буксува съединителя.педала е мек и отделя на 1/2 1/4. Пробвах теста с ръчната на 1-на и па 5та и колата изгасна с около 2500 оборота.смених маслото и няма въздух.Та въпроса е дали може да е помпа и изпълнителен долен механизъм или е съединител? Благодарности Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.