badcookie666 Публикувано 26 октомври 2014 Сподели Публикувано 26 октомври 2014 Привет колеги , преди 3-4 дни спря да ми свети таблото уредите и десните габарити (преден , заден) , но пък като давам мигачи отварям вратите тия неща светят . Днес се прибрах по тъмно и реших да прегледам бушоните ( под волана ) 10 амперовите изглеждат здрави , отворих тия под капака и гледам розов 10 апмеров пластинката отгоре му е на 2 извадих го сложих друг червен 10а запалих колата габаритите се появиха , но светеха слабо , таблото не . И в един мил момент запуши бушона се стопи в гнездото и стана малко мазало с това гнездо е то линк към мазалото http://prikachi.com/images.php?images/266/7686266u.jpg кои бушони да гледам ако някой знае ще съм му благодарен или да си купувам друга кола :icon_n_king: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 27 октомври 2014 Сподели Публикувано 27 октомври 2014 Това, което аз предполагам е че имаш късо, отделно бушона дето си сложил сигурно е ментак и затова се е стопил вместо да изгори.При галанта крушките на габаритите влизат в един смешен цокъл дето е вътре е с пружинка и пластамса около нея. С времето пластмасата се прецаква или разпада и пружинката зад крушката дава на късо. Ако е нещо подобно и при теб колкото и да сменяш бушони все ще изгарят или ще се топят. Първо си прегледай и 4те габарита обстойно после оправи таблото с бушоните дето си прецакал и тогава сложи хубав 10А бушон не от тия дет са 10бр за левче :icon_thumbup: :mitsu-smiley: П.С. От снимката не мога да разбера дали стопеното е остатъци от самия каплав бушон или се е стопило и самото табло с бушоните (дано е само първото). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 октомври 2014 Сподели Публикувано 27 октомври 2014 Има късо съединения, да. Следващия път като пробваш дали нещата ще се оправят само със смяна на бушон или има по-сериозна авария по ел. веригата, слагай двойно по-слаб бушон колкото за пробата. Караш така малко и ако устиска, значи най-вероятно с истински бушон с правилния ампераж нещата ще си дойдат по местата си. Например при мен на мотора изгоря 30А бушон на плюса от акумулаторната батерия. Сложих бушон 10А за 0,50 лв. и се повозих едни 20-30 км, ама около нас, че ако спре после трябва да бутам :D . Издържа си, отидох да купувам 30А по-истински и по пътя срещнах познат, който ме покани да взема две крушки Н1 и една шепа оригинални бушони (от автомобил). Естествено аз взех подаръка, пробрах си бушон 30А, сложих го и трета година си седи, работи си.Проблемът при теб е супер евтин, но ще е може би малко врътливо докато го намериш точно къде е. Виж първо фасунгите (цокъла на габаритите). То ще си личи дали се е нагрявало. Дано е нещо лесно за намиране. Няма да е скъпо да го оправиш. В най-лошия случай 10-15 лева и то ако я закараш на техник да ти намери "аварията". Само не знам като смениш колата и хвърли турбина, демпферен маховик, помпа, дюзи или нещо друго за 500++ лева пак ли ще я сменяш тази кола :D Или почнат да окапват някакви части, които по твоя галант въобще ги и няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 18 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2014 (редакция) Друго да споделя , сложих на другия ден 15 амперов и нямаше проблеми обаче там пише 10 не 15 и го свалих. Другото което е че съм сложил лед ленти да светят в краката на отворена врата и от там започна перката на радиатора да върти продължително време без да спира както си е нормално за колата мислех , че е температурен датчик , но от както изгоря бушона ( който още не съм оправил и си карам така близо месец от недостиг на време ) перката си се пуска и спира , като преди без да прекалява с въртенето та може и да е лентите . А бушона е от комплект за 1.50-2лв - 10броя купих ги да има някакви там резервни :icon_doh: . Редактирано 18 ноември 2014 от badcookie666 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.