onse Публикувано 30 юни 2014 Сподели Публикувано 30 юни 2014 Здравейте колеги! Галанта ми е ЕА5А 163к.с. и имам въпрос от какво може да е проблема, а той е следния - при студен двигател пали и работи на място без проблем, но след 10мин. на свободна (на всеки светофар в града) гасне! И така и на газ(без инжекцион) и на бензин! Ако можете да споделите от какво може да е ще съм благодарен! Мерси и лек ден на всички! П.С. колата е 97г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seyken Публикувано 30 юни 2014 Сподели Публикувано 30 юни 2014 Здравейте колеги! Галанта ми е ЕА5А 163к.с. и имам въпрос от какво може да е проблема, а той е следния - при студен двигател пали и работи на място без проблем, но след 10мин. на свободна (на всеки светофар в града) гасне! И така и на газ(без инжекцион) и на бензин! Ако можете да споделите от какво може да е ще съм благодарен! Мерси и лек ден на всички! П.С. колата е 97г. Колега, да е разкачван или сменян акумулатор скоро? Пробвай след като загрее колата да я оставиш на място, на празен ход и изключени всички възможни консуматори. Нека поработи така няколко минути(1-5)- оборотите ще се колебаят и постепенно ще се стабилизират. След това отново на място включваш последователно различни консуматори и оставяш да се адаптира. Ако тази процедура не свърши работа ще се търси проблем, но най-вероятно всичко ще се оправи. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onse Публикувано 30 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2014 Не е разкачан скоро, но ще пробвам след обед! Аз си мислех стъпково моторче! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vetov Публикувано 30 юни 2014 Сподели Публикувано 30 юни 2014 Не е разкачан скоро, но ще пробвам след обед! Аз си мислех стъпково моторче! Това е един от вариантите... Колега светвали ти check engine преди да угасне? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onse Публикувано 30 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2014 Той си свети постоянно(обикновена газова) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 30 юни 2014 Сподели Публикувано 30 юни 2014 Той си свети постоянно(обикновена газова) А когато колата работи на бензин, пак ли свети Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onse Публикувано 30 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2014 Не! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onse Публикувано 30 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2014 Има ли възможност да е от сдал багажа акумулатор? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vetov Публикувано 30 юни 2014 Сподели Публикувано 30 юни 2014 Има ли възможност да е от сдал багажа акумулатор?А Ако е акумулатора е заминал ще имаш проблем с паленето, но след като пали и работи не е това проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onse Публикувано 30 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2014 Между другото свалих ст. моторче почистих лекия нагар(ако може да се каже че имаше нагар и доколко съм го почистил) и го замерих 30ома между всичките пинчета(което от прочетеното значи че е наред) И пак нищо ново Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 юни 2014 Сподели Публикувано 30 юни 2014 Пусни му самодиагностика като дадеш на "късо" 1 и 4 пин на диагностичната букса. Буксата се намира над дясното коляно като седнеш на седалката. Трябва да клекнеш и да светнеш с нещо ако трябва, за да я видиш. Check-а трябва да започне да мига. Ако примигванията се повтарят монотонно, значи няма запомнена грешка. Би трябвало да е запомнила поне 1 код за грешка. Отчитането става с броене на миганията. Например код 26: две мигания на лампата през 0,5 сек., пауза 1 секунда и 6 мигания на лампата през 0,5 секунди. Това значи 26.Виж какво ще покаже и пиши резултата.Без OBD II кодове 11 и 39 или 59 са за приключил кислороден датчик, респ. преден и заден (ламбда сонда). Но може да е различно и мисля че е различно. Например 22, 23, 41, 55. Гърмяла ли ти е? Ако е така, пробвай с откачен дебитомер да видиш променя ли работата. Ако не променя, в нещо ще да е причината. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onse Публикувано 30 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2014 Мерси Анди ще пробвам и ще пиша резултата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 30 юни 2014 Сподели Публикувано 30 юни 2014 Колега,Гледам, че си от Пловдив. Свържи се с Milen_z от форума и ще си спестиш доста главоблъсканици Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 30 юни 2014 Сподели Публикувано 30 юни 2014 Изчисти си дроселовата клапа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skaliente Публикувано 2 август 2015 Сподели Публикувано 2 август 2015 (редакция) Днес имах сходен проблем. Когато си тръгнах от събора на Гела и се опитах да запаля Галанта доста въртях и не успях :( Останах крайно очуден понеже досега съм нямал абсолютно никави проблеми с паленето. След кратък размисъл реших, че е нещо свързано с имобилайзера, понеже преди около две седмици си загубих ключа с дистанционото за алармата и централното. Резервният ключ има някъква джаджа, която е свързано с него и до сега си карам колата без проблеми с него. По едно време ми се включи и алармата :( Колата я бях спрял на доста голям наклон и после почнах да се чудя дали не се е отекло маслото някъде и да не би да е нещо защитно заради това :( Пуснах я на неутрал леко на по равно и хоп взе та запали До тук добре, но след като я покарах двадесетина километра и ми загасна на едно кръстовище ама башшшш на средата ;( Шаххх Маттт запалих си спокойно и тръгнах, но след малко каране и няколко гаснения установих, че оборотите са крайно ниски. Отбих в страни и на паркинг я запалих без гас гасне, истина малко мотора запали и пак пушка, докато не загрее, оборотите играят супер страно ту си идат около 800, 900 ту паднат около 500, че и надолу докато не загасне ;( Закарах си я до вкъщи и легнах малко да почина, все пак три дни на събор съм бил :D След около два часа я запалих и ходих на тест драйвче до Хвойна като постояно я спирах да видя как се държи оборотомера, при което установих, че уборотите си подържат около 500, 600 и двигателят работи супер странно. Във вторник вечерта трябва да заминавам за Бургас, а ме е страх да я карам така. Някой сблъсквал ли се е с нещо подобно и съвет какво да гледам ? Колата е V6 2000г. с ГИ, когато сменям между газ и бензин не се променят нещата. П.П.В краен случай ще звъня на бат Милен ако има време да скокна той да я погледне, но си мисля, че е нещо дребно. Забравих да спомена, че и бях свалил предната бронята да я лепя, а горе доста обилен дъжд се изля. Редактирано 2 август 2015 от skaliente Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 август 2015 Сподели Публикувано 5 август 2015 Провери датчика на разпределителния вал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skaliente Публикувано 5 август 2015 Сподели Публикувано 5 август 2015 Смених въздушния филтър и сега е по-добре. Беше мега зле, сега уборорите са почти нормални падат макс на 750, а в повечето от времето са си нормални. Странното е, че сега рядко, но скачат към 1000. Абе чудна работа, като се прибера ще я откарам на бат Милен да я види, няма кво да я мисля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.