VLSN Публикувано 24 октомври 2014 Сподели Публикувано 24 октомври 2014 (редакция) Здравейте колеги.Днес когато включих лостчето за мигача нямаше никаква индикация.Колата е Спейс Стар 1.6, 2003 г. Оказа се, че не ми работят всички мигачи, не става и от аварийното копче.Погледнах бушончето, здраво е. Какъв може да е проблема? Ако на някой му се е случвало същото моля да сподели. Предварително благодаря. Редактирано 24 октомври 2014 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 24 октомври 2014 Сподели Публикувано 24 октомври 2014 Куплунга, който е към ключа за аварийните. Най вероятно се е измъкнал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 октомври 2014 Сподели Публикувано 25 октомври 2014 Погледнах бушончето, здраво е. Какъв може да е проблема?Бушончето само го погледна, или го замени с друго за проба ? .Ако не е бушона, значи е изгоряло релето, а може и буксата да се е измъкнала, както каза Петър, но като знам как си имат подсигуровка против измъкване- на дали . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 25 октомври 2014 Сподели Публикувано 25 октомври 2014 Ми те са отделни бушони за мигачи и за аварийни. Освен да са изгоряли и двата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VLSN Публикувано 25 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2014 Бушончето само го погледна, или го замени с друго за проба ? .Ако не е бушона, значи е изгоряло релето, а може и буксата да се е измъкнала, както каза Петър, но като знам как си имат подсигуровка против измъкване- на дали .Смених го с друго и пак не стана.Къде се намира това реле,за да го преверя и него.Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VLSN Публикувано 25 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2014 Ми те са отделни бушони за мигачи и за аварийни. Освен да са изгоряли и двата.Това което видях на кутията с бушони и от упътването което имам е само един №18-10А.Най вероятно да не е от бушоните.Благодаря ти за съдействието, колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 25 октомври 2014 Сподели Публикувано 25 октомври 2014 Релето е там при бушоните - зад кутийката за очила отляво на волана. Прегледай релето - то е поставено хоризонтално и понякога спойките на платката се прекъсват. Може да ги презапоиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VLSN Публикувано 25 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2014 Релето е там при бушоните - зад кутийката за очила отляво на волана. Прегледай релето - то е поставено хоризонтално и понякога спойките на платката се прекъсват. Може да ги презапоиш.На мен бушоните са ми под капака на двигателя отпред (от страна на волана).Дали релето не е там в кутията с бушони?Благодаря. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 25 октомври 2014 Сподели Публикувано 25 октомври 2014 Трябва да имаш и в купето, огледай хубаво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VLSN Публикувано 25 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2014 Трябва да имаш и в купето, огледай хубаво.Благодаря колеги, сега ще ида да огледам възможните варианти. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VLSN Публикувано 25 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2014 Колеги куплонга към аварийните на е излязал.Намерих релето което е зад кутийката за очила, само се чува едно цъкане като натисна аварийните или мигачите.Опитах се да го отворя но не стана.Предполагам че се отварят,но ме беше страх да напъна повече да не счупя нещо.Ако някой е отвярял да каже какъв е по-безопасния начин.В понеделник трябва да намеря нов такъв за да видя дали това е проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 25 октомври 2014 Сподели Публикувано 25 октомври 2014 Няма безопасен начин. Подпъхваш тънки отверки там, където са чоповете от двете страни. Измъкваш го нагоре и презапояваш всички спойки. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 октомври 2014 Сподели Публикувано 26 октомври 2014 Намерих релето което е зад кутийката за очила, само се чува едно цъкане като натисна аварийните или мигачите.Опитах се да го отворя но не стана.Щом проблема не може да се оправи с чук, значи е електрически ..:DЗанеси релето на някой радио- телевизионен техник да ти го прегледа и ако трябва да презапои някоя свръзка ..Но преди това да те попитам, ти прегледа ли и бушоните които са в купето, че по горе си писал за бушони само при двигателя ? . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VLSN Публикувано 26 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 26 октомври 2014 (редакция) Щом проблема не може да се оправи с чук, значи е електрически ..:DЗанеси релето на някой радио- телевизионен техник да ти го прегледа и ако трябва да презапои някоя свръзка ..Но преди това да те попитам, ти прегледа ли и бушоните които са в купето, че по горе си писал за бушони само при двигателя ? .От бушоните в купето не видях на капачето накой от тях да отговаря на мигачите и затова не съм ги прегледал.Ще трябва да погледна пак. :icon_hmm: А това че релето цъка какво трябва да означава.Ако има бушон изгорял дали ще го прави или ако е измъкнат куплонг?От утре ще се разтръгна по майстори,вчера и днеска ги няма.Малко е неудобно да се кара без мигачи, но от друга страна живея в Смолян не в София, Пловдив или някой друг по-голям град.На всички колеги само :good: :icon_clap: :icon_clap: Редактирано 26 октомври 2014 от VLSN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VLSN Публикувано 27 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 27 октомври 2014 Колеги проблема беше релето, въпреки, че след като го отворих отвътре изглеждаше като ново.След като го смених мигачите заработиха.Здраве и безаварийни километри на всички. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeddyRadev Публикувано 7 април 2015 Сподели Публикувано 7 април 2015 Колеги проблема беше релето, въпреки, че след като го отворих отвътре изглеждаше като ново.След като го смених мигачите заработиха.Здраве и безаварийни километри на всички. :icon_thumbup: Колега а колко струва едно такова и ново или втора ръка взема ,че и аз има такъв проблем Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sumer Публикувано 7 април 2015 Сподели Публикувано 7 април 2015 Колега а колко струва едно такова и ново или втора ръка взема ,че и аз има такъв проблем При мен въпросното реле изгоря вчера . За ново ми поискаха от 36лв. до 67лв. това са цени за гр.Варна. Също така повечето магазини го нямаха в наличност. Проблема си го реших тази сутрин, отидох в една морга и си взех втора употреба за крупната сума от 2лвhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_dance.gif. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeddyRadev Публикувано 8 април 2015 Сподели Публикувано 8 април 2015 При мен въпросното реле изгоря вчера . За ново ми поискаха от 36лв. до 67лв. това са цени за гр.Варна. Също така повечето магазини го нямаха в наличност. Проблема си го реших тази сутрин, отидох в една морга и си взех втора употреба за крупната сума от 2лвhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_dance.gif.Благодаря колега и при мен е това ще ходя утре да търся част ...поздрави и безаварийно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.