Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Помощ GDI Проблем с обороти


wwflubo

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, имам Каризма от няколко месеца и съм много доволен (като изключим леко вдигнатия разход), но днес се сблъсках с един проблем. В неделя си смених маслото със същото с което карах и преди (Репсол 10х40) и в понеделник започна да ми прави впечатление, че от време на време като бутна газ-та колата сякаш леко забива... Днес тръгнах да се прибирам към родния град, тръгвам да изпреварвам и колата заби на 4000 оборота, както и да е, успях да изпреваря благополучно. По пътя реших да пробвам пак ускорението и колата пак заби на 4000 оборота натиснах ГАЗ-та до дупка и изненада светна Check Engine и в следващия момент започна да се тресе все едно не и стига гориво и така докато не отпуснах педала. След това лампичката изгасна. После спрях на място на обороти и установих, че колата държи по-ниски от нормалното обороти и се чува някакъв шум под капака. Моля за съвети, Пловдив ми е доста далече а и всичко е свързано с финанси, а не знам колко ще ми глътне този проблем. Някой от вас сблъсквал ли се е с този проблем и ако да, какъв е бил. Когато взех Каризмата и направих обслужването + филтрите на бензиновата помпа и свещите, а също така сменях и ламбда сонда. Благодаря Ви предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам Каризма от няколко месеца и съм много доволен (като изключим леко вдигнатия разход), но днес се сблъсках с един проблем. В неделя си смених маслото със същото с което карах и преди (Репсол 10х40) и в понеделник започна да ми прави впечатление, че от време на време като бутна газ-та колата сякаш леко забива... Днес тръгнах да се прибирам към родния град, тръгвам да изпреварвам и колата заби на 4000 оборота, както и да е, успях да изпреваря благополучно. По пътя реших да пробвам пак ускорението и колата пак заби на 4000 оборота натиснах ГАЗ-та до дупка и изненада светна Check Engine и в следващия момент започна да се тресе все едно не и стига гориво и така докато не отпуснах педала. След това лампичката изгасна. После спрях на място на обороти и установих, че колата държи по-ниски от нормалното обороти и се чува някакъв шум под капака. Моля за съвети, Пловдив ми е доста далече а и всичко е свързано с финанси, а не знам колко ще ми глътне този проблем. Някой от вас сблъсквал ли се е с този проблем и ако да, какъв е бил. Когато взех Каризмата и направих обслужването + филтрите на бензиновата помпа и свещите, а също така сменях и ламбда сонда. Благодаря Ви предварително!

........дросел или проблем в помпата за високо налягане а може и двете ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........дросел или проблем в помпата за високо налягане а може и двете ......

 

Благодаря на колегата за предположенията утре, ще направя една самодиагностика, понеже наблизо няма кой да ме закачи на компютър. Също да добавя, че след като създадох темата излязох пак с колата и я изпънах.. Резултата беше пак същия само, че се прояви при по-високи обороти (около 5500). Благодаря още веднъж на колегата и продължавам да събирам мнения :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, направих номера със самодиагностиката на 1-ви и 4-ти пин и ми даде грешка 41 (Injector System) и грешка 56 (Fuel Pressure sensor system)... Някакви съвети? Проблема в сензора ли е при грешка 56 и къде може да се крие грешката в Injector system? Благодаря Ви предварително :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ето и малко развитие по въпроса. Както каза Милен от Пловдив, майстора почисти мрежичката, която е точно преди помпата за високо налягане и колата провървя. Но възникна следващия проблем, при работата на обороти, те постоянно се менят и когато вземам завой на свободна или спирам колата гасне. При самодиагностиката ми дава грешка 12 (AIR INTAKE FLOW SYSTEM) Някой с някакви предположения как мога да закърпя положението (за около 2 седмици) докато отида при Milen_Z? Благодаря Ви предварително! :)

Редактирано от wwflubo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ето и малко развитие по въпроса. Както каза Милен от Пловдив, майстора почисти мрежичката, която е точно преди помпата за високо налягане и колата провървя. Но възникна следващия проблем, при работата на обороти, те постоянно се менят и когато вземам завой на свободна или спирам колата гасне. При самодиагностиката ми дава грешка 12 (AIR INTAKE FLOW SYSTEM) Някой с някакви предположения как мога да закърпя положението (за около 2 седмици) докато отида при Milen_Z? Благодаря Ви предварително! :)

 

Пак му позвъни .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При разглобяването нещо сте пропуснали или счупили, сега смуче сериозно количество въздух..... Огледайте внимателно, особенно мъркуча от дебитомера до дросела и разклоненията му. Филтърчето здраво ли остана, не е желателно да е скъсано или да го няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При разглобяването нещо сте пропуснали или счупили, сега смуче сериозно количество въздух..... Огледайте внимателно, особенно мъркуча от дебитомера до дросела и разклоненията му. Филтърчето здраво ли остана, не е желателно да е скъсано или да го няма.

