scarlum Публикувано 19 юли 2014 Сподели Публикувано 19 юли 2014 Здравейте! При въртене на волана на пълен ляв и десен преди най-крайната точка се чува по-силно виене-може би престъргване - притрисане. Не губя течност! Проблема от хидравличната помпа ли е?! Лесно ли се сменя?!Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 20 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2014 Ехооооо! Всички компетентни ли са на море?! :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 20 юли 2014 Сподели Публикувано 20 юли 2014 Здравейте! При въртене на волана на пълен ляв и десен преди най-крайната точка се чува по-силно виене-може би престъргване - притрисане. Не губя течност! Проблема от хидравличната помпа ли е?! Лесно ли се сменя?!Благодаря! Колега,аз го имах същият проблем преди време, налях някъква добавка (вече не помня каква) за хидравлика и едно 3-4 години нямам проблеми от тогава. Така че не бързай да сменяш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 21 юли 2014 Сподели Публикувано 21 юли 2014 Здравейте! При въртене на волана на пълен ляв и десен преди най-крайната точка се чува по-силно виене-може би престъргване - притрисане. Не губя течност! Проблема от хидравличната помпа ли е?! Лесно ли се сменя?!Благодаря! Нормално е ако усещаш само натоварване на хидравличната помпа, защото в крайно ляво и крайно дясно положение се запушват входните отвори на рейката и е нормално помпата да се натоварва. Ако чуваш металическо стържене - това вече не е нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 юли 2014 Сподели Публикувано 21 юли 2014 А ако се чува как се натоварва при въртене на волана около правата линия с леко въртене ляво-дясно, какво следва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 21 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 21 юли 2014 А ако се чува как се натоварва при въртене на волана около правата линия с леко въртене ляво-дясно, какво следва? С колегата явно имаме един и същи проблем, само, че при мен не се чува точно около правата линия, но се чува и усеща на волана при малко по-навит волан, но не е задължително да е до край. Някой няма ли конкретно решение на проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sitio Публикувано 22 юли 2014 Сподели Публикувано 22 юли 2014 При мен абсолютно същият проблем ми го решиха днес. Оказа се разхлабен ремък на хидравликата. Към симптомите мога само да допълня 1-2 тихи просвирвания на ремъка за по 1 секунда веднага след запалване при студена кола и с леко подаване на газта. Иначе просвирването и притрисането на крайно ляво и дясно беше винаги налично и при загрята кола. Моята е дизел 2.0 в разкошно състояние, само този (единствен за сега) проблем много дразнеше защото ми се налага да въртя пълен волан когато си паркирам у дома. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 24 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 24 юли 2014 При мен абсолютно същият проблем ми го решиха днес. Оказа се разхлабен ремък на хидравликата. Към симптомите мога само да допълня 1-2 тихи просвирвания на ремъка за по 1 секунда веднага след запалване при студена кола и с леко подаване на газта. Иначе просвирването и притрисането на крайно ляво и дясно беше винаги налично и при загрята кола. Моята е дизел 2.0 в разкошно състояние, само този (единствен за сега) проблем много дразнеше защото ми се налага да въртя пълен волан когато си паркирам у дома.Едно към едно е и моя проблем. Лесно ли се натяга ремъка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.