Премини към съдържание

Проблем с хидравлика


Препоръчано мнение

Здравейте! При въртене на волана на пълен ляв и десен преди най-крайната точка се чува по-силно виене-може би престъргване - притрисане. Не губя течност! Проблема от хидравличната помпа ли е?! Лесно ли се сменя?!

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ехооооо! Всички компетентни ли са на море?! :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! При въртене на волана на пълен ляв и десен преди най-крайната точка се чува по-силно виене-може би престъргване - притрисане. Не губя течност! Проблема от хидравличната помпа ли е?! Лесно ли се сменя?!

Благодаря!

 

Колега,

аз го имах същият проблем преди време, налях някъква добавка (вече не помня каква) за хидравлика и едно 3-4 години нямам проблеми от тогава. Така че не бързай да сменяш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! При въртене на волана на пълен ляв и десен преди най-крайната точка се чува по-силно виене-може би престъргване - притрисане. Не губя течност! Проблема от хидравличната помпа ли е?! Лесно ли се сменя?!

Благодаря!

Нормално е ако усещаш само натоварване на хидравличната помпа, защото в крайно ляво и крайно дясно положение се запушват входните отвори на рейката и е нормално помпата да се натоварва. Ако чуваш металическо стържене - това вече не е нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ако се чува как се натоварва при въртене на волана около правата линия с леко въртене ляво-дясно, какво следва?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ако се чува как се натоварва при въртене на волана около правата линия с леко въртене ляво-дясно, какво следва?

 

С колегата явно имаме един и същи проблем, само, че при мен не се чува точно около правата линия, но се чува и усеща на волана при малко по-навит волан, но не е задължително да е до край. Някой няма ли конкретно решение на проблема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен абсолютно същият проблем ми го решиха днес. Оказа се разхлабен ремък на хидравликата. Към симптомите мога само да допълня 1-2 тихи просвирвания на ремъка за по 1 секунда веднага след запалване при студена кола и с леко подаване на газта. Иначе просвирването и притрисането на крайно ляво и дясно беше винаги налично и при загрята кола. Моята е дизел 2.0 в разкошно състояние, само този (единствен за сега) проблем много дразнеше защото ми се налага да въртя пълен волан когато си паркирам у дома.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен абсолютно същият проблем ми го решиха днес. Оказа се разхлабен ремък на хидравликата. Към симптомите мога само да допълня 1-2 тихи просвирвания на ремъка за по 1 секунда веднага след запалване при студена кола и с леко подаване на газта. Иначе просвирването и притрисането на крайно ляво и дясно беше винаги налично и при загрята кола. Моята е дизел 2.0 в разкошно състояние, само този (единствен за сега) проблем много дразнеше защото ми се налага да въртя пълен волан когато си паркирам у дома.

Едно към едно е и моя проблем. Лесно ли се натяга ремъка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...