Ivan Zdravkov Публикувано 14 Май 2007 Сподели Публикувано 14 Май 2007 Колеги ,знае ли някои как се регулира височината на окачването на Галант 2.5 99г спорт едишън. Един приятел иска да го вдигне малко,но не знае как.Ще сме ви благодарни ако някои ни отговори! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 Май 2007 Сподели Публикувано 14 Май 2007 Има един начин за вдигане на купето който съм го изпитал и който върши работа и е безопасен ( колата си оставя така стабилна) и сега на сегашния ми Галант също ще го правя така скоро ( в петък) ...........това става по следния начин : сваляш амортесиорите с пружините, махаш пружините от тях така че да остане само амортесиора, на неговото стебло има чашка, на която ляга пружината, тази чашка е набита в стеблото на амортесиора и с чукане я изваждаш от там , ще видиш на стеблото едни пети, издатини, на които стъпва чашката.................твоята работа е да подложиш м/у петите и чашката метална гривна правена на струг точно по стеблото като гривната има 3 размера , диаметър - той трябва да е тоно по стеблото, така че плътно да легне в/у петите, височина на гривната - с този размер определяш колко искаш да вдигнеш купето още ( обаче това не може да е безкрайност ,защото ще строшиш амортесиорите, макс. което практиката ми показва е около 20 мм. или 2 см. височина ) и третия размер е дебелината на стената на гривната, тя трябва да бъде съобразена с чашката, но на тези амортесиори практикатам и показва че стената може да бъде не по малко от 5 мм. ( в някои случаи и до 10 мм, зависи от материала и как ще легне чашката) :D така и на 4 -те амортесиора го правиш...........ако искаш можеш да избираш дали муцуната му да бъде по намусена , а задницаа да е по висока, тогава предните гривни ги правиш с по малка височина.........т.е. напр. задните да са 20 мм.а предните - 10 мм.............Ако ги направиш по високи от макс. допустимото 20 мм. е много кофти , защото колата ти става много нестабилна и второто е че ще почне да се чупи окачването много бързо , защото му нарушаваш геометрията ...........и всички детайли ще седят под напрежение........ :icon_hmm: Има и друг начин за повдигана ,но съм го ползвал само на джипове,които са с м'кферсони......... това е на тампоните на м'кферсоите да сложиш подложки от яка гума твърда ,т.е. м/у тампоните и ботушите на купетода подложиш подложки.........там също не трябва да се прекалява с височината ,тъй като става нестабилна......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 14 Май 2007 Сподели Публикувано 14 Май 2007 Аз съм забелязал, че в долния край предните амортисьори завършват с една вилка, която може да се мести в определени граници по стъблото на амортисьора. Това със сигурност ще се отрази на височината на предницата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 15 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 15 Май 2007 Благодаря ви много! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanov Публикувано 15 Май 2007 Сподели Публикувано 15 Май 2007 Друже, може ли малко пояснение за тази вилка. Доколкото те разбрах височината на предницата може да се регулира? Хм, в сервиза нищо такова не са ми казвали като са ми сменяли амортисьорчетата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 Май 2007 Сподели Публикувано 15 Май 2007 Друже, може ли малко пояснение за тази вилка. Доколкото те разбрах височината на предницата може да се регулира? Хм, в сервиза нищо такова не са ми казвали като са ми сменяли амортисьорчетата.Да така е, на теория може и от там...само че на практика май няма да стане, тъй като на стеблото на амортесиора има лека вдлъбнатина, която служи да минава болта през вилката.......Въпросната вилка е това ,на което е закрепен амортесиора отгоре й , то отгоре е чугунен обръч срязан на едно място и има уши за въпросния болт ...........амортесиора влиза в обръча но си има фиксатор така че да не можеш да го обърнеш и не може по надолу да отиде...........но тъй като ти искаш да го вдигнеш , може и да стане, но тогава болта няма да влезе там, щото вдлъбннатината ще дойде на друго място , по нагоре и няма да пасне........някои амортесиори са без таз вдлъбнатина обаче ,което те устройва...........а от долната страна на вилката се захваща правия носач чрез тампон и болт, а през вилката минава и полуоската.............като го видиш , ще разбереш за какво ти говоря :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.