Премини към съдържание

Help за Лансера ми


speedo

Препоръчано мнение

Здравейте моля за малко помощ.Значи открих че ми липсва една част която се намира точно след въздушният филтър в въздушната траба това е нещо като мрежа (липсващата част) и служи да подава правилно въздух по траба за въздуха.Без нея колата не поддържа обороти и не се форсира на бензин. Модела е 4G92 Lancer. Ако някой знае името и къде да я открия моля да помогне. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, така ли си купил колата?

Вероятно дебитомера е, но не е зле да снимаш какво точно имаш в предвид. Дай и номера на рамата, за да е сигурно кой точно ти трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за помоща предварително. Номера на рамата е JMBLNCB4WRU501166.Колата така я купих преди 3 седмици но има и газ и за това не ме притеснява но е добре да направя и бензина. Открих че проблема е точно от това защото като му подам принудително определен въздух колата се форсира добре все едно на газ работи. Ако може да ми помогнете и да ми кажете какво е това и от къде да си го купя ще съм ви безкрайно благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето диаграмата - кое точно ти липсва и какво значи "липсва" как е направена тръбата, къде е куплунга?

Ако е дебитормера - много е вероятно да е гърмяла на газ или по друга причина да е бил повреден и затова махнат... :icon_hmm:

http://img228.imageshack.us/img228/5640/0119089ux1.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно дебитомера е на схемата е под номер 11071 и приличал на пита от кошер или нещо подобно, значи колата е била на автомивка за да и измият двигателя и когато после са я запалили е гърмяла чупен е този дебитомер и дистрибуторната капачка :) капачката са я сменили но него не. Мисля че от това не може да работи на бензин. От къде мога да го намеря от кой магазин ако може да е в пловдив защото ми е близко и продава ли се само този дебитомер. Мога да изпратя и снимки но днес не съм с фотото на работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомера е 11135 на схемата.

Нов е много скъп. Трябва да търсиш втора употреба.

 

Мицубиши номера му, по който може да го търсиш е MD172449 - еднакъв е от 1992 до 1998 година.

 

Lancer-a ти е произведен 1994 г. Модел CB4W, 4G92 e двигателя.

 

Виж в Сервизи секцията има телефони на магазини за втора употреба :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето грозна редакция на твоята снимка с стрелките съм посочил какво ми трябва. То е нещо като станиол и прилича на пчелна пита.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, грешиш - тази пита, за която говориш не е между дебитомера и кутията, а е вътре в дебитомера - горната стрелка ти сочи самия край на кутията на филтъра, има едно уплътнение 11071 и там влиза целия дебитомер 11135. Въпроса е от самия дебитомер - разгледай го как изглежда на диаграмата цялата кутия - от нея какво е останало - затова снимка би било най-лесно. Виждаш ли куплунга, закачен ли е....

 

Нека и някой колега, който го познава точно този дебитомер, се включи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще метна една снимка ще снимам вътре дебитомера. Значи вижда се триъгълна метална линия и по навътре един диод или нещо подобно което мисля че е автоматичния смукач може би.Благодаря ти за отговорите. 10Х

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите. Гледах липсващия дебитомер или по точно нещо като филтърче на един Colt с същия двигател и ако не го намеря ще го правя :) (дано да стане) между другото ходих в морга(единственната в Пловдив) за японски авточаси и познайте какво Mitsubishi няма ни едно дори и стари модели което ме зарадва много.Ето и снимка

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това, решетъчното - като медна пита, мисля че не играе никаква друга роля освен да предпазва от боклуци - дебитомера е вътре в кутията. Трябва него да провериш дали работи и дали е останало нещо щом е гърмяла.

Ще се опитам да намеря инструкции как се тества по напрежение, но мисля че е най-добре да се отвори и прегледа физически какво е положението...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема си е точно от това.

Тази пита играе стршно голяма роля и не е за предпазване.

Същия проблем го имаше Bat Gogo с GTO-то,махнал ги и колата се шашнала.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

BAlexandrov значи лампата Check Engine свети като е с кофти газ и като премина на бензин да поработи на обороти загасвя.

Poli и аз мисля че е от него защото като му подавам принудително въздух колата се форсира и е 6.

Днес снимах един Colt с същия двигател но няма къде да ви кача снимката с неговата пчелна пита :) на дебитомера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен най-вече трябва да видиш дали дебитомера работи изобщо след това гърмене...

 

Точно за твоя няма инструкция как се тества - пише направо се сменя :D

 

Пробвай като я запалиш на бензин и поработи ако изключиш куплунга на дебитомера дали се променят оборотите, дали светва check engine лампата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи когато изключа куплунга на безнин падат оборотите и после се нормализират а лампата като дам малко газ и гасне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я питай тоя дето е слагал газовата ко е правил.

Според мен дебитомера си работи,той трудно би дал фира,това не е VW с имитация на дебитомер една тънка телчица,при Mitsubishi дебитомера си е яката раота,стил микрофон. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я питай тоя дето е слагал газовата ко е правил.

Според мен дебитомера си работи,той трудно би дал фира,това не е VW с имитация на дебитомер една тънка телчица,при Mitsubishi дебитомера си е яката раота,стил микрофон. :good:

Ултрзвук по точно............. :):yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако при изключен дебитомер не свети чек енджин значи със сигурност имаш и проблем с електрониката, не е възможно нормално работещо ЕКУ да не отчита липсващ датчик особено дебитомер.

Така е,но ако пак реагира и пак му е мудна колата тогава зависи...............ако е VAF тогава да.... ако е MAF или с тия термодвойки с нажежаеми жички и простотии( като на Бош системите) тогава датчика ще си работи, но в други граници....и ЕКУ-то няма да ги отчита ( ще ги отчита, но няма да са правилни данните и мотора ще работи лошо) но Чек-а няма да светне :) Имал съм подобен проблем, дебитомера отчита грешно постъпването на въздух, защото тези жички и пластинки са се зацапали в повечко и чуствителността им пада рязко ,следователно сигнала не се генерира в правилния режим и ниво и ЕКУ-то не реагира адекватно, но не трупа грешка ,защото все пак има някакъв сигнал и веригата не е прекъсната ...........т.е. чека на свети обаче колата има проблем...........като се почисти с спец. шпрей всичко си дойде на мястото , и въглеводорродите, и Въглеродния двуокис и т.н. и колатА вече има ряз............ :D

Но ако е VAF там не може да има подобен проблем от това естество, защото е ултра звуков ..........може да се разместят пластинките които завихрят въздуха, тогава има проблем............нооо............ :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи 2 дни обикалям Пловдив :) ходих в Ротола там е на 750 лв без ДДС дебитомерчето. Според мен дебитомера работи дори въобще не гасне Чек енджинъткогато премина на бензин и малко форсирам изгасва за малко но като мина 5-10 км на газ и пак светва. Мисля да търся от същия двигател таз част кадето я няма има по обява един Colt на части но е в Бургас :(. Ако се наложи ще ходя кво да права само да знам че ще тръгне на бензин. А газовата уредба е на BRC и е слагана в Италия но мисля да и изкормя емулатора. Благодаря ви на всички за отговорите ако някой знае от къде да си намеря тази пита моля да пише в форума. БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...