Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ivanov

Потребители
  • От него общо

    11
  • Регистрация

  • Беше тук

ivanov's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Малко уточнение след като току-що си я прибрах: на виско съединителя му е нямало абсолютно нищо, сменили са един фланец на който шлиците са от вътрешната страна и бяха превъртяли. Според инж. Филипов се касае за фабричен дефект на материала. Сега като я покарах веднага ми направи впечатление, че превключването на скоростите е още по-мазно от преди. Предполагам, че е имало луфт между мъжките и женските шлици през последните месеци и това е довело до изронването им. Ремонта излезе под 1000 лева. Както винаги съм напълно доволен от "Рубин", а аз съм бая претенциозен клиент, демек да прощават ако има нещо.
  2. Така, колата е почти готова, трябва да се сглоби тия дни. Оказа се, че проблема е тревиален. Бил в някаква турбина или виско съединител, различни хора го наричат нещото по двата начина. Въпросната джаджа седи преди скоростите. Та, тоз агрегат си имал живот, разправят средно около 150 хил. км. Май е вярно, защото мойта милата е на по-малко, но почти всичките са й градско и то софийско каране. Ако правилно си представям функцията му, то си мисля, че най-много трябва да се износва от седене на място на директна и познатото "тръгни-спри". Все съм се чудил защо някой ги гладам, по задръстванията изключват на N или P. Е, това е. Всичко си било нормално, лошото е само че нещо охладнях към колицата откак ме изостави позорно на светофара. А, дадоха ми полезен съвет. В такъв случай нямало какво да се дупиш да я буташ за кеф на пешеходците, можело на скорост с много газ да я попреместиш от платното.
  3. Много ти благодаря, Милен, за подробните разяснения. Не съм сигурен, като гледах тест-уреда, че въобще ставаше дума за някакъв авариен режим. Там просто се отчитаха обороти на двигателя, а няколко реда по-надолу обороти на скоростната кутия ( нула ). Идея си нямам тези обороти на първичен или вторичен вал се мерят, защото въобще не знам какви са тези валове, пълен лаик съм по темата. Това, което инж.Филипов предложи и аз приех е следното: 1-во: откачат полуоски и гледат дали всичко е наред, ако е така: 2-ро: свалят кутията и се разбира дали е скъсана онази прословута опашка, и ако НЕ Е така: 3-то: кутията я закарват в "Джемини" да й баят. Звучи разумно. Основно ме топли изказването на Филипов, че за него 100% е опашката. Как е стигнал до този извод, не знам, все пак аз бях за 10 мин. в сервиза, а те я ръчкотят колата от онзи ден. Виждам, че темата те интересува професионално, затова поемам ангажимент да докладвам подробно, какво е развитието.
  4. Милен, абсолютно прав си в разсъжденията си, комплименти. При инцидента, като погледнах таблото, видях пред очите си как се смени индикатора от първа на втора скорост. Затова написах, че си сменя скоростите. После обаче, в сервиза, дори при 1500-2000 оборота си светеха индикаторите D и 1, демек седи си на 1-ва (при отпусната спирачка, без товар). Вкарваш ме в много сложни разсъждения, а нямам съответната техническа грамотност. Между другото, въпросните индикатори като че ли изпреварват самото превключване. Поне при моята кола е било така винаги. Например ако подадеш газ на трета първо светва втора, а след секунда - две усещаш, че я връща. Или без газ по нанадолнище, обратното. Идеята ми е, че тия лампички май са свързани към компютъра, които управлява кутията. При това положение може ли да им се има доверие при тази ситуация? Пфу, няма какво да гадаем, скоро кутията ще бъде свалена и ще пиша каква е работата.
  5. 102 хиляди. Е, относително надеждни са. Има къде-къде по-тежки случай. Като се замислям с тази кола това ми е първия проблем.
  6. Хм, повече ме интересува да я оправят качествено. И без туй напоследък основно се кефуркам на CVT-автомата на Нисан.
  7. Така, сега се връщам от Рубин със страшни благословий на уста. Скъсана била опашката, която излиза от двигателя и влиза в скоростната кутия, там ми показаха една такава с диаметър към 2 см. и шлици по нея. Като се пусне тест на колата излиза, че скоростната кутия въобще не се върти от двигателя. Такъв номер било направило и някое Паджеро напоследък, защото при автоматика опашката било по-тънка от при ръчните скорости. Това с ремонта по предницата явно е просто едно от онези гадни съвпадения. Абе, каквото и да е - пълна срамота, язък за цялото пазене и подържане на милата кочинка, там някой жълтур да ходи да си направи ритуално харакири, дано. Благодаря за мненията и съдействието!
  8. Еднократно и окончателно, Любо (мерси за комплимента), щайгата я закарах вчера на пътна помощ в Рубин-чо и сега там нанка. Иво ми каза вчера следното след като я е прегледал: Като запалиш и включиш на D, нищо видимо не се върти. Тези полуоски вътре в скоростите да не са на някакви шлици? Може ли пък нещо да се е измъкнало? Скоростите не са давали никога никакви индикации за повреда, а с колата далеч не се познаваме от вчера. Вчера, след смяната на накрайника, предницата явно беше бая разкирикетена, защото имах проблеми с десните завой и като цяло колата трудно се управляваше. Това в реда на мисли за измъкването.
  9. Здравейте колеги, Вчера милия ми Галант беше в сервиз да му сменят дългия накрайник от лявата страна. След това трябвало реглаж, обаче стенда не работел и моя милост се подкара тържествено към Фулда-та. На един светофар при потегляне колицата отлепи 10 метра, чу се ПУК, мотора се изфорсира, кутията взе да си реди скоростите, обаче колата си седи на място все едно е на неутрална. На таблото всичко е ОК. Пали си, включва си P R N D. Няма никакво стържене или друг звук на D И R. От сервиза разправят, че полуоските и каретата си били на мястото, визуално нямало нищо. Много Ви моля да дадете съвети относно тази мистификация. P.S. Галанта е 2500 V6 типтроник 2000-та година.
  10. ivanov

    V6 лапа като змей

    Тези 11-15 на сто в София не на мен!!! Като нищо може в определен момент да ти е горял 20, не се притеснявай, в ред си е колата.С моя имам вече близо 70 хил. км. навъртяни и ще ти споделя, че рекорда ми е 16/100, в момента с климатроника включен нон стоп е към 18/100. Да се има в предвид, че карам със 100 октанов бензин и натискам кик даун-а два пъти в годината, да видя дали работи. Отначало се притеснявах и ходех да му правят диагностика и да му сменят филтрите, но не е от това.
  11. ivanov

    Okaчване на Галант 2.5 99г

    Друже, може ли малко пояснение за тази вилка. Доколкото те разбрах височината на предницата може да се регулира? Хм, в сервиза нищо такова не са ми казвали като са ми сменяли амортисьорчетата.
×
×
  • Създаване...