speedo Публикувано 26 април 2007 Сподели Публикувано 26 април 2007 Здравейте моля за малко помощ.Значи открих че ми липсва една част която се намира точно след въздушният филтър в въздушната траба това е нещо като мрежа (липсващата част) и служи да подава правилно въздух по траба за въздуха.Без нея колата не поддържа обороти и не се форсира на бензин. Модела е 4G92 Lancer. Ако някой знае името и къде да я открия моля да помогне. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 април 2007 Сподели Публикувано 27 април 2007 Колега, така ли си купил колата?Вероятно дебитомера е, но не е зле да снимаш какво точно имаш в предвид. Дай и номера на рамата, за да е сигурно кой точно ти трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedo Публикувано 27 април 2007 Автор Сподели Публикувано 27 април 2007 Благодаря за помоща предварително. Номера на рамата е JMBLNCB4WRU501166.Колата така я купих преди 3 седмици но има и газ и за това не ме притеснява но е добре да направя и бензина. Открих че проблема е точно от това защото като му подам принудително определен въздух колата се форсира добре все едно на газ работи. Ако може да ми помогнете и да ми кажете какво е това и от къде да си го купя ще съм ви безкрайно благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 април 2007 Сподели Публикувано 27 април 2007 Ето диаграмата - кое точно ти липсва и какво значи "липсва" как е направена тръбата, къде е куплунга?Ако е дебитормера - много е вероятно да е гърмяла на газ или по друга причина да е бил повреден и затова махнат... :icon_hmm: http://img228.imageshack.us/img228/5640/0119089ux1.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedo Публикувано 27 април 2007 Автор Сподели Публикувано 27 април 2007 Точно дебитомера е на схемата е под номер 11071 и приличал на пита от кошер или нещо подобно, значи колата е била на автомивка за да и измият двигателя и когато после са я запалили е гърмяла чупен е този дебитомер и дистрибуторната капачка капачката са я сменили но него не. Мисля че от това не може да работи на бензин. От къде мога да го намеря от кой магазин ако може да е в пловдив защото ми е близко и продава ли се само този дебитомер. Мога да изпратя и снимки но днес не съм с фотото на работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 април 2007 Сподели Публикувано 27 април 2007 Дебитомера е 11135 на схемата.Нов е много скъп. Трябва да търсиш втора употреба. Мицубиши номера му, по който може да го търсиш е MD172449 - еднакъв е от 1992 до 1998 година. Lancer-a ти е произведен 1994 г. Модел CB4W, 4G92 e двигателя. Виж в Сервизи секцията има телефони на магазини за втора употреба :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedo Публикувано 27 април 2007 Автор Сподели Публикувано 27 април 2007 Ето грозна редакция на твоята снимка с стрелките съм посочил какво ми трябва. То е нещо като станиол и прилича на пчелна пита. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 април 2007 Сподели Публикувано 27 април 2007 Според мен, грешиш - тази пита, за която говориш не е между дебитомера и кутията, а е вътре в дебитомера - горната стрелка ти сочи самия край на кутията на филтъра, има едно уплътнение 11071 и там влиза целия дебитомер 11135. Въпроса е от самия дебитомер - разгледай го как изглежда на диаграмата цялата кутия - от нея какво е останало - затова снимка би било най-лесно. Виждаш ли куплунга, закачен ли е.... Нека и някой колега, който го познава точно този дебитомер, се включи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedo Публикувано 27 април 2007 Автор Сподели Публикувано 27 април 2007 Утре ще метна една снимка ще снимам вътре дебитомера. Значи вижда се триъгълна метална линия и по навътре един диод или нещо подобно което мисля че е автоматичния смукач може би.Благодаря ти за отговорите. 10Х Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristozov Публикувано 28 април 2007 Сподели Публикувано 28 април 2007 Защо не отидеш до сервиза на RATOLA в Пловдив,да видят какъв е проблема.Имат и части. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 29 април 2007 Сподели Публикувано 29 април 2007 Потърси втора употреба.Тази част я няма май отделно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedo Публикувано 29 април 2007 Автор Сподели Публикувано 29 април 2007 Благодаря ви за отговорите. Гледах липсващия дебитомер или по точно нещо като филтърче на един Colt с същия двигател и ако не го намеря ще го правя (дано да стане) между другото ходих в морга(единственната в Пловдив) за японски авточаси и познайте какво Mitsubishi няма ни едно дори и стари модели което ме зарадва много.Ето и снимка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 30 април 2007 Сподели Публикувано 30 април 2007 Това, решетъчното - като медна пита, мисля че не играе никаква друга роля освен да предпазва от боклуци - дебитомера е вътре в кутията. Трябва него да провериш дали работи и дали е останало нещо щом е гърмяла.