Премини към съдържание

apolon.1968

Потребители
  • От него общо

    17
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

apolon.1968's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Супер,а тази система с водата,къде се намира,можеби малките тръби който минават под дроселовата клапа??.Както бях написал в началото,този проблем се появи след изчистването на стъпковото моторче,което е още едно потвърждение на тезата КОГАТО РАБОТИ,НЕ ГО ПИПАЙ , :icon_censored: ,затова ме човърка дали да купя моторче,вътре има два лагера който са разбити имат голям луфт,можеби след изчистването е станал още по-голям,и оста бие,дали да потърся и да ги сменя :icon_rock: както казах всичко стана след почистването.???
  2. Благодаря ще измеря,ама защо когато е студен,неработи а загрял няма проблеми????Ако е от ЕКУ то според мен или работи или неработи :icon_blush:
  3. Такаааа,премерих бубините 29,4 и 29,6,проблема остава.Снастъпването на по-студените сутрини се задълбочава,което ме навежда на мисълта,дали няма някой температурен датчик ,който да контролира това моторче,и кой от четирите е.А и някой ако може да ме посъвтва какъв крик да си взема че се оказа че предишния собственник е сложил от някакво пежо и нестава.Благодаря.
  4. Много благодаря,ще пиша за резултата. :icon_clap:
  5. Благодаря,а как може да се разбере за намотката,и защо като загрее и на газ няма проблеми :icon_censored:
  6. Колеги може ли някой да ме светне ,има ли автоматичен смукач този джип.Проблема е че сутрин на студено са необходими няколко запалвания докато заработи като хората,недържи оборотите и гасне.Стъпковия мотор е почистен,и каточели проблема се появи след почистването му. :icon_censored:
  7. Проблема с лампата се оказа клеясал датчик,проблема с оборотите седи и след чистене на моторчето.Искам да наглася правилното предварение,в момента дава 20 градуса и върви като откачено.Разхода на газ ми се вижда много,свещи сменени,филтри ,кабели всичко важно за газта,ефект 0.Пали от раз но когато е студен тресе много до изгасване и се налага да го паля няколко пъти.
  8. За да неотврям друга тема ,искам да питам.Паджерото вече е с газов инжекцион,но мисля че много гори 24 градско 18 извънградско.Като на магистрала го карам 140-150.Някой с газова да сподели нормален разход ли е това?И предварението регулира ли се заштото го гледах със стробоскоп,нагласих го на 5 гр ,едвам вървеше и харчеше двойно.Четох че имало някаква букса която трябва да се даде на маса за да се избегнат постоянните корекции на компа,ама неми стана ясно как и къде .Ако някой занае нека каже,и дали ще има ефект за разхода.Благодаря.
  9. Маслото е на горна граница на пръчката,4.7 литра,оборотите на метан и бензин са едни и същи,550 когато колата е на директ и спирачка,иначе на свободен ход около 1000.Нещо ме навежда мисълта че датчика за маслото или е запушен или е за кофата.
  10. Присветва ми лампата за маслото оранжевата на свободни обороти,като ги вдигна несвети,откъде да вдигна оборотите,от делкото като ги вдигна следмалко си ги коригира,има една електроника на дросела отзад незнам за какво е ,с две винтчета на кучето........Несъм я пипал ,засега ги вдигнах от винта който ограничава жилата . Маслото е ново 15-40,.Кара се на метан,може и от редуктора.Откъде е най-правилно.Благодаря
  11. За диагностиката съм съгласен,ама кои крачета са на буксата.
  12. Има ли някакъв реглаж на автоматика,защото от известно време превключва скоростите на много високи обороти,ако отпусна педала между всяка скорост ги превключва нормално иначе стига до 5000 оборота ,без отпускане на педала .Бензиново ,сменени маслата в скоростите и филтъра с оригинално масло.Няма приплъзване,и виене.Моля някой ако има идея да сподели.Благодаря.
  13. Благодаря,пробвах с този плъзгач,отдавна но непомага :icon_blush: ,все си духа,май ще го уплатня,с наещо завинаги :icon_bye:
  14. Сажелявам,паджерото е дълга база,парното е обикновенно,опавих го ,оказа се че има отделни бушони ,за предното и задното заврени на ....високо горе под волана а не на таблото.Шибидаха си седи ,от тези четири болта се сваля стъклото а не се регулира,явно сваляне на лято.Духалки на тавана няма а има по назад в купето.Но сега имам друг проблем.Средната секция духалки под уредите,компас и т.н.духа студено при всички положения,затворени са и пак.Дали е някакво жило което ги управлява или да ги затворя завинаги затапвайки ги? :icon_rock:
×
×
  • Създаване...