Премини към съдържание

Изхвърли водата


макс62

Препоръчано мнение

Интересното е ,че даже не ми мърда стрелката от стандартното за термостат на галан. Да ти кажа след доста каране на бусове ,камиони и не малко коли и мотори. Едва ли проблема е в мен. И да ти кажа около километър ми е прибирането до вкъщи от главен път .Та по този километър имам финални 100 м при 2,5 двигател на 2 или 3 с минимум 2 2,5 може и 3х оборота , след това ако е 2,0 двигател на първа или 2ра с2 до 3 , 3,5 оборота. След което следват 100 метра без товар и гасене. Зимата се прибирам с вериги. До сега не съм си кривил главата както и не съм смесвал течности а да не говорим ,че теч на антифриз не съм имал. Да не ти казвам ,че майстор не ми пипа колите защото ще му строша пръстите. Единствено преди години с първото биши само ДЖЕЯ ми е правил помпа на съединител. Не ми харесва някъв майстор да ми развива теории за глупости и за това предпочитам да си правя колите сам.Слава богу на това което знам ,учил съм и се интересувам съм се справял с машинните проблеми . Но такова ми е и образованието. Свързано изцяло с електроника и тежко машиностроене.

Поздрави :icon_bye:

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

А това с губенето на течност си е проблем при много галанти.

 

Няма да обсъждаме шофьорските си и технически умения. В този форум всички сме на висота :D

Става въпрос за цитираното мнения с което не съм съгласен и не само за Галантите. Не знам поне аз, автомобил с изправна охладителна система дори и каран на малките предавки с 2500 оборота да губи течност като системен проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз ти казах това започна да се получава след като започнах да се катеря . Отдавам го на това ,че нещо неще да се охлажда! При всички други модели се включват перките и няма такъв проблем. При галанта знаеш ,че няма рязко включване на охладителната перка .Там си е плавно . Но това е при мен и да ти кажа с изключение на първата ми 2,0 галант, която не се е катерила тук всички останали 4броя като сега си имам една 2,5 една 2,0 си изпаряват водата, защото няма течове. Но забележи това е само когото е смес охл. течност .Ако е само концентрат просто плава нивото.

И важно е да сме здрави другото минава и заминава. :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си измии радиатора от вътре на вън със силна водоструйка,когато можеш и пак ще кажеш има ли разлика. Вътрешното промиване,също няма да му се отрази зле да ти кажа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа видимо не е мръсен но ще пробвам! Е това не съм го правил. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.Ако е само концентрат просто плава нивото.

И важно е да сме здрави другото минава и заминава. :drinks:

 

Ти си пълен с изненади :D

Не знам да има кола която кара само с концентрат в радиатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво стана с колата на колегата пуснал темата, май беше я обявил за продажба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво стана с колата на колегата пуснал темата, май беше я обявил за продажба.

Ами колегата вече е продал Галанта .Даже имаше и темичка в която го беше обявил.

Ама вие си продължавайте с локумите тука ... :D :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колегата вече е продал Галанта .Даже имаше и темичка в която го беше обявил.

Ама вие си продължавайте с локумите тука ... :D :D :D

Яко :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колегата вече е продал Галанта .Даже имаше и темичка в която го беше обявил.

Ама вие си продължавайте с локумите тука ... :D :D :D

 

Продал, непродал.. да ходи където я е продал да си мие радиатора :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колегата вече е продал Галанта .Даже имаше и темичка в която го беше обявил.

Ама вие си продължавайте с локумите тука ... :D :D :D

Е тряба да има и майстори пекари! :drinks: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...