wwflubo Публикувано 17 април 2014 Сподели Публикувано 17 април 2014 Здравейте колеги, имам Каризма от няколко месеца и съм много доволен (като изключим леко вдигнатия разход), но днес се сблъсках с един проблем. В неделя си смених маслото със същото с което карах и преди (Репсол 10х40) и в понеделник започна да ми прави впечатление, че от време на време като бутна газ-та колата сякаш леко забива... Днес тръгнах да се прибирам към родния град, тръгвам да изпреварвам и колата заби на 4000 оборота, както и да е, успях да изпреваря благополучно. По пътя реших да пробвам пак ускорението и колата пак заби на 4000 оборота натиснах ГАЗ-та до дупка и изненада светна Check Engine и в следващия момент започна да се тресе все едно не и стига гориво и така докато не отпуснах педала. След това лампичката изгасна. После спрях на място на обороти и установих, че колата държи по-ниски от нормалното обороти и се чува някакъв шум под капака. Моля за съвети, Пловдив ми е доста далече а и всичко е свързано с финанси, а не знам колко ще ми глътне този проблем. Някой от вас сблъсквал ли се е с този проблем и ако да, какъв е бил. Когато взех Каризмата и направих обслужването + филтрите на бензиновата помпа и свещите, а също така сменях и ламбда сонда. Благодаря Ви предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 април 2014 Сподели Публикувано 17 април 2014 Здравейте колеги, имам Каризма от няколко месеца и съм много доволен (като изключим леко вдигнатия разход), но днес се сблъсках с един проблем. В неделя си смених маслото със същото с което карах и преди (Репсол 10х40) и в понеделник започна да ми прави впечатление, че от време на време като бутна газ-та колата сякаш леко забива... Днес тръгнах да се прибирам към родния град, тръгвам да изпреварвам и колата заби на 4000 оборота, както и да е, успях да изпреваря благополучно. По пътя реших да пробвам пак ускорението и колата пак заби на 4000 оборота натиснах ГАЗ-та до дупка и изненада светна Check Engine и в следващия момент започна да се тресе все едно не и стига гориво и така докато не отпуснах педала. След това лампичката изгасна. После спрях на място на обороти и установих, че колата държи по-ниски от нормалното обороти и се чува някакъв шум под капака. Моля за съвети, Пловдив ми е доста далече а и всичко е свързано с финанси, а не знам колко ще ми глътне този проблем. Някой от вас сблъсквал ли се е с този проблем и ако да, какъв е бил. Когато взех Каризмата и направих обслужването + филтрите на бензиновата помпа и свещите, а също така сменях и ламбда сонда. Благодаря Ви предварително!........дросел или проблем в помпата за високо налягане а може и двете ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wwflubo Публикувано 17 април 2014 Автор Сподели Публикувано 17 април 2014 ........дросел или проблем в помпата за високо налягане а може и двете ...... Благодаря на колегата за предположенията утре, ще направя една самодиагностика, понеже наблизо няма кой да ме закачи на компютър. Също да добавя, че след като създадох темата излязох пак с колата и я изпънах.. Резултата беше пак същия само, че се прояви при по-високи обороти (около 5500). Благодаря още веднъж на колегата и продължавам да събирам мнения Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wwflubo Публикувано 18 април 2014 Автор Сподели Публикувано 18 април 2014 Здравейте отново, направих номера със самодиагностиката на 1-ви и 4-ти пин и ми даде грешка 41 (Injector System) и грешка 56 (Fuel Pressure sensor system)... Някакви съвети? Проблема в сензора ли е при грешка 56 и къде може да се крие грешката в Injector system? Благодаря Ви предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wwflubo Публикувано 21 април 2014 Автор Сподели Публикувано 21 април 2014 (редакция) Здравейте ето и малко развитие по въпроса. Както каза Милен от Пловдив, майстора почисти мрежичката, която е точно преди помпата за високо налягане и колата провървя. Но възникна