chasovnik Публикувано 8 Май 2014 Сподели Публикувано 8 Май 2014 Здравейте колеги, покрай дъждовете установих, че люкът на колата не уплътнява добре в двата задни края. Гледах в нета ипътване за експлоатация на модела и там са показани 3 болта, които да се развият и да се намести/напасне уплътнението.Има ли смисъл от такава процедура или да пробвам нещо друго?http://i1172.photobucket.com/albums/r578/chasovnik/2014-05-08174400_zps96cbc11a.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 8 Май 2014 Сподели Публикувано 8 Май 2014 Нa моятa имaх 4 болтa. Двa във всеки крaй, достъпни от купето. С нaкрaйник PZ2 или подходящa кръстaтa отверкa се рaзвивaт леко и се нaмествa стъклото зaедно с уплутнението. Ушите нa шибидaхa през които минaвaт болтовете сa елипсовидни и позволявaт реглaж. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 11 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 11 Май 2014 развих болтчетата и вдигнах максимално нагоре люка/стъклото и пак като, че ли малко е 'на ръба". според мен 2-та водача не повдигат до край шасито на шибидаха.поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 11 Май 2014 Сподели Публикувано 11 Май 2014 развих болтчетата и вдигнах максимално нагоре люка/стъклото и пак като, че ли малко е 'на ръба". според мен 2-та водача не повдигат до край шасито на шибидаха.поздрави.Ако решиш проблема би ли описал как,че ми е важно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 Май 2014 Сподели Публикувано 11 Май 2014 Ако решиш проблема би ли описал как,че ми е важно.........със силикона бре......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 12 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 12 Май 2014 със силикон не знам, зо за зимата се замислям да е "с трупче" до колегата Иво Ленков - какво се получи в крайна сметка: задната част на люка се повдигна и прилепна по-плътно от колкото е на снимката. остана обаче този лек ръб, който се вижда, но при скорост 100 км/ч не се чуват свистенета както преди манипулацията. има 2 плъзгача, които повдигат самата шина на люка и предполагам, че те не се прибират до край. DJ-я да не се бъзика за силикона ами да каже с какво може да се "опънат". при мерцедес-а имаше едно S-о Джелязо-шестограм и можеше ръчно да се прибира ако нещо запецне.поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 Май 2014 Сподели Публикувано 12 Май 2014 със силикон не знам, зо за зимата се замислям да е "с трупче" до колегата Иво Ленков - какво се получи в крайна сметка: задната част на люка се повдигна и прилепна по-плътно от колкото е на снимката. остана обаче този лек ръб, който се вижда, но при скорост 100 км/ч не се чуват свистенета както преди манипулацията. има 2 плъзгача, които повдигат самата шина на люка и предполагам, че те не се прибират до край. DJ-я да не се бъзика за силикона ами да каже с какво може да се "опънат". при мерцедес-а имаше едно S-о Джелязо-шестограм и можеше ръчно да се прибира ако нещо запецне.поздрави!.......ами.........нямам под ръка някой с такъв люк, а не ми се разглобява моя,че нали трябва снимки да се правят,че само по описание нищо няма да се разбере........ако иска Иво да дойде да му го оправим ,тогава ще снимам и ще има и снимки.....То и при теб имаш опция ръчно да се прибере ако нещо стане, но е малко по сложно ,тъй като се сваля платфона и под него имаш глава за ключ, мисля 17-ка беше........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 12 Май 2014 Сподели Публикувано 12 Май 2014 ........със силикона бре......... :DЩе мина да ти монтирам един силикон на тебе,ама на гърдите,само ще уточним колко кубика да е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 Май 2014 Сподели Публикувано 12 Май 2014 Ще мина да ти монтирам един силикон на тебе,ама на гърдите,само ще уточним колко кубика да е. :lol: :P .......е ти мина, ма нищо не спомена.......... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klarona Публикувано 23 Май 2014 Сподели Публикувано 23 Май 2014 Това със силикона е голяма простотия Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 24 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 24 Май 2014 в крайна сметка отново леко пропадна да го е....май,септември месец ще го "зазимявам".що се отнася до силикона най-добре според мен е по 300 кубика от двете страни.поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 22 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2014 в крайна сметка отново леко пропадна да го е....май,септември месец ще го "зазимявам".що се отнася до силикона най-добре според мен е по 300 кубика от двете страни.поздрави!дойде Септемви и оооо чудо. намерих едно ръководство за ремонт на паджери и там е описано как се "обучава" шибидаха. след 1-2 проби не можах да повярвам,че се оправи.процедурата е следната: от затворено положение започвате да го отваряте, като спирате за 3 секинди през няколко сантиметра и така до пълно отваряне. след това с едно натискане затваряте.поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valeri.b Публикувано 22 ноември 2015 Сподели Публикувано 22 ноември 2015 Това е правилния начин работи безотказно.