Премини към съдържание

Здравейте, имам проблем с ускоряването.


tursq 4asti

Препоръчано мнение

Набира си нормално до 4000 об., после умира сякаш не пуска повече гориво. Имах под ръка иридиеви свещи и просто няма резултат.

Моля за малко помощ, благодаря предварително.

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Набира си нормално до 4000 об. после умира сякаш не пуска повече гориво имах под рака иридиеви свещи и просто няма резултат.

моля за малко помощ

благодаря предварително

Хич не се разбира какво искаш да кажеш. Защо не опиташ отново да формулираш проблема, като използваш главни букви, където трябва, препинателни знаци, правилно изписани думи и т.н.?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смени ли филтрите ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Набира си нормално до 4000 об., после умира сякаш не пуска повече гориво. Имах под ръка иридиеви свещи и просто няма резултат.

Моля за малко помощ, благодаря предварително.

.....а колата е? С кой мотор е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Катализаторът е изчистен - но няма разлика.

Не знам какво да проверявам вече...

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Набира си нормално до 4000 об., после умира сякаш не пуска повече гориво. Имах под ръка иридиеви свещи и просто няма резултат.

Моля за малко помощ, благодаря предварително.

 

Набира до колко км/ч?

Ако си с MPI - защо са ти иридиеви свещи? Има си каталог за тази работа...

С какво гориво караш? Бензиностанцията смени ли?

Компресията на цилиндрите мери ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Компресията не сам я мерил.

Иридиевите свещи са за модела просто са вечни, но сега пак съм със старите.

Аз живея в Дания, тук бензина е еднакъв на всякаде

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На място реже ли се до край, катализатора е махнат нали така...като махна катализатора пали ли я преди да ти сложат заместителя му, пали ли лесно. Колко горивни филтъра има колата, да не би да си пропуснал някой. Някой колега нека каже дали е възможно да е заради слабо налягане бензинова помпа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не неможе само до 4000 макс, катализаторът пак го сложих, но го изчистих както ми каза един приател, свалих кат. и го нагрях до червено през отвора, после го издухах с компресор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поне не се ли сети да я запалиш без катализатор...все едно е без гарнета. Така не знам дали ще може да се изчисти катализатора, а и защо го върна на колата пак, с няква цел или...С тоя начин си чистя ауспуха на мотора, но при катализатора не мисля че ще е толкова ефектно.

Иначе другото което предполагам е някой датчик, недостиг на гориво. От недостиг на гориво-примерно задръстени гор.филтри или слабо налягане на помпата. Даже за ГДИ четох и гледах че има помпа дето прави много високо налягане за се пръска горивото както е нужно,45-50 атм. Ако греша нека ме поправят по опитните.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извини ме обърках се ти не си ГДИ, предположенията ми са същите без помпа за високо налягане ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално до 4000 оборота :) Че с каква скорост карате в Дания?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рацери (рейсъри) са сигурно...шегувам се ;) една мазда не можеше да внигне на място повече от 4500-4700 оборота заради това че и са снели катализатора и са правили някакво гърне през което трябваше да минават газовете, но през мн малки и малко на брой дупчици. Колата се душеше. Махнах това гърне и сложих парче тръба и колата стана като оса. Затова питам за катализатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е, а и ако наистина се души колата не е хубаво. Няма мощ, а не ти трябва кола 1.6 1.8 ... ако няма да и ползваш мощта изобщо,затова хиляда кубикови бангии. Освен това и гори а не върви...просто трябва да работи добре...нека някой по знаещ да каже какво мисли за дебитомера или по точно маф ли мап сензор ли му е наименованието. До колкото знам се проверява като му извадиш буксата и прбваш без него, но ще се заинтересувам и аз да не те подведа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Приятелчета, трябва ми малко помощ! Моята каризма не вдига повече от 4000 оборота.

Смених бензинов филтър,проверих без катализатор - няма резултат.

Помогнете, моля ви!

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приятелчета, трябва ми малко помощ! Моята каризма не вдига повече от 4000 оборота.

Смених бензинов филтър,проверих без катализатор - няма резултат.

Помогнете, моля ви!

........при последния случай имах проблем със задното гърне......всичката вата беше събрал и запушил гърнето.....погледнете през ауспуха и вижте дали всичко е ок......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах го без гърнетата няма резултат

.....чека свети ли?тогава вижте дали някъде по всмукателния тракт не е станало нещо....ако е вакуумна АГУ-то, махнете смесителя преди дросела и пробвайте пак на бензин......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...