следващия проблем, при работата на обороти, те постоянно се менят и когато вземам завой на свободна или спирам колата гасне. При самодиагностиката ми дава грешка 12 (AIR INTAKE FLOW SYSTEM) Някой с някакви предположения как мога да закърпя положението (за около 2 седмици) докато отида при Milen_Z? Благодаря Ви предварително! Редактирано 21 април 2014 от wwflubo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 21 април 2014 Сподели Публикувано 21 април 2014 Здравейте ето и малко развитие по въпроса. Както каза Милен от Пловдив, майстора почисти мрежичката, която е точно преди помпата за високо налягане и колата провървя. Но възникна следващия проблем, при работата на обороти, те постоянно се менят и когато вземам завой на свободна или спирам колата гасне. При самодиагностиката ми дава грешка 12 (AIR INTAKE FLOW SYSTEM) Някой с някакви предположения как мога да закърпя положението (за около 2 седмици) докато отида при Milen_Z? Благодаря Ви предварително! Пак му позвъни . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 21 април 2014 Сподели Публикувано 21 април 2014 При разглобяването нещо сте пропуснали или счупили, сега смуче сериозно количество въздух..... Огледайте внимателно, особенно мъркуча от дебитомера до дросела и разклоненията му. Филтърчето здраво ли остана, не е желателно да е скъсано или да го няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wwflubo Публикувано 22 април 2014 Автор Сподели Публикувано 22 април 2014 При разглобяването нещо сте пропуснали или счупили, сега смуче сериозно количество въздух..... Огледайте внимателно, особенно мъркуча от дебитомера до дросела и разклоненията му. Филтърчето здраво ли остана, не е желателно да е скъсано или да го няма. Не знам, Milen_z не бях там, само ми каза, че имало доста боклуци и го продухал. Имало и едно извадено маркуче за вакума (намира се от дясно за на двигателя и влиза под кутията за бушоните) било извадено и той го сложил, пробвах пак да го махна и да покарам 2-3 км ефект нямаше. Ще прегледам пак кое как е вързано и ще пиша другото което ми направи впечатление, е че стрелката на обортомера се движи сякаш насечено, а не плавно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 22 април 2014 Сподели Публикувано 22 април 2014 За да се стигне до филтърчето основно се свалят мъркучи за въздух, дебитомера, възд. филтър и т.н. .... Именно и там нещо се е прецакало най-често дебелия мъркуч се пука от долу, или му слагат скобите накриво или отзадната му страна има едно мъркучле с пластмасово коляно......редовно се чупи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wwflubo Публикувано 22 април 2014 Автор Сподели Публикувано 22 април 2014 За да се стигне до филтърчето основно се свалят мъркучи за въздух, дебитомера, възд. филтър и т.н. .... Именно и там нещо се е прецакало най-често дебелия мъркуч се пука от долу, или му слагат скобите накриво или отзадната му страна има едно мъркучле с пластмасово коляно......редовно се чупи. Днес свалих дебелия маркуч, погледнах и другите маркучи не забелязах нередности. Започвам да си мисля, че не съм направил настройката на дроселовата клапа както трябва. Не съм свалял кутията за въздушния филтър.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wwflubo Публикувано 25 април 2014 Автор Сподели Публикувано 25 април 2014 Малко развитие по въпроса (ако може така да се нарече). Както ми каза Milen_Z по телефона, от някъде влиза въздух (Грешка 12). Проверих дебелата тръба 2 пъти проверих всички маркучета докъдето успях да стигна, свалих и кутията за въздушния филтър с дебитомера проверих под кутията за бушоните, но от никъде нищо и колата продължава да прави проблем с оборотите. Колеги, дайте някакъв съвет как да установя откъде смуче въздух. Благодаря ви предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 25 април 2014 Сподели Публикувано 25 април 2014 (редакция) Е аз моята я надувах през една от тръбичките с пушек от цигара, ама трябва наоколо да не духа вятър, че да се разбере ако от някъде излиза. Или някои също пръскат около двигателя със спрей - нещо запалимо. Ако го смукне отнякъде ще се усети промяна в работата на двигателя.