kkooccee Публикувано 23 юли 2014 Сподели Публикувано 23 юли 2014 Колеги, моля за предложения.Светва отвреме на време лампа за грешки в мотора. Качих си диагностичен софтуер ЕвоСкан и със стария кабел от Аудито успях да достъпна компютъра на колата. Грешката е P0135 Heated Oxygen Sensor Heater Circuit Bank 1 Sensor 1. Доколкото разбирам това е ламбда сондата. Проблем с автомобила не усещам, няма по-висок разход. Когато гледам в реално време стойностите на Oxygen sensor виждам, че варират от 0,1 до 0,8 V. А, на Oxigen sensor #2 варират от 0,6 до 0,8. МОже би, оборотите на празен ход, като че ли малко падат понякога.Какъв според вас е проблема? Моля помогнете!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 P0135 Heated Oxygen Sensor Heater Circuit Bank 1 Sensor 1. Доколкото разбирам това е ламбда сондата.-Да , по точно нагревател на сондата, верига на нагревателя на сондата(първа преди кат.). често срещан дефект е да прекъсва нагревателя при достигане на работната температура около 300-320 гр.С да прекъсне нагревателя, все пак и най добрите ламбда сонди си имат определен живот. Затова се водят консуматив до 100.000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkooccee Публикувано 24 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 24 юли 2014 (редакция) -Да , по точно нагревател на сондата, верига на нагревателя на сондата(първа преди кат.). често срещан дефект е да прекъсва нагревателя при достигане на работната температура около 300-320 гр.С да прекъсне нагревателя, все пак и най добрите ламбда сонди си имат определен живот. Затова се водят консуматив до 100.000 км.Да предприемам смяна на ламбда сондата ли? Каква да си взема, щото аз от дизел слязох преди два месеца и ... Това bank 1 sensor 1 тази, която се вижда като отвориш капака ли? Редактирано 24 юли 2014 от kkooccee Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
curna_zvezda Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 Да предприемам смяна на ламбда сондата ли? Каква да си взема, щото аз от дизел слязох преди два месеца и ... Това bank 1 sensor 1 тази, която се вижда като отвориш капака ли?Колега и аз сменях ламбда сонда, но ние (гледам колата е същата) имаме 2 броя. При мен беше дала фира (никакъв живот според диагностиката) втората сонда след катализатора. От личен опит не е гаранция 2-ра ръка като си вземеш, че ще работи дълго време, защото взех една, която изкара 1-2 седмици нормална работа и след това и тя предаде богу дух.Нови са доста пари, универсална (за около 100лв) монтирахме и много играеха оборотите и я върнахме. Изкочи една на 3 месеца и сега съм с нея и да чукна на дърво е ок. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
curna_zvezda Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 -Да , по точно нагревател на сондата, верига на нагревателя на сондата(първа преди кат.). често срещан дефект е да прекъсва нагревателя при достигане на работната температура около 300-320 гр.С да прекъсне нагревателя, все пак и най добрите ламбда сонди си имат определен живот. Затова се водят консуматив до 100.000 км.Искам да попитам за този нагревател на сондата повече инфо, защото наскоро ми генерира няколко пъти грешка с код: P0421 - Warm up catalyst deterioration Дали може да е същият проблем или нещо да е свързано? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 След бърза справка в други форуми P0421 значи че втория кислороден сензор (след катализатора) отчита че самия катализатор вече не си върши работа ...Някои хора са стигали до смяна на свещи, сензор и дори самия катализатор но това не е променило нищо ... трябва да се подходи внимателно без да се сменя нищо преди да е напълно сигурно от къде идва проблема. Самия нагревател се мери лесно ... с уреда (цифров!) търсиш съпротивление по малко от 20 ома (май беше някъде около 6) между две от крачетата на сензора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
curna_zvezda Публикувано 25 юли 2014 Сподели Публикувано 25 юли 2014 (редакция) След бърза справка в други форуми P0421 значи че втория кислороден сензор (след катализатора) отчита че самия катализатор вече не си върши работа ...Някои хора са стигали до смяна на свещи, сензор и дори самия катализатор но това не е променило нищо ... трябва да се подходи внимателно без да се сменя нищо преди да е напълно сигурно от къде идва проблема. Самия нагревател се мери лесно ... с уреда (цифров!) търсиш съпротивление по малко от 20 ома (май беше някъде около 6) между две от крачетата на сензора. gak благодаря ти колега ще проверя с моят майстор. Свещи според моят майстор не са, колата си върви нормално, не ми се е вдигнал разхода на гориво, даже е добър 6.54л/100км с климатик извънградско. Този кислореден сензор да не би да е ламбда сондата (точно втората след катализатора, която сменях)? btw сега за лятната почивка навъртях 2000км и не ми светна чека, а преди при всяко пътуване с колата с гориво по-малко от 1/4 в резервоара светваше след като загрее двигателя (поне 3-5 пъти ми го направи този номер). Тогава имах проблем с оборите на колата на празен ход и от Балкан стар диагностицираха нагар по дросела и не-правилно обучение на оборотите на автомобила, който те почистиха и обучеха компюръта отново и сега са ок оборотите. От тогава не ми е светил чека с тази грешка. Тази събота и неделя ходих на сватба в провинцията и пак светна на таблото и тези дни ще ходя да видим дали е същата грешка. Ако пак е P0421 обмислям за резонаторно гърне, което струва ~35лв и да тествам с него 1-2 пътувания извънградско, за да видя дали катализатора е проблеменият елемент в схемата, ако не генерира грешката. Редактирано 25 юли 2014 от curna_zvezda Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 29 юли 2014 Сподели Публикувано 29 юли 2014 Колеги, моля за предложения.Светва отвреме на време лампа за грешки в мотора. Качих си диагностичен софтуер ЕвоСкан и със стария кабел от Аудито успях да достъпна компютъра на колата. Грешката е P0135 Heated Oxygen Sensor Heater Circuit Bank 1 Sensor 1. Доколкото разбирам това е ламбда сондата. Проблем с автомобила не усещам, няма по-висок разход. Когато гледам в реално време стойностите на Oxygen sensor виждам, че варират от 0,1 до 0,8 V. А, на Oxigen sensor #2 варират от 0,6 до 0,8. МОже би, оборотите на празен ход, като че ли малко падат понякога.Какъв според вас е проблема? Моля помогнете!!!Колега имаш ли газов инжекцион? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paci123 Публикувано 3 август 2014 Сподели Публикувано 3 август 2014 здр, появи се ппроблем в моя спейс рънър . светна ми лампата за чека , как мога да разбера каква ми е грешката и евентуално как да я тествам без сервиз че наблизо са все измислени сервизи . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkooccee Публикувано 4 август 2014 Автор Сподели Публикувано 4 август 2014 Колега имаш ли газов инжекцион?Имам, да! Сложен преди два месеца в София ГАз - Вега компакт. Защо питаш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerev Публикувано 12 август 2014 Сподели Публикувано 12 август 2014 Здрасти колега, успя ли да установиш какъв е точно проблема? При мен излиза същата грешка понеже. "О2 сензор нагревател верига неправилно функциониране (ред 1 сензор 1)" - това е според единия компютър на който закачих колата.Според втория нямам грешка, но пък показанията на въпросната сонда играеха "ненормално" според техника който я замерваше. Да, имам газов инжекцион от няколко години, но пък до миналата седмица съм нямал крушка на чека, така че нямам никаква идея от кога може да е светнала. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.