Премини към съдържание

Неприятно скърцане при L200


Препоръчано мнение

От няколко седмици се появи едно неприятно скърцане на джипа. От Балкан Стар казаха, че проблема е в амортесиорите(ако не се лъжа), но немогат да ги разглабят и са изпратили запитване до Япония как да процедират. Вие как мислите, в какво е проблема, може ли да се оправи, има ли го и при вас?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От няколко седмици се появи едно неприятно скърцане на джипа. От Балкан Стар казаха, че проблема е в амортесиорите(ако не се лъжа), но немогат да ги разглабят и са изпратили запитване до Япония как да процедират. Вие как мислите, в какво е проблема, може ли да се оправи, има ли го и при вас?

Ха сега се сетих, че и при мене имаше преди окло година такова скърцане...и след дълго търсене разбрах че е от единя болт на ролбара :D Но при теб незнам в каво се изразява скърцането от къде идва(отпред,отзад) :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При нашия също го има.. някъде отзад, по мои наблюдения е от ресор, а не от амортисьор.

 

В дарс ауто се опитаха да си измият ръцете с това, че уж пластмасовата вана скърцала в каросерията...

дрън-дрън.

 

На баща ми не му се занимава, но само дами остане малко свободно време (вероятно лятото) и ше ходя ако трябва всеки ден да им досаждам.. не върви.. такова красиво и хубаво возило, а пък хората да се обръщат да го гледат заради скърцането..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно. Неможе кола септември 2006 и да скърца като каруца на всяка дупка и бабуна... За амортесиора не съм сигурен, тъй като не бях там когато са го гледали, това ми каза бащата. До Петък казаха, че ще им кажат как да процедират, дано го оправят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще се радвам на обратна информация :)

 

Благодаря типредварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Машините са ви гаранционни и е грехота да си цапате ръцете, но по принцип ресьор скърца само от износени пластмасови вложки между листовете или попаднали гадости пак там. Също и от втулки на ушите към рамата. Най-трайното решение е поръсване на графитен прах или графитна грес по вложките, но става и с WD40.

По предния мост местата са много и аз процедирам така: слизам с WD40 в ръка в канала, а един клати отгоре машината :) Пръсвам по малко на съмнителните места и като улуча то веднага спира да скърца. Това е само диагностиката разбира се. Решението е според случая.

Успех на тези, които си цапат ръцете! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно че са гаранционни пичовете монтиори незнаят как да процедират. :icon_hmm: Нас ни върнаха, докато разберат как да го оправят. earendil, при първа информация веднага поствам тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Последни новини по темата.

 

Скърцането засега е елиминирано. Сложени са някакви пластмасови вложки, но на скобите които захващат самите листове на ресора. т.е. листовете са скърцали от триенето не между тях си, а от триенето отстрани в скобата която ги захваща. Това обаче е временно решение. Поради многото оплаквания от клиенти из цяла ервопа, в момента японците мъдрят преработка на ресорите и вероятно като излязат с решение, ще преработят всички.

На "старото" ни L200 (2005 модел и производство) не е имало такъв проблем за всичките 70 000 км които минахме за 1та година в която го карахме, така че проблема явно е в лош дизайн на новите ресори.

 

И малко оффтопик - нашия роднина, на който дадохме старото L200 май не може да се справи с вноските и тия дни ще ни го върне, така че може и да го пуснем за продажба :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последното инфо, което ни дадоха е, че в средата на Юли ще им донесат нови... (незнам как се казва частта, която е над ресорите)... които са скърцали и ще ни ги сменят. Т.е. не скърца ресора ми това над него... ох колко съм беден от към технически термини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

ние все оща караме с "временните" пластмасови вложки.

 

Но има и друг проблем. Още към 20 хил. км се появи едно тропане при завиване на волана.. мислеа, че е от някакви втулки, които впоследствие смениха, но без резултат. Проблема се влошава и според мен 99% отива към рейка..., а разбрахме, че има и други нови L200 в бургаския район със същия проблем. Там е работата, че от Дарс Ауто май си правят оглушки и не правят нищо да оправят колата. Уж обещават, че ще се обадят като имат решение, но до момента ни звук ни стон. Ако продължават така, ще им върнем пикапа..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми на нас ни казаха че към края на юли ще докарат нови части от Япония, в които си мислят, че е проблема и при следващата смяна на масло ще ни ги сложат сигурно. Проблема, за който говориш ти ние го нямаме. Бащата обаче много се оплаква от спирачките, та се питам на колко километра се сменят ферода и т.н.?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...