Премини към съдържание

Проблем с люк /шибедах/


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, покрай дъждовете установих, че люкът на колата не уплътнява добре в двата задни края. Гледах в нета ипътване за експлоатация на модела и там са показани 3 болта, които да се развият и да се намести/напасне уплътнението.

Има ли смисъл от такава процедура или да пробвам нещо друго?

http://i1172.photobucket.com/albums/r578/chasovnik/2014-05-08174400_zps96cbc11a.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нa моятa имaх 4 болтa. Двa във всеки крaй, достъпни от купето. С нaкрaйник PZ2 или подходящa кръстaтa отверкa се рaзвивaт леко и се нaмествa стъклото зaедно с уплутнението. Ушите нa шибидaхa през които минaвaт болтовете сa елипсовидни и позволявaт реглaж.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

развих болтчетата и вдигнах максимално нагоре люка/стъклото и пак като, че ли малко е 'на ръба". според мен 2-та водача не повдигат до край шасито на шибидаха.

поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

развих болтчетата и вдигнах максимално нагоре люка/стъклото и пак като, че ли малко е 'на ръба". според мен 2-та водача не повдигат до край шасито на шибидаха.

поздрави.

Ако решиш проблема би ли описал как,че ми е важно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

със силикон не знам, зо за зимата се замислям да е "с трупче"

до колегата Иво Ленков - какво се получи в крайна сметка: задната част на люка се повдигна и прилепна по-плътно от колкото е на снимката. остана обаче този лек ръб, който се вижда, но при скорост 100 км/ч не се чуват свистенета както преди манипулацията.

има 2 плъзгача, които повдигат самата шина на люка и предполагам, че те не се прибират до край. DJ-я да не се бъзика за силикона ами да каже с какво може да се "опънат". при мерцедес-а имаше едно S-о Джелязо-шестограм и можеше ръчно да се прибира ако нещо запецне.

поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

със силикон не знам, зо за зимата се замислям да е "с трупче"

до колегата Иво Ленков - какво се получи в крайна сметка: задната част на люка се повдигна и прилепна по-плътно от колкото е на снимката. остана обаче този лек ръб, който се вижда, но при скорост 100 км/ч не се чуват свистенета както преди манипулацията.

има 2 плъзгача, които повдигат самата шина на люка и предполагам, че те не се прибират до край. DJ-я да не се бъзика за силикона ами да каже с какво може да се "опънат". при мерцедес-а имаше едно S-о Джелязо-шестограм и можеше ръчно да се прибира ако нещо запецне.

поздрави!

.......ами.........нямам под ръка някой с такъв люк, а не ми се разглобява моя,че нали трябва снимки да се правят,че само по описание нищо няма да се разбере........ако иска Иво да дойде да му го оправим ,тогава ще снимам и ще има и снимки.....

То и при теб имаш опция ръчно да се прибере ако нещо стане, но е малко по сложно ,тъй като се сваля платфона и под него имаш глава за ключ, мисля 17-ка беше...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........със силикона бре......... :D

Ще мина да ти монтирам един силикон на тебе,ама на гърдите,само ще уточним колко кубика да е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще мина да ти монтирам един силикон на тебе,ама на гърдите,само ще уточним колко кубика да е.

:lol: :P .......е ти мина, ма нищо не спомена.......... :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

в крайна сметка отново леко пропадна да го е....

май,септември месец ще го "зазимявам".

що се отнася до силикона най-добре според мен е по 300 кубика от двете страни.

поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

в крайна сметка отново леко пропадна да го е....

май,септември месец ще го "зазимявам".

що се отнася до силикона най-добре според мен е по 300 кубика от двете страни.

поздрави!

дойде Септемви и оооо чудо. намерих едно ръководство за ремонт на паджери и там е описано как се "обучава" шибидаха. след 1-2 проби не можах да повярвам,че се оправи.

процедурата е следната: от затворено положение започвате да го отваряте, като спирате за 3 секинди през няколко сантиметра и така до пълно отваряне. след това с едно натискане затваряте.

поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Това е правилния начин работи безотказно.ако не се намести при първия опит при втория със сигурност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

въпреки изкопаната тема от архива да споделя: след обучението на голямото стъкло досега не ми е правило проблеми, адинственото което не ме кефи е, ч е няма функция като на мерцедес от отворен люк да се прибере в положение само задно отваряне с едно докосване на бутона и обратно, но все пак сме с мицубиши :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

въпреки изкопаната тема от архива да споделя: след обучението на голямото стъкло досега не ми е правило проблеми, адинственото което не ме кефи е, ч е няма функция като на мерцедес от отворен люк да се прибере в положение само задно отваряне с едно докосване на бутона и обратно, но все пак сме с мицубиши :)

Лансер след 2008 г. е така ,с едно докосване.Така че да не използваме"но все пак сме митсубиши".А за мерцедес колко може да се говори,че даже и бая вицове ,ама айде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

Повдигам тази прашасала тема, защото днес отново имах екшън с проклетия люк. Вчера си работеше без проблем, но днес го отварям и се чува един стържещ звук, а самият люк се отвори до края и отказа да се върне/затвори. Изключих двигателя, но моторчето си чаткаше докато не му извадих бушончето.

След сваляне на кората на тавана с 1000 зора го затворих на ръка - отнема около 2.30 часа монтаж-демонтаж. Леко се прецака и резбата на аварийното затваряне :(

установих, че му се е развил един болт, който придържа зъбното колело на мотора към червяка и оттам този шум.

питането ми е ако сложа бушона дали ще тръгне да се саморегулира или ще си работи нормално?

Поздрави!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Повдигам тази прашасала тема, защото днес отново имах екшън с проклетия люк. Вчера си работеше без проблем, но днес го отварям и се чува един стържещ звук, а самият люк се отвори до края и отказа да се върне/затвори. Изключих двигателя, но моторчето си чаткаше докато не му извадих бушончето.

След сваляне на кората на тавана с 1000 зора го затворих на ръка - отнема около 2.30 часа монтаж-демонтаж. Леко се прецака и резбата на аварийното затваряне :(

установих, че му се е развил един болт, който придържа зъбното колело на мотора към червяка и оттам този шум.

питането ми е ако сложа бушона дали ще тръгне да се саморегулира или ще си работи нормално?

Поздрави!!!!

.....това е редовен номер на тези люкове, не може да се саморегулира, иска си обучение....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....това е редовен номер на тези люкове, не може да се саморегулира, иска си обучение....

DJ Тумби въпросът е да слагам ли бушона или да почакам до пролетта, че днес сутринта не ми беше много комфортно да обикалям с отворен люк?

След като съм го прибрал дали ще работи нормално в смисъл да не запецне пак някъде по средата? В крайна сметка мисля да мина покрай теб по нататък и да пробваме на място какво ще го правим. :)

Поздрави!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ Тумби въпросът е да слагам ли бушона или да почакам до пролетта, че днес сутринта не ми беше много комфортно да обикалям с отворен люк?

След като съм го прибрал дали ще работи нормално в смисъл да не запецне пак някъде по средата? В крайна сметка мисля да мина покрай теб по нататък и да пробваме на място какво ще го правим. :)

Поздрави!!!

.....мисля че няма да тръгне ,защото е в крайно положение и сензора в този случай работи и ще отчете че е там .....но ако искаш да си сигурен, не слагай бушона,карай го така.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Здравйете съфорумници, днес след няколо месеца и хубаво вече време се престраших да сложа бушона и какво установих: машинката работи, но само леко помръдва люкът, кто натисна за отваряне се дърпа едва забележима назад-обратното по същият начин. Въпросът ми е да ли самата машинка е с накакъв лимит или е безконечна и след някаакво по-високо напрежение да си спира сама? Въпрос две: ако е лимитиран ще трябва ли пак да разглобявам/свалям тавана за да в сваля и върна е крайно положение -затворен люк?

Поздрави и весел празник!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравйете съфорумници, днес след няколо месеца и хубаво вече време се престраших да сложа бушона и какво установих: машинката работи, но само леко помръдва люкът, кто натисна за отваряне се дърпа едва забележима назад-обратното по същият начин. Въпросът ми е да ли самата машинка е с накакъв лимит или е безконечна и след някаакво по-високо напрежение да си спира сама? Въпрос две: ако е лимитиран ще трябва ли пак да разглобявам/свалям тавана за да в сваля и върна е крайно положение -затворен люк?

Поздрави и весел празник!

Май без разглобяване няма да мине. 13cf593a0bcef55b95e12bc40e07bab6.jpg

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...