apolon.1968 Публикувано 28 април 2014 Сподели Публикувано 28 април 2014 Присветва ми лампата за маслото оранжевата на свободни обороти,като ги вдигна несвети,откъде да вдигна оборотите,от делкото като ги вдигна следмалко си ги коригира,има една електроника на дросела отзад незнам за какво е ,с две винтчета на кучето........Несъм я пипал ,засега ги вдигнах от винта който ограничава жилата . Маслото е ново 15-40,.Кара се на метан,може и от редуктора.Откъде е най-правилно.Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 28 април 2014 Сподели Публикувано 28 април 2014 Какви обороти държи в момента на празен ход ? Да не би нивото на маслото да е ниско , колко литра наляхте ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 29 април 2014 Сподели Публикувано 29 април 2014 -на бензин и на метан ли държи ниски обороти?, Ако е само на метан значи проблема идва от метановата система. тогава не човъркай по колата ами оправи метановата!Ако и на бензин са ниски, и по точно КОЛКО са?....значи ще трябва да се направи профилактика и настройки на дросел клапа и т.н....- всмукателен тракт, управление празен !ход! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apolon.1968 Публикувано 30 април 2014 Автор Сподели Публикувано 30 април 2014 Маслото е на горна граница на пръчката,4.7 литра,оборотите на метан и бензин са едни и същи,550 когато колата е на директ и спирачка,иначе на свободен ход около 1000.Нещо ме навежда мисълта че датчика за маслото или е запушен или е за кофата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 април 2014 Сподели Публикувано 30 април 2014 Маслото е на горна граница на пръчката,4.7 литра,оборотите на метан и бензин са едни и същи,550 когато колата е на директ и спирачка,иначе на свободен ход около 1000.Нещо ме навежда мисълта че датчика за маслото или е запушен или е за кофата.........от тук следват два проблема......единия е ,че имаш проблем с празния ход или по скоро с стъпковия мотор,който управлява пр. ход........и втория, може да има проблем с маслената помпа, датчика,или нещо друго, ако лампата за маслото продължава да свети когато мотора работи на 1000 об./мин...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 1 Май 2014 Сподели Публикувано 1 Май 2014 Аз по принцип не карам автоматик но обороти от 550 не са ли много ниски ? При тези обороти свети ли лампата ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apolon.1968 Публикувано 29 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 29 юни 2014 За да неотврям друга тема ,искам да питам.Паджерото вече е с газов инжекцион,но мисля че много гори 24 градско 18 извънградско.Като на магистрала го карам 140-150.Някой с газова да сподели нормален разход ли е това?И предварението регулира ли се заштото го гледах със стробоскоп,нагласих го на 5 гр ,едвам вървеше и харчеше двойно.Четох че имало някаква букса която трябва да се даде на маса за да се избегнат постоянните корекции на компа,ама неми стана ясно как и къде .Ако някой занае нека каже,и дали ще има ефект за разхода.Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 юни 2014 Сподели Публикувано 29 юни 2014 За да неотврям друга тема ,искам да питам.Паджерото вече е с газов инжекцион,но мисля че много гори 24 градско 18 извънградско.Като на магистрала го карам 140-150.Някой с газова да сподели нормален разход ли е това?И предварението регулира ли се заштото го гледах със стробоскоп,нагласих го на 5 гр ,едвам вървеше и харчеше двойно.Четох че имало някаква букса която трябва да се даде на маса за да се избегнат постоянните корекции на компа,ама неми стана ясно как и къде .Ако някой занае нека каже,и дали ще има ефект за разхода.Благодаря........първо не каза за проблема с лампата на маслото, и с проблема с пр. ход.........Другото е -как го нагласи на 5 гр. ? Чрез завъртане на делкото ли? така няма да постигнеш нищо .....буксата е зад мотора , на диафрагмата ,там където седят ел. инсталацията,тръбите, сервото и т.н.........на самия контур на ел. инсталацията , една кафява букса с един пин.......обикновенно фабрично е изолирана с изолирбанд ,тя се дава на маса и ЕКУ-то спира да прави динамични корекции на аванса.........само не разбирам какво целиш с това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apolon.1968 Публикувано 30 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2014 Проблема с лампата се оказа клеясал датчик,проблема с оборотите седи и след чистене на моторчето.Искам да наглася правилното предварение,в момента дава 20 градуса и върви като откачено.Разхода на газ ми се вижда много,свещи сменени,филтри ,кабели всичко важно за газта,ефект 0.Пали от раз но когато е студен тресе много до изгасване и се налага да го паля няколко пъти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.