ако не се намести при първия опит при втория със сигурност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 22 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 22 ноември 2015 въпреки изкопаната тема от архива да споделя: след обучението на голямото стъкло досега не ми е правило проблеми, адинственото което не ме кефи е, ч е няма функция като на мерцедес от отворен люк да се прибере в положение само задно отваряне с едно докосване на бутона и обратно, но все пак сме с мицубиши Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 23 ноември 2015 Сподели Публикувано 23 ноември 2015 въпреки изкопаната тема от архива да споделя: след обучението на голямото стъкло досега не ми е правило проблеми, адинственото което не ме кефи е, ч е няма функция като на мерцедес от отворен люк да се прибере в положение само задно отваряне с едно докосване на бутона и обратно, но все пак сме с мицубиши Лансер след 2008 г. е така ,с едно докосване.Така че да не използваме"но все пак сме митсубиши".А за мерцедес колко може да се говори,че даже и бая вицове ,ама айде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 20 януари 2019 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2019 Повдигам тази прашасала тема, защото днес отново имах екшън с проклетия люк. Вчера си работеше без проблем, но днес го отварям и се чува един стържещ звук, а самият люк се отвори до края и отказа да се върне/затвори. Изключих двигателя, но моторчето си чаткаше докато не му извадих бушончето.След сваляне на кората на тавана с 1000 зора го затворих на ръка - отнема около 2.30 часа монтаж-демонтаж. Леко се прецака и резбата на аварийното затваряне :(установих, че му се е развил един болт, който придържа зъбното колело на мотора към червяка и оттам този шум.питането ми е ако сложа бушона дали ще тръгне да се саморегулира или ще си работи нормално?Поздрави!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 януари 2019 Сподели Публикувано 20 януари 2019 Повдигам тази прашасала тема, защото днес отново имах екшън с проклетия люк. Вчера си работеше без проблем, но днес го отварям и се чува един стържещ звук, а самият люк се отвори до края и отказа да се върне/затвори. Изключих двигателя, но моторчето си чаткаше докато не му извадих бушончето.След сваляне на кората на тавана с 1000 зора го затворих на ръка - отнема около 2.30 часа монтаж-демонтаж. Леко се прецака и резбата на аварийното затваряне :(установих, че му се е развил един болт, който придържа зъбното колело на мотора към червяка и оттам този шум.питането ми е ако сложа бушона дали ще тръгне да се саморегулира или ще си работи нормално?Поздрави!!!!.....това е редовен номер на тези люкове, не може да се саморегулира, иска си обучение.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 20 януари 2019 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2019 .....това е редовен номер на тези люкове, не може да се саморегулира, иска си обучение....DJ Тумби въпросът е да слагам ли бушона или да почакам до пролетта, че днес сутринта не ми беше много комфортно да обикалям с отворен люк? След като съм го прибрал дали ще работи нормално в смисъл да не запецне пак някъде по средата? В крайна сметка мисля да мина покрай теб по нататък и да пробваме на място какво ще го правим. Поздрави!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 януари 2019 Сподели Публикувано 20 януари 2019 DJ Тумби въпросът е да слагам ли бушона или да почакам до пролетта, че днес сутринта не ми беше много комфортно да обикалям с отворен люк? След като съм го прибрал дали ще работи нормално в смисъл да не запецне пак някъде по средата? В крайна сметка мисля да мина покрай теб по нататък и да пробваме на място какво ще го правим. Поздрави!!!.....мисля че няма да тръгне ,защото е в крайно положение и сензора в този случай работи и ще отчете че е там .....но ако искаш да си сигурен, не слагай бушона,карай го така..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 28 април 2019 Автор Сподели Публикувано 28 април 2019 Здравйете съфорумници, днес след няколо месеца и хубаво вече време се престраших да сложа бушона и какво установих: машинката работи, но само леко помръдва люкът, кто натисна за отваряне се дърпа едва забележима назад-обратното по същият начин. Въпросът ми е да ли самата машинка е с накакъв лимит или е безконечна и след някаакво по-високо напрежение да си спира сама? Въпрос две: ако е лимитиран ще трябва ли пак да разглобявам/свалям тавана за да в сваля и върна е крайно положение -затворен люк? Поздрави и весел празник! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 30 април 2019 Сподели Публикувано 30 април 2019 Здравйете съфорумници, днес след няколо месеца и хубаво вече време се престраших да сложа бушона и какво установих: машинката работи, но само леко помръдва люкът, кто натисна за отваряне се дърпа едва забележима назад-обратното по същият начин. Въпросът ми е да ли самата машинка е с накакъв лимит или е безконечна и след някаакво по-високо напрежение да си спира сама? Въпрос две: ако е лимитиран ще трябва ли пак да разглобявам/свалям тавана за да в сваля и върна е крайно положение -затворен люк? Поздрави и весел празник!Май без разглобяване няма да мине. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 30 април 2019 Сподели Публикувано 30 април 2019 Ток не повече от 7А. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.