Ще се опитам да намеря инструкции как се тества по напрежение, но мисля че е най-добре да се отвори и прегледа физически какво е положението... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 30 април 2007 Сподели Публикувано 30 април 2007 А не ти ли свети Check Engine лампата? Дава ли код на грешка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 1 Май 2007 Сподели Публикувано 1 Май 2007 Проблема си е точно от това.Тази пита играе стршно голяма роля и не е за предпазване.Същия проблем го имаше Bat Gogo с GTO-то,махнал ги и колата се шашнала. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedo Публикувано 1 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 1 Май 2007 BAlexandrov значи лампата Check Engine свети като е с кофти газ и като премина на бензин да поработи на обороти загасвя. Poli и аз мисля че е от него защото като му подавам принудително въздух колата се форсира и е 6.Днес снимах един Colt с същия двигател но няма къде да ви кача снимката с неговата пчелна пита на дебитомера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 1 Май 2007 Сподели Публикувано 1 Май 2007 Според мен най-вече трябва да видиш дали дебитомера работи изобщо след това гърмене... Точно за твоя няма инструкция как се тества - пише направо се сменя :D Пробвай като я запалиш на бензин и поработи ако изключиш куплунга на дебитомера дали се променят оборотите, дали светва check engine лампата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedo Публикувано 1 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 1 Май 2007 Значи когато изключа куплунга на безнин падат оборотите и после се нормализират а лампата като дам малко газ и гасне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 1 Май 2007 Сподели Публикувано 1 Май 2007 Лампата гасне при изключен куплунг? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedo Публикувано 1 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 1 Май 2007 Май ще карам само на газ но ако намеря таз пита ще я сложа да пробвам и с нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 2 Май 2007 Сподели Публикувано 2 Май 2007 Я питай тоя дето е слагал газовата ко е правил.Според мен дебитомера си работи,той трудно би дал фира,това не е VW с имитация на дебитомер една тънка телчица,при Mitsubishi дебитомера си е яката раота,стил микрофон. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 Май 2007 Сподели Публикувано 2 Май 2007 Я питай тоя дето е слагал газовата ко е правил.Според мен дебитомера си работи,той трудно би дал фира,това не е VW с имитация на дебитомер една тънка телчица,при Mitsubishi дебитомера си е яката раота,стил микрофон. :good:Ултрзвук по точно............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 2 Май 2007 Сподели Публикувано 2 Май 2007 :worthy: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 Май 2007 Сподели Публикувано 4 Май 2007 Ако при изключен дебитомер не свети чек енджин значи със сигурност имаш и проблем с електрониката, не е възможно нормално работещо ЕКУ да не отчита липсващ датчик особено дебитомер.Така е,но ако пак реагира и пак му е мудна колата тогава зависи...............ако е VAF тогава да.... ако е MAF или с тия термодвойки с нажежаеми жички и простотии( като на Бош системите) тогава датчика ще си работи, но в други граници....и ЕКУ-то няма да ги отчита ( ще ги отчита, но няма да са правилни данните и мотора ще работи лошо) но Чек-а няма да светне Имал съм подобен проблем, дебитомера отчита грешно постъпването на въздух, защото тези жички и пластинки са се зацапали в повечко и чуствителността им пада рязко ,следователно сигнала не се генерира в правилния режим и ниво и ЕКУ-то не реагира адекватно, но не трупа грешка ,защото все пак има някакъв сигнал и веригата не е прекъсната ...........т.е. чека на свети обаче колата има проблем...........като се почисти с спец. шпрей всичко си дойде на мястото , и въглеводорродите, и Въглеродния двуокис и т.н. и колатА вече има ряз............ :D Но ако е VAF там не може да има подобен проблем от това естество, защото е ултра звуков ..........може да се разместят пластинките които завихрят въздуха, тогава има проблем............нооо............ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedo Публикувано 4 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 4 Май 2007 Значи 2 дни обикалям Пловдив ходих в Ротола там е на 750 лв без ДДС дебитомерчето. Според мен дебитомера работи дори въобще не гасне Чек енджинъткогато премина на бензин и малко форсирам изгасва за малко но като мина 5-10 км на газ и пак светва. Мисля да търся от същия двигател таз част кадето я няма има по обява един Colt на части но е в Бургас :(. Ако се наложи ще ходя кво да права само да знам че ще тръгне на бензин. А газовата уредба е на BRC и е слагана в Италия но мисля да и изкормя емулатора. Благодаря ви на всички за отговорите ако някой знае от къде да си намеря тази пита моля да пише в форума. БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.