 

Не знам, Milen_z не бях там, само ми каза, че имало доста боклуци и го продухал. Имало и едно извадено маркуче за вакума (намира се от дясно за на двигателя и влиза под кутията за бушоните) било извадено и той го сложил, пробвах пак да го махна и да покарам 2-3 км ефект нямаше. Ще прегледам пак кое как е вързано и ще пиша другото което ми направи впечатление, е че стрелката на обортомера се движи сякаш насечено, а не плавно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да се стигне до филтърчето основно се свалят мъркучи за въздух, дебитомера, възд. филтър и т.н. .... Именно и там нещо се е прецакало най-често дебелия мъркуч се пука от долу, или му слагат скобите накриво или отзадната му страна има едно мъркучле с пластмасово коляно......редовно се чупи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да се стигне до филтърчето основно се свалят мъркучи за въздух, дебитомера, възд. филтър и т.н. .... Именно и там нещо се е прецакало най-често дебелия мъркуч се пука от долу, или му слагат скобите накриво или отзадната му страна има едно мъркучле с пластмасово коляно......редовно се чупи.

 

Днес свалих дебелия маркуч, погледнах и другите маркучи не забелязах нередности. Започвам да си мисля, че не съм направил настройката на дроселовата клапа както трябва. Не съм свалял кутията за въздушния филтър....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по въпроса (ако може така да се нарече). Както ми каза Milen_Z по телефона, от някъде влиза въздух (Грешка 12). Проверих дебелата тръба 2 пъти проверих всички маркучета докъдето успях да стигна, свалих и кутията за въздушния филтър с дебитомера проверих под кутията за бушоните, но от никъде нищо и колата продължава да прави проблем с оборотите. Колеги, дайте някакъв съвет как да установя откъде смуче въздух. Благодаря ви предварително! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е аз моята я надувах през една от тръбичките с пушек от цигара, ама трябва наоколо да не духа вятър, че да се разбере ако от някъде излиза. Или някои също пръскат около двигателя със спрей - нещо запалимо. Ако го смукне отнякъде ще се усети промяна в работата на двигателя.

Не знам дали може дебитомера да ти прави някакви мизерии, или окабеляването към него..?

 

p.s. На моята имаше и едни тънки тръбички над дросела - някакви ЕГР-та. В сервизното пишеше да се проверяват и те, също и клапаните им.

 

Ако не стига гориво или дюзите са запушени пак ще се стигне до бедна смес, също както когато влиза неотчетен въздух. Не знам дали ЕКУ-то може да направи разлика между двете неща.

Пък и пишеш, че дефектът прогресира бавно от понеделник до четвъртък.. Я свали свещите да видиш как са работили - и дали еднакво изглеждат всичките. В нет-а на много места има обяснена диагностика по свещи - това ако изглеждат еднакво. Ако пък не са работили еднакво - съвсем друга работа е. После виж вакуумите и ако не смуче от никъде провери горивото.

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е аз моята я надувах през една от тръбичките с пушек от цигара, ама трябва наоколо да не духа вятър, че да се разбере ако от някъде излиза. Или някои също пръскат около двигателя със спрей - нещо запалимо. Ако го смукне отнякъде ще се усети промяна в работата на двигателя.

Не знам дали може дебитомера да ти прави някакви мизерии, или окабеляването към него..?

 

p.s. На моята имаше и едни тънки тръбички над дросела - някакви ЕГР-та. В сервизното пишеше да се проверяват и те, също и клапаните им.

 

Ако не стига гориво или дюзите са запушени пак ще се стигне до бедна смес, също както когато влиза неотчетен въздух. Не знам дали ЕКУ-то може да направи разлика между двете неща.

Пък и пишеш, че дефектът прогресира бавно от понеделник до четвъртък.. Я свали свещите да видиш как са работили - и дали еднакво изглеждат всичките. В нет-а на много места има обяснена диагностика по свещи - това ако изглеждат еднакво. Ако пък не са работили еднакво - съвсем друга работа е. После виж вакуумите и ако не смуче от никъде провери горивото.

 

Колега проблема с забиването на оборити го остраних благодарение на Milen_Z. Имаше много боклуци на мрежичката на входа на помпата за високо налягане. Но от тогава не ми държи празен ход и мамка му утре трябва да разбера откъде смуче въздух този японец. Решил съм да пробвам със запалима течност така или инъче после като смъкна тръбите ако има някъде дупка ще бъде овлажнено. Ще пиша за развитие по въпроса относно тази грешка 14.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То и аз брах големи ядове с боклуци, но отначало боклуците бяха големи и филтърът ги е спирал.

В един момент явно много са се били наситнили и са започнали да минават през филтъра - успяха да запушат 3 дюзи наведнъж.

 

Огледай и кабелите към дебитомера..

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте.Искам да си направя профилактика на филтъра на помпата за високо налягане но незнам каде точно се намира а се притеснявам да пипам безразборно.Ще ми обяснители каде се намира.Виждам две жълто-метални чашки на самата помпа отдолу.Колата е спей стар 1.8 GDI Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте отново, направих номера със самодиагностиката на 1-ви и 4-ти пин и ми даде грешка 41 (Injector System) и грешка 56 (Fuel Pressure sensor system)... Някакви съвети? Проблема в сензора ли е при грешка 56 и къде може да се крие грешката в Injector system? Благодаря Ви предварително :)

Същият проблем имам и аз - Каризма гди, дава ми грешка 56 - fuel pressure.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...