Премини към съдържание

Space Star 1.6 не пали


Препоръчано мнение

Колеги колата е 2003 1.6 4G18 е двигателя.Проблема е следния -върти пали върви без проблем,гасиш престоява известно време върти не пали,чека не свети.Проверих

Свещите и кабелите за тях не са в идеално състояние,но мисля че ако от тях ще прекъсва и по време на работа,а тя запалили роботи добре.От скоро е имам,взех я

от София и до Бургас ми даде разход 6,4л/100 газ направо не повярвах,още не съм изразходвал бутилката газ за да направя нов замер и този гаден проблем.Имам

леки подозрения за имобилайзера но не знам къде се намира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колата е 2003 1.6 4G18 е двигателя.Проблема е следния -върти пали върви без проблем,гасиш престоява извесно време върти непали,чека не свети.Проверих

Свещите и кабелите за тях не са в идеално състояние,но мисля че ако от тях ще прекъсва и по време на работа,а тя запалили роботи добре.От скоро е имам,взех я

от София и до Бургас ми даде разход 6,4л/100 газ направо не повярвах,още не съм изразходвал бутилката газ зада направя нов замер и този гаден проблем.Имам

леки подозрения за имобелайзера но незнам каде се намира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

разбирам от електроника тези дни ще се заема с нея.

-Добре е че разбираш от електроника, но според мен трябва първо да се зачете имобокса, и да се види какво става в него ,да не се получи така че да се опитваш да опра'вяш здрав контролер и в процеса на "отремонтирането" да дефектира окончателно и безвъзвратно!

-Да не би газовата система да ти прави въртели, тоест да не вкл.бензиновите инжектори в момент на палене(пали винаги на бензин) ако е газов инжекцион, а предполагам че е такъв....или друг някакъв въртел създаден от газовата???

На мен лично не ми се е случвало иммо на митсу. да умре или дефектира, понякога се е налагало да преобучавам ключове, но това се случва след брутална външна намеса. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

-Добре е че разбираш от електроника, но според мен трябва първо да се зачете имобокса, и да се види какво става в него ,да не се получи така че да се опитваш да опра'вяш здрав контролер и в процеса на "отремонтирането" да дефектира окончателно и безвъзвратно!

-Да не би газовата система да ти прави въртели, тоест да не вкл.бензиновите инжектори в момент на палене(пали винаги на бензин) ако е газов инжекцион, а предполагам че е такъв....или друг някакъв въртел създаден от газовата???

На мен лично не ми се е случвало иммо на митсу. да умре или дефектира, понякога се е налагало да преобучавам ключове, но това се случва след брутална външна намеса. :rolleyes:

Благодаря за съвета колега.Газовата уредба "лоренцо ланди" но не е инжекционна но е разработена за пълен инжекцион.Има три устро

йства кото едното отгаваря за инжекторите.Интересното на моя проблем е че когато запали колата работи безупречно.От както съм побликувал темата съм сменил

свещите и преизолирал кабелите и лулите ,и ми е на правила само двапъти номере,сутрин не пали,вечер след работа пали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Благодаря за отговора колега.Но дайте предложения ково да се прави.В AutoData пише "късо съединение,Имобилайзер проблем,Бордкомпютър проблем".Незнам къде се намира Бордкомютара?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...
  • преди 1 месец ...

Привет колега! Дали си успял да го оправиш тоя проблем?..И аз съм така

Не съм 4-месеца стоя в сервиз Мерцедес-Бургас.И нищо.Ти имаш ли решение на проблема!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте на всички.Колеги реших си проблема,след 10 месеца ходене по мъките(майстори),5 месеца в мерцедес-Бургас вкарваха кодове от Холандия,и какви ли не глупости.Заех се сам да си я правя.Проблема се оказа много прост-БОША(контакния кюч)прави номера (имитирах го с 4 релета)поставих всички устройства по местата си(много важно условие) и колата запали без проблем.Имобилайзера и компютъра не бяха човъркани от некадърници(по оригиналните доста се учеха).Затова много внимавайте какво пипат майсторите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте на всички.Колеги реших си проблема,след 10 месеца ходене по мъките(майстори),5 месеца в мерцедес-Бургас вкарваха кодове от Холандия,и какви ли не глупости.Заех се сам да си я правя.Проблема се оказа много прост-БОША(контакния кюч)прави номера (имитирах го с 4 релета)поставих всички устройства по местата си(много важно условие) и колата запали без проблем.Имобилайзера и компютъра не бяха човъркани от некадърници(по оригиналните доста се учеха).Затова много внимавайте какво пипат майсторите.

Здравей ,колега. От известно време и аз имам същия проблем, но не разбирам от електроника. Би ли ме насочил към кой сервиз или майстор да се обърна. И аз съм от Бургас. Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравей ,колега. От известно време и аз имам същия проблем, но не разбирам от електроника. Би ли ме насочил към кой сервиз или майстор да се обърна. И аз съм от Бургас. Благодаря!

Здравей!Непишеш каква е грешката.Ако е Р1610 това е имобилайзер ако е дизел се блокира ако е бензин сори.Трябва да спениш антената но в Бургас ненамерих сервиз или майстор който да го направи.Но първо прочети грешките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...