tursq 4asti Публикувано 21 октомври 2014 Сподели Публикувано 21 октомври 2014 (редакция) Набира си нормално до 4000 об., после умира сякаш не пуска повече гориво. Имах под ръка иридиеви свещи и просто няма резултат.Моля за малко помощ, благодаря предварително. Редактирано 23 октомври 2014 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 22 октомври 2014 Сподели Публикувано 22 октомври 2014 Набира си нормално до 4000 об. после умира сякаш не пуска повече гориво имах под рака иридиеви свещи и просто няма резултат.моля за малко помощ благодаря предварителноХич не се разбира какво искаш да кажеш. Защо не опиташ отново да формулираш проблема, като използваш главни букви, където трябва, препинателни знаци, правилно изписани думи и т.н.? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MladenT Публикувано 23 октомври 2014 Сподели Публикувано 23 октомври 2014 Смени ли филтрите ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 октомври 2014 Сподели Публикувано 23 октомври 2014 Набира си нормално до 4000 об., после умира сякаш не пуска повече гориво. Имах под ръка иридиеви свещи и просто няма резултат.Моля за малко помощ, благодаря предварително......а колата е? С кой мотор е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tursq 4asti Публикувано 23 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2014 1.8 GLX поръчах ги Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tursq 4asti Публикувано 23 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2014 Няма разлика с нов бензинов филтър Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 24 октомври 2014 Сподели Публикувано 24 октомври 2014 А проверени ли са въздушен филтър, катализатор? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tursq 4asti Публикувано 24 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 24 октомври 2014 (редакция) Ще ги проверя. Редактирано 25 октомври 2014 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tursq 4asti Публикувано 26 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 26 октомври 2014 (редакция) Катализаторът е изчистен - но няма разлика. Не знам какво да проверявам вече... Редактирано 26 октомври 2014 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 26 октомври 2014 Сподели Публикувано 26 октомври 2014 Набира си нормално до 4000 об., после умира сякаш не пуска повече гориво. Имах под ръка иридиеви свещи и просто няма резултат.Моля за малко помощ, благодаря предварително. Набира до колко км/ч?Ако си с MPI - защо са ти иридиеви свещи? Има си каталог за тази работа...С какво гориво караш? Бензиностанцията смени ли?Компресията на цилиндрите мери ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tursq 4asti Публикувано 26 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 26 октомври 2014 Компресията не сам я мерил.Иридиевите свещи са за модела просто са вечни, но сега пак съм със старите. Аз живея в Дания, тук бензина е еднакъв на всякаде Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 27 октомври 2014 Сподели Публикувано 27 октомври 2014 На място реже ли се до край, катализатора е махнат нали така...като махна катализатора пали ли я преди да ти сложат заместителя му, пали ли лесно. Колко горивни филтъра има колата, да не би да си пропуснал някой. Някой колега нека каже дали е възможно да е заради слабо налягане бензинова помпа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tursq 4asti Публикувано 27 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 27 октомври 2014 Не неможе само до 4000 макс, катализаторът пак го сложих, но го изчистих както ми каза един приател, свалих кат. и го нагрях до червено през отвора, после го издухах с компресор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 30 октомври 2014 Сподели Публикувано 30 октомври 2014 Поне не се ли сети да я запалиш без катализатор...все едно е без гарнета. Така не знам дали ще може да се изчисти катализатора, а и защо го върна на колата пак, с няква цел или...С тоя начин си чистя ауспуха на мотора, но при катализатора не мисля че ще е толкова ефектно.Иначе другото което предполагам е някой датчик, недостиг на гориво. От недостиг на гориво-примерно задръстени гор.филтри или слабо налягане на помпата. Даже за ГДИ четох и гледах че има помпа дето прави много високо налягане за се пръска горивото както е нужно,45-50 атм. Ако греша нека ме поправят по опитните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 30 октомври 2014 Сподели Публикувано 30 октомври 2014 Извини ме обърках се ти не си ГДИ, предположенията ми са същите без помпа за високо налягане ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fancyfree Публикувано 31 октомври 2014 Сподели Публикувано 31 октомври 2014 Нормално до 4000 оборота Че с каква скорост карате в Дания? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 3 ноември 2014 Сподели Публикувано 3 ноември 2014 Рацери (рейсъри) са сигурно...шегувам се ;) една мазда не можеше да внигне на място повече от 4500-4700 оборота заради това че и са снели катализатора и са правили някакво гърне през което трябваше да минават газовете, но през мн малки и малко на брой дупчици. Колата се душеше. Махнах това гърне и сложих парче тръба и колата стана като оса. Затова питам за катализатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tursq 4asti Публикувано 3 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2014 Ще пробвам пак без катализатора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tursq 4asti Публикувано 3 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2014 А и по някога са нужни повече от 4000 оборота, при изпреварване на пример. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 5 ноември 2014 Сподели Публикувано 5 ноември 2014 Така е, а и ако наистина се души колата не е хубаво. Няма мощ, а не ти трябва кола 1.6 1.8 ... ако няма да и ползваш мощта изобщо,затова хиляда кубикови бангии. Освен това и гори а не върви...просто трябва да работи добре...нека някой по знаещ да каже какво мисли за дебитомера или по точно маф ли мап сензор ли му е наименованието. До колкото знам се проверява като му извадиш буксата и прбваш без него, но ще се заинтересувам и аз да не те подведа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tursq 4asti Публикувано 5 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2014 Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tursq 4asti Публикувано 25 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2014 (редакция) Приятелчета, трябва ми малко помощ! Моята каризма не вдига повече от 4000 оборота. Смених бензинов филтър,проверих без катализатор - няма резултат. Помогнете, моля ви! Редактирано 25 ноември 2014 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 ноември 2014 Сподели Публикувано 25 ноември 2014 (редакция) Приятелчета, трябва ми малко помощ! Моята каризма не вдига повече от 4000 оборота. Смених бензинов филтър,проверих без катализатор - няма резултат. Помогнете, моля ви!........при последния случай имах проблем със задното гърне......всичката вата беше събрал и запушил гърнето.....погледнете през ауспуха и вижте дали всичко е ок...... Редактирано 25 ноември 2014 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tursq 4asti Публикувано 25 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2014 Пробвах го без гърнетата няма резултат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 ноември 2014 Сподели Публикувано 26 ноември 2014 Пробвах го без гърнетата няма резултат.....чека свети ли?тогава вижте дали някъде по всмукателния тракт не е станало нещо....ако е вакуумна АГУ-то, махнете смесителя преди дросела и пробвайте пак на бензин...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.