Премини към съдържание

Едно въпросче за проблем с оборотите


onse

Препоръчано мнение

Здравейте колеги! Галанта ми е ЕА5А 163к.с. и имам въпрос от какво може да е проблема, а той е следния - при студен двигател пали и работи на място без проблем, но след 10мин. на свободна (на всеки светофар в града) гасне! И така и на газ(без инжекцион) и на бензин! Ако можете да споделите от какво може да е ще съм благодарен! Мерси и лек ден на всички!

 

П.С. колата е 97г. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Галанта ми е ЕА5А 163к.с. и имам въпрос от какво може да е проблема, а той е следния - при студен двигател пали и работи на място без проблем, но след 10мин. на свободна (на всеки светофар в града) гасне! И така и на газ(без инжекцион) и на бензин! Ако можете да споделите от какво може да е ще съм благодарен! Мерси и лек ден на всички!

 

П.С. колата е 97г. :)

 

Колега, да е разкачван или сменян акумулатор скоро? Пробвай след като загрее колата да я оставиш на място, на празен ход и изключени всички възможни консуматори. Нека поработи така няколко минути(1-5)- оборотите ще се колебаят и постепенно ще се стабилизират. След това отново на място включваш последователно различни консуматори и оставяш да се адаптира. Ако тази процедура не свърши работа ще се търси проблем, но най-вероятно всичко ще се оправи. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е разкачан скоро, но ще пробвам след обед! Аз си мислех стъпково моторче! Това е един от вариантите...

 

Колега светвали ти check engine преди да угасне?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има ли възможност да е от сдал багажа акумулатор?

А

 

 

Ако е акумулатора е заминал ще имаш проблем с паленето, но след като пали и работи не е това проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото свалих ст. моторче почистих лекия нагар(ако може да се каже че имаше нагар и доколко съм го почистил) и го замерих 30ома между всичките пинчета(което от прочетеното значи че е наред) И пак нищо ново :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пусни му самодиагностика като дадеш на "късо" 1 и 4 пин на диагностичната букса. Буксата се намира над дясното коляно като седнеш на седалката. Трябва да клекнеш и да светнеш с нещо ако трябва, за да я видиш. Check-а трябва да започне да мига. Ако примигванията се повтарят монотонно, значи няма запомнена грешка. Би трябвало да е запомнила поне 1 код за грешка. Отчитането става с броене на миганията.

Например код 26: две мигания на лампата през 0,5 сек., пауза 1 секунда и 6 мигания на лампата през 0,5 секунди. Това значи 26.

Виж какво ще покаже и пиши резултата.

Без OBD II кодове 11 и 39 или 59 са за приключил кислороден датчик, респ. преден и заден (ламбда сонда). Но може да е различно и мисля че е различно. Например 22, 23, 41, 55.

Гърмяла ли ти е? Ако е така, пробвай с откачен дебитомер да видиш променя ли работата. Ако не променя, в нещо ще да е причината.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

Гледам, че си от Пловдив. Свържи се с Milen_z от форума и ще си спестиш доста главоблъсканици :callgsm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Днес имах сходен проблем. Когато си тръгнах от събора на Гела и се опитах да запаля Галанта доста въртях и не успях :( Останах крайно очуден понеже досега съм нямал абсолютно никави проблеми с паленето. След кратък размисъл реших, че е нещо свързано с имобилайзера, понеже преди около две седмици си загубих ключа с дистанционото за алармата и централното. Резервният ключ има някъква джаджа, която е свързано с него и до сега си карам колата без проблеми с него. По едно време ми се включи и алармата :( Колата я бях спрял на доста голям наклон и после почнах да се чудя дали не се е отекло маслото някъде и да не би да е нещо защитно заради това :( Пуснах я на неутрал леко на по равно и хоп взе та запали :) До тук добре, но след като я покарах двадесетина километра и ми загасна на едно кръстовище ама башшшш на средата ;( Шаххх Маттт запалих си спокойно и тръгнах, но след малко каране и няколко гаснения установих, че оборотите са крайно ниски. Отбих в страни и на паркинг я запалих без гас гасне, истина малко мотора запали и пак пушка, докато не загрее, оборотите играят супер страно ту си идат около 800, 900 ту паднат около 500, че и надолу докато не загасне ;( Закарах си я до вкъщи и легнах малко да почина, все пак три дни на събор съм бил :D След около два часа я запалих и ходих на тест драйвче до Хвойна като постояно я спирах да видя как се държи оборотомера, при което установих, че уборотите си подържат около 500, 600 и двигателят работи супер странно. Във вторник вечерта трябва да заминавам за Бургас, а ме е страх да я карам така. Някой сблъсквал ли се е с нещо подобно и съвет какво да гледам ? Колата е V6 2000г. с ГИ, когато сменям между газ и бензин не се променят нещата.

 

П.П.

В краен случай ще звъня на бат Милен ако има време да скокна той да я погледне, но си мисля, че е нещо дребно. Забравих да спомена, че и бях свалил предната бронята да я лепя, а горе доста обилен дъжд се изля.

Редактирано от skaliente
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смених въздушния филтър и сега е по-добре. Беше мега зле, сега уборорите са почти нормални падат макс на 750, а в повечето от времето са си нормални. Странното е, че сега рядко, но скачат към 1000. Абе чудна работа, като се прибера ще я откарам на бат Милен да я види, няма кво да я мисля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...