Премини към съдържание

Каризма


Petko_Andreev

Препоръчано мнение

Търся колеги от Бургас които разполагат с малко свободно време и Каризма 1.6 бензин/бензин-газ.Работата е там че от едно известно време колата ми ОТНОВО се мъчи да прекъсва в ниските обороти когато е на газ ,на бензин е почти неосезаемо.Омръзна ми да ходя при майстори "диагностици" .Ще се радвам ако някой сподели решение на подобен проблем.Кабели и свещи са здрави остава една от двете бобини да си е тръгнала според мен,та от там и

идеята ми някой който има същата кола с бобини да пробваме с една от неговите.Няма да се размине и без почерпка :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен има един такъв проблем, двигателя обаче ми е с делко и 1 бобина.В ниските обороти се получава едно придърпване, което се усеща повече на газ, докато на бензин почти не се усеща. Свещите са ми нови, кабелите оригинални, изглеждат здрави. Някой ако ми каже как да измеря бобината дали е здрава и какви трябва да са измерените стойности, дали може да се измери като е в делкото. Най-много се усеща, когат тръгна на първа скорост и подавам малко газ (около 1500-1800 оборота) да минавам по някви неравности примерно и почва да придърпва. В този случай като почне да придърпва, включвам на втора и карам без газ и не прави този проблем. Чудя се и аз от какво е, но нямам пари в момента да обикалям по сервизи да търся причината. Мисля, че го прави на моменти в зависимост от температурата на въздуха и на двигателя. Мисля си да не би нещо да иска да се почисти, може би дебитомер? Моля някой запознат с тези двигатели да изкаже мнение.

Редактирано от MusicMAN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Колеги и при мен наблюдавам подобно нещо колата 1.6, 90кс с 2 бобини. Някой пъти по-чувствително друг път не толкова. Когато я карам сутрин на късо разстояние, угася след 2-5 мин. отново я запаля и тръгна тогава много се усеща. Някой път ми е правила така в зависимост от газта. Преди зареждах само от ОМВ - мисля си съотношение пропан-бутан, защото като я смеся с друга газ на Газпром нещата се оправят. Свещите ми и кабелите са на 15 хил. може да се погледнат.

Но точно в този диапазон от 1400-1900 оборота има подобно "чудене", като се подаде повече газ дръпва и върви нормално.

Но след като и на бензин - по-слабо се усеща и на газ то е или е от тока или въздуха.

Чека свети, но той е от ГИ, интересното, е че когато ходих до морето през лятото както си вървеше на отиване по магистралата угасна там и на връщане беше угаснал. Като започнах да я карам на къси разстояния отново светна. Но разхода и работата на двигателя е нормална, 6-7 извънградско, при движение по инерция преди светофар по-високи обороти като спира намалят на 1000-950, на място като завия волана леко се вдигат.

Чистил съм преди тротъл боди-то без сваляне и пръсках дебитомера в началото на лятото, но без ефект.

Като цяло на е проблем да се кара и така /подобен проблем имах на газ с обикновена газова на др. кола и тогава врътнах кранчето за повече газ/, но ако може да се оправи защо не. Но за сега се въздържам от майстори, още чета и питам. Ако някой знае - алелуя и благодаря.

Редактирано от sviliv
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...