Не знам дали може дебитомера да ти прави някакви мизерии, или окабеляването към него..? p.s. На моята имаше и едни тънки тръбички над дросела - някакви ЕГР-та. В сервизното пишеше да се проверяват и те, също и клапаните им. Ако не стига гориво или дюзите са запушени пак ще се стигне до бедна смес, също както когато влиза неотчетен въздух. Не знам дали ЕКУ-то може да направи разлика между двете неща.Пък и пишеш, че дефектът прогресира бавно от понеделник до четвъртък.. Я свали свещите да видиш как са работили - и дали еднакво изглеждат всичките. В нет-а на много места има обяснена диагностика по свещи - това ако изглеждат еднакво. Ако пък не са работили еднакво - съвсем друга работа е. После виж вакуумите и ако не смуче от никъде провери горивото. Редактирано 25 април 2014 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wwflubo Публикувано 25 април 2014 Автор Сподели Публикувано 25 април 2014 Е аз моята я надувах през една от тръбичките с пушек от цигара, ама трябва наоколо да не духа вятър, че да се разбере ако от някъде излиза. Или някои също пръскат около двигателя със спрей - нещо запалимо. Ако го смукне отнякъде ще се усети промяна в работата на двигателя.Не знам дали може дебитомера да ти прави някакви мизерии, или окабеляването към него..? p.s. На моята имаше и едни тънки тръбички над дросела - някакви ЕГР-та. В сервизното пишеше да се проверяват и те, също и клапаните им. Ако не стига гориво или дюзите са запушени пак ще се стигне до бедна смес, също както когато влиза неотчетен въздух. Не знам дали ЕКУ-то може да направи разлика между двете неща.Пък и пишеш, че дефектът прогресира бавно от понеделник до четвъртък.. Я свали свещите да видиш как са работили - и дали еднакво изглеждат всичките. В нет-а на много места има обяснена диагностика по свещи - това ако изглеждат еднакво. Ако пък не са работили еднакво - съвсем друга работа е. После виж вакуумите и ако не смуче от никъде провери горивото. Колега проблема с забиването на оборити го остраних благодарение на Milen_Z. Имаше много боклуци на мрежичката на входа на помпата за високо налягане. Но от тогава не ми държи празен ход и мамка му утре трябва да разбера откъде смуче въздух този японец. Решил съм да пробвам със запалима течност така или инъче после като смъкна тръбите ако има някъде дупка ще бъде овлажнено. Ще пиша за развитие по въпроса относно тази грешка 14. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 25 април 2014 Сподели Публикувано 25 април 2014 (редакция) То и аз брах големи ядове с боклуци, но отначало боклуците бяха големи и филтърът ги е спирал.В един момент явно много са се били наситнили и са започнали да минават през филтъра - успяха да запушат 3 дюзи наведнъж. Огледай и кабелите към дебитомера.. Редактирано 25 април 2014 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlio_ Публикувано 29 април 2014 Сподели Публикувано 29 април 2014 здравейте.Искам да си направя профилактика на филтъра на помпата за високо налягане но незнам каде точно се намира а се притеснявам да пипам безразборно.Ще ми обяснители каде се намира.Виждам две жълто-метални чашки на самата помпа отдолу.Колата е спей стар 1.8 GDI Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bugiii Публикувано 15 Май 2014 Сподели Публикувано 15 Май 2014 (редакция) Здравейте отново, направих номера със самодиагностиката на 1-ви и 4-ти пин и ми даде грешка 41 (Injector System) и грешка 56 (Fuel Pressure sensor system)... Някакви съвети? Проблема в сензора ли е при грешка 56 и къде може да се крие грешката в Injector system? Благодаря Ви предварително Същият проблем имам и аз - Каризма гди, дава ми грешка 56 - fuel pressure. Редактирано 16 Май 